Mä väsyin, kun en ottanut susta selvää. Tai otin. Hiljaisuus on hemmetin hyvä vastaus jo sellaisenaan. Kuuntelin sitä ja menin eteenpäin. Sitähän sä toivoit🤷🏼♀️
Sorry mies...
96
967
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hiljaisuus on juuri paskin vastaus mitä on. Jättää kaiken auki.
- Anonyymi00002
Hiljaisuus sulkee kaiken. Se ei jätä mitään auki. Siksi se on niin selkeä etten minä ainakaan ovea uudelleen avaa, jos siihen koputetaan.
- Anonyymi00005
Hiljaisuus tekee tilaa tunteille, joita melun keskellä ei kuule.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hiljaisuus tekee tilaa tunteille, joita melun keskellä ei kuule.
Hiljaisuus tappaa tunteet. Ensin tulee suru siitä mihin käytökseen toinen pystyi. Mutta nopeasti tajuaa ettei halua sellaista joka on valmis kohtelemaan noin.
- Anonyymi00009
Anonyymi00002 kirjoitti:
Hiljaisuus sulkee kaiken. Se ei jätä mitään auki. Siksi se on niin selkeä etten minä ainakaan ovea uudelleen avaa, jos siihen koputetaan.
Hiljaisuus on tapa paeta asioita, ja toivoa että toinen rakentaa positiivisen vastauksen itse omassa päässään, ilman että itse tarvitsee nähdä mitään vaivaa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hiljaisuus tappaa tunteet. Ensin tulee suru siitä mihin käytökseen toinen pystyi. Mutta nopeasti tajuaa ettei halua sellaista joka on valmis kohtelemaan noin.
Mikset tee asialle jotain olemalla yhteydessä häneen?
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
En todellakaan tuollaisen kohtelun jälkeen.
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
En usko että hiljaisuus sinänsä on edes se mikä ihmisiä siinä suututtaa, vaan se on psykologinen keino antaa toiselle ihmiselle vaikutelma, että hän ei merkannut mitään. Se ihmisiä suututtaa.
Eikä tuollaisten perään kannata jäädä itkemään, ihmiset on mitä on, kukaan meistä ei täydellinen ainakaan. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
En usko että hiljaisuus sinänsä on edes se mikä ihmisiä siinä suututtaa, vaan se on psykologinen keino antaa toiselle ihmiselle vaikutelma, että hän ei merkannut mitään. Se ihmisiä suututtaa.
Eikä tuollaisten perään kannata jäädä itkemään, ihmiset on mitä on, kukaan meistä ei täydellinen ainakaan.Kannattaa uskoa ekalla kerralla miten mies käyttäytyy. Tekisikö tuleva kumppani noin minulle? Ei.
- Anonyymi00018
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sitäpä juuri, puolin ja toisin lisää ymmärrystä. Tässä tapauksessa kummankin itseään kohtaan.
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kannattaa uskoa ekalla kerralla miten mies käyttäytyy. Tekisikö tuleva kumppani noin minulle? Ei.
Tai nainen..
- Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tai nainen..
Kumminpäin vaan
- Anonyymi00028
Anonyymi00008 kirjoitti:
Noin se juuri on, vaikka kyseessä olisi ollut pelkkä ystävyys!
- Anonyymi00029
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hiljaisuus on tapa paeta asioita, ja toivoa että toinen rakentaa positiivisen vastauksen itse omassa päässään, ilman että itse tarvitsee nähdä mitään vaivaa.
Tai henkilä on jotenkin todella estynyt puhumaan!
- Anonyymi00030
Anonyymi00013 kirjoitti:
En todellakaan tuollaisen kohtelun jälkeen.
Olen täysin samaa mieltä!
- Anonyymi00032
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eikä tuollaisten perään kannata jäädä itkemään, ihmiset on mitä on, kukaan meistä ei täydellinen ainakaan.Oikeastaan minä koin sen niin, ettei hän edes halunnut tutustua minuun, mutta se ei olisi haitannut minua, koska en olisi voinut olla muuta kuin ystävä hänelle! Oikeastaan se päällimmäine tunne oli jonkinlainen pelko, että voisiko hän tehdä minulle fyysisesti pahaa! Viimeisinä vuosina olin iloisempi, koska näin häntä vähemmän! Ja se vielä, etten koskaan pystynyt näkemään itseäni samassa tilassa hänen kanssaan! Minun sisäinen maailmani kertoo minulle kenen kanssa voisin viettää aikaa ja hän ei tuntunut koskaan sellaiselta henkilöltä!
- Anonyymi00033
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kannattaa uskoa ekalla kerralla miten mies käyttäytyy. Tekisikö tuleva kumppani noin minulle? Ei.
En ole koskaan pitänyt häntä mahdollisena kumppani ehdokkaana! En voi kuvitella olevani edes ystävä oman lapseni ikäiselle henkilölle! Tätä ette millään tuntuneet ymmärtävän ja ihmettelin, että miksi niin nuori oli edes otettu mukaan projektiin!
- Anonyymi00043
Anonyymi00008 kirjoitti:
Se voi tappaa koko ihmisen joka vaan jätetään hiljaisuuteen eikä kerrota miksi. Etenkin jos toinen tietää että toisella on vaikeaa ja tarttis toisen tukea ja siinä hetkessä se jättää täysin yksin hiljaisuuteen.
- Anonyymi00047
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ehkä toinen ei vain tiennyt tunteistasi, luuli, että olit varattu tms. Vain suoraan puhuen asiat selviäisivät. Voimia! (sivusta.)
- Anonyymi00068
Anonyymi00047 kirjoitti:
Ehkä toinen ei vain tiennyt tunteistasi, luuli, että olit varattu tms. Vain suoraan puhuen asiat selviäisivät. Voimia! (sivusta.)
Jos toinen vastaa hiljaisuudella. Se on vastaus.
- Anonyymi00088
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tai nainen..
Kerro palstasedän, eli aloittajan kanssa rupatteleva lisää millainen valistustyöprojekti on menossa?
- Anonyymi00089
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sinä se jaksat misogyynisesti patistaa ja härkkiä tätä jonkun joutavaa ja teennäistä surusaagaa tuottavaa palstaäijää. Tuo härkkiminen on naisvihan muoto, kuten joidenkin lukijoiden ylimielinen jaarittelu tästä ns aloittajasta keskenään keskustellen kuin ”hän ” ei olisi itse paikalla on jotain niin synkkää luettavaa ettei mtn rajaa
- Anonyymi00090
Anonyymi00032 kirjoitti:
Oikeastaan minä koin sen niin, ettei hän edes halunnut tutustua minuun, mutta se ei olisi haitannut minua, koska en olisi voinut olla muuta kuin ystävä hänelle! Oikeastaan se päällimmäine tunne oli jonkinlainen pelko, että voisiko hän tehdä minulle fyysisesti pahaa! Viimeisinä vuosina olin iloisempi, koska näin häntä vähemmän! Ja se vielä, etten koskaan pystynyt näkemään itseäni samassa tilassa hänen kanssaan! Minun sisäinen maailmani kertoo minulle kenen kanssa voisin viettää aikaa ja hän ei tuntunut koskaan sellaiselta henkilöltä!
Jaa, kiinnittyykö tämä jodlaus aloittajaäijä kenties siihen rytmikkääseen ja erittäin vakavasti otettavaan hakkaus-saagaan?
- Anonyymi00091
Anonyymi00089 kirjoitti:
Sinä se jaksat misogyynisesti patistaa ja härkkiä tätä jonkun joutavaa ja teennäistä surusaagaa tuottavaa palstaäijää. Tuo härkkiminen on naisvihan muoto, kuten joidenkin lukijoiden ylimielinen jaarittelu tästä ns aloittajasta keskenään keskustellen kuin ”hän ” ei olisi itse paikalla on jotain niin synkkää luettavaa ettei mtn rajaa
Vielä kerran puupäät yrittäkää kävellä vaikka äitinne yli mentaalitasolla, jos haluatte paremman mielen tms. Tee
- Anonyymi00092
Paskin tai huonoin? No elämme aikoja, ihmisillä on omat vastoinkäymiset vaikuttamassa arkeen ja se jo voi olla syy hiljaisuudelle? Onko riittävä toiselle vai onko tilanne sellainen, että pienet haitat jo synnyttää turhalta tuntuvia riitoja? Epäileväinen tyytyy mielummin yksioloon.
Monesti parempi olla hiljaa ja odotella niitä parempia aikoja, jollei sitten kohtaa todella ymmärtävää naisihmistä, jonka kanssa tuntuu, että kaikki menee kuin vettä vaan? Hyödyt ennen ....? Luonteet jos kohtaa hyvällä tavalla, ymmärrystä silloin paljon ja ihan toinen tilanne?
Epäileväinen olen sen suhteen, vaatimukset kumppanin suhteen ovat aika korkealle asetettuja ja sehän voi tarkoittaa... vain pientä kynnystä pettymysten toteutumisille ja epäonnistumisille? Onko silloin parempi aktivoitua uusille suhteille? Näin koen introverttinä.
- Anonyymi00003
Hiljaisuus on ehkä käsittämättömin responssi jos on vähääkään ollut tunteita...
- Anonyymi00004
Se on todella ikävä temppu..
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Se on todella ikävä temppu..
Mene eteenpäin..
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mene eteenpäin..
"Kuuntelin sitä ja menin eteenpäin"
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
"Kuuntelin sitä ja menin eteenpäin"
Ei minulla ollut häntä kohtaan rakkaudellisia tunteita, kuten kerroin että minusta kaksi hyvin eri ikäistä ihmistä ei ole minun juttuni ollenkaan!
- Anonyymi00086
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mene eteenpäin..
Koitahan sinäkin panetteleva haahka päästä palstaäijän saagan kautta herjaamisesta eteenpäin. T naiselta
- Anonyymi00087
Anonyymi00017 kirjoitti:
- Anonyymi00006
Hiljaisuus on ihan ymmärrettävää jos yhteys on pelkästään vielä etäyhteys. Eihän edes kunnolla tiedä kuka on kyseessä, joten hiljaisuutta ei voi henkilöittää.
- Anonyymi00010
Silloin kun ei ole etäyhteys kyseessä.
- Anonyymi00035
Etäyhteyshän oli koko ajan kyseessä! Ja ihan syystä!
- Anonyymi00016
Ei tarvitse pyytää mitään anteeksi. Minusta oli vaan outoa, että tapailit muita, jos olit ikinä edes kiinostunut. Se loukkasi minua, mutta en minäkään jäänyt katkeruuteen vaan nuolin omat haavani ja vietän aikaani sellaisten naisten kanssa jotka haluaa viettää aikaansa minun kanssa.
- Anonyymi00020
Ei ollut ketään toista miestä. Minulla ainakaan. Tietysti mielikuvituksessa voi niin kuvitella jos on mustasukkainen.
- Anonyymi00021
En ole tapaillut, varo niitä naisia mitä sulle syöttää
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
En ole tapaillut, varo niitä naisia mitä sulle syöttää
..sivusta
- Anonyymi00026
Olihan niitä, tosin en koskaan parisuhteen perässä ollut lähtökohtaisesti.. Kunnes
- Anonyymi00031
Aloitus ei multa.
Tiiäks kun mä en tosiaankaan tapaillut ketään muita. En oo vieläkään tapaillut yhtään ketään.
En kertaakaan. Ketään. Et semmosta. - Anonyymi00036
Minä en ole tapaillut ketään 13 vuoteen, joten siitä et voi minua syyttää!
- Anonyymi00024
Manipulation much
- Anonyymi00083
Nämä lapselliset lapsellisen fanikerhon fanittamat överit tulkinnat palstaäijän köppäisistä provoista on omiaan osoittamaan, että suhteellisuudentaju on ottanut loparit. Nämä päivystävät hännystelijät pitää saagastasi kaiketi kiinni vain koska ovat kaulaansa myöten sotkeutuneet propagandaasi eikä ylpeys tai terve järki anna sijaa toiselle ratkaisulle miten infenaalisen vihapillisi tahtiin marssimisen voisi lopettaa. Ihme koppeloita
- Anonyymi00084
Anonyymi00083 kirjoitti:
Nämä lapselliset lapsellisen fanikerhon fanittamat överit tulkinnat palstaäijän köppäisistä provoista on omiaan osoittamaan, että suhteellisuudentaju on ottanut loparit. Nämä päivystävät hännystelijät pitää saagastasi kaiketi kiinni vain koska ovat kaulaansa myöten sotkeutuneet propagandaasi eikä ylpeys tai terve järki anna sijaa toiselle ratkaisulle miten infenaalisen vihapillisi tahtiin marssimisen voisi lopettaa. Ihme koppeloita
Ps tämä teidän käytös on jo niin elämämkolua ettei ole sanoja
- Anonyymi00097
Anonyymi00083 kirjoitti:
Taisi tulla väärään osoitteeseen. En harrasta vihaa, kommentoin palstasedän säälittävää manipulaatiota, miten tuon voi edes muulla tavoin tulkita...
- Anonyymi00025
Sorry nainen. Voiko tähän sitten enää muuta sanoa..
- Anonyymi00057
Sitä sun pitää kysyä itseltäsi..
Mistä tarkemmin olet pahoillasi?
- Anonyymi00027
Minuun pitää suhtautua kuin hankalaan ja ujoon pikkupoikaan. En ole pikkupoika siinä mielessä, että en ottaisi vastuuta tai käyttäytyisin aina jotenkin lapsellisesti. Mutta olen vähän lapsenomainen. En ole joka naisen unelma, en tiedä olenko edes yhden. Mutta yritän olla yhden.
- Anonyymi00037
Valitettavasti en koskaan ajatellut sinua seurustelukumppanina, enkä enää moneen vuoteen edes ystävänä! Sen kyllä tunnistin sinussa jo heti alkuvuosinae, että olet kuin ujo pikkupoika ja mustututat siksi paljon lasteni isää, hänkin kuuluu nepsyihin. Siksi hiljaisuutesi toi hänet mieleen, koska hänkin oli kuin pikkupoika koko parisuhteemme ajan! Vaikka meillä viime vuosina oli todella vaikeaa, hän ei ymmärtänyt sitä ollenkaan, hän vastasi aina minulle, kun yritin keskustella parisuhteen ongelmista, että minun mielestä kaikki on hyvin! Se oli kuin hän olisi heittänyt aina märän rätin päin naamaani! Jaksoin kolme vuotta odottaa pystyisikö hän muuttumaan, mutta siihen hän si pystynyt! Hänen mielestään minä rikoin meidän suhteen, juuri noin ns. mies joka on kuin pikkupoika vastaisi! Minun on täysin mahdotonta sietää enää yhtäkään miestä, joka muistuttaa hyvin paljon lasteni isää! Suojelen itsäni sellaiselta, minkä koen vahingoittavan minua ja siihen minulla on täysi oikeus! Siksi en sanonut sinulle koskaan mitään, koska toivoin sinun ymmärtävän sen, että hiljaisuuteni on merkki siitä, etten halua edes tutustua sinuun koskaan!
- Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Valitettavasti en koskaan ajatellut sinua seurustelukumppanina, enkä enää moneen vuoteen edes ystävänä! Sen kyllä tunnistin sinussa jo heti alkuvuosinae, että olet kuin ujo pikkupoika ja mustututat siksi paljon lasteni isää, hänkin kuuluu nepsyihin. Siksi hiljaisuutesi toi hänet mieleen, koska hänkin oli kuin pikkupoika koko parisuhteemme ajan! Vaikka meillä viime vuosina oli todella vaikeaa, hän ei ymmärtänyt sitä ollenkaan, hän vastasi aina minulle, kun yritin keskustella parisuhteen ongelmista, että minun mielestä kaikki on hyvin! Se oli kuin hän olisi heittänyt aina märän rätin päin naamaani! Jaksoin kolme vuotta odottaa pystyisikö hän muuttumaan, mutta siihen hän si pystynyt! Hänen mielestään minä rikoin meidän suhteen, juuri noin ns. mies joka on kuin pikkupoika vastaisi! Minun on täysin mahdotonta sietää enää yhtäkään miestä, joka muistuttaa hyvin paljon lasteni isää! Suojelen itsäni sellaiselta, minkä koen vahingoittavan minua ja siihen minulla on täysi oikeus! Siksi en sanonut sinulle koskaan mitään, koska toivoin sinun ymmärtävän sen, että hiljaisuuteni on merkki siitä, etten halua edes tutustua sinuun koskaan!
En kaipaa mummoa.
- Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
En kaipaa mummoa.
Se on ollut tiedossa koko ajan ja minä en ole koskaan halunnut oman lapseni ikäistä edes ystäväksi!
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Se on ollut tiedossa koko ajan ja minä en ole koskaan halunnut oman lapseni ikäistä edes ystäväksi!
Kaikkea hyvää sinulle. Toivottavasti pääset yli siitä mikä sinua vaivaa.
- Anonyymi00052
Anonyymi00039 kirjoitti:
En kaipaa mummoa.
Meinaatko mummojen täällä kaipaavan jotakin?
- Anonyymi00053
Anonyymi00039 kirjoitti:
En kaipaa mummoa.
Toisekseen mummot nukkuu tohonaikaan ja kolmanneksi tuo lasteni-ikäisistä höpöttävä taitaa esittää vanhempaa naista.
- Anonyymi00080
Anonyymi00053 kirjoitti:
Toisekseen mummot nukkuu tohonaikaan ja kolmanneksi tuo lasteni-ikäisistä höpöttävä taitaa esittää vanhempaa naista.
Voisit palstaäijä kertoa vähän lisää tietoa tästä tätilarppausroolista mm minkä ikäisiä ne oman lapsen ikäiset on
- Anonyymi00082
Anonyymi00042 kirjoitti:
Kaikkea hyvää sinulle. Toivottavasti pääset yli siitä mikä sinua vaivaa.
Toivottavasti tämä sinun ylimielinen prosessointi palstaäijän tätiroolin völjyssä auttaa jaksamaan arjessa. Hyvät voinnit jne. T naiselta
- Anonyymi00038
jos väsyttää niin kuin itseä, herää katsomaan jotain ralliautoja, tai joku prlikin: Colin McRae rallipeli joku vanha, on kovannåäköistä kyytiä mutkissa autoilla.
- Anonyymi00040
Aivan oikein sitä toivoin jatkat samaa rataa.. aivan turhia aloituksia teet koska en ole täällä
- Anonyymi00044
Tiedän ettet ole täällä. Kävit vain kolmesti. Siksi en tekisi tälläistä aloitusta. Laitoin viestin suoraan ja kun ei mitään kuulunut. Sait vielä päälle viikoksi mykistyksen. Sivust
- Anonyymi00079
Anonyymi00044 kirjoitti:
Tiedän ettet ole täällä. Kävit vain kolmesti. Siksi en tekisi tälläistä aloitusta. Laitoin viestin suoraan ja kun ei mitään kuulunut. Sait vielä päälle viikoksi mykistyksen. Sivust
Taas aloittajaäijä tuottaa lisää surkastunutta palstaorientoituneeseen todellisuuteen perustuvaa naisia tahallisen dillesti performoivaa satua
- Anonyymi00045
Mykkäkoulu on vastaus kansssa
- Anonyymi00058
Niin on mieslapsilla. Jättäkää naiset rauhaan niin kaikilla hyvä olla...
Myöhäistä? Niin on..
- Anonyymi00046
Olisitteko voineet vain jutella, jos ei kerran mitään vielä alkanutkaan. Jos ei vain tiennyt tilannettasi yms. No, jos noin päätit, sekin on varmati ihan hyvä päätös. Voimia! (sivusta.)
- Anonyymi00048
Sorry mutta kyllä sanottava idiootti teen sen mielelläni kun vastaan tulet.
- Anonyymi00049
Sähän sen halusit eipä mulla enää sen myötä ole mitään tunteita sä et osaa muuta kuin pelleillä nähty niin monta kertaa toivottavasti on nyt loppu elämän hyvä olo sulla
- Anonyymi00069
Kuinka pitkään kannat väärinymmärryksiä mukanasi? Se kuluttaa, kovettaa, katkeroittaa. Opettele puhumaan!
- Anonyymi00078
Ette lukijat voi enää pahimmallakaan tahdolla väittää, ettette muka ole havainneet palstaäijän eli aloittajan varsin silmiinpistävää monotonista tyyliä? Sen havainnoimiseen ei tarvita mitään salaliittoteoreettista laitevakoiluskenaariota tai yhteistyötä yypeen tmv kanssa. Apinakin oppii tunnistamaan maneerit jos hän haluaa
- Anonyymi00051
Vaikka kuinka paljon rakastaisi, niin hiljaisuus tekee kaikesta toteutumatonta. Se on kuin maaperä olisi pilalla, eikä siinä siksi voi mitään kasvaa, vaikka olisi kaikista parhaimpia siemeniä.
- Anonyymi00056
Juuri noin. Elämä ei ole täydellistä ja ei voi ikinä tietää mikä sana tai lause triggeröi toista, mutta jos asiaa ei voi puhumalla oikaista ja asiaa selvittää niin kuin terveissä suhteissa tehdään, ei voi suhde ikinä onnistua.
- Anonyymi00054
Kyllä ansaittu lähtö
- Anonyymi00066
Mökö mökö siellä 😁
- Anonyymi00076
Onko kyseessä tässäkin palstaäijän avauksessa sinun väkivaltaiset fantasiat, joista sinä saat proosailla mutta niistä ei saa kysellä lisää kuten saitin tapaan muuten kuuluu käyttäytyä kuin joku hemmetin lentävä arvuuttelija?
- Anonyymi00055
Kun välittää toisesta, haluaa vain parasta toiselle ja sillä on väliä miten toinen voi.
Ei kukaan vastaa hiljaosuudella jos oikeasti toisen vointi on tärkeää. - Anonyymi00059
Hiljaisuus tekee epävarmaksi. - sen kokenut
- Anonyymi00065
Hiljaisuus on myrkyistä pahin. Jos valitsee olla hiljaa se kertoo kaiken.
- Anonyymi00081
Anonyymi00065 kirjoitti:
Hiljaisuus on myrkyistä pahin. Jos valitsee olla hiljaa se kertoo kaiken.
Kyse oli siitä, ettei paljon nuorempi henkilö kiinnostanut minua millään tavalla, niin että olisin halunnut olla tekemisissä hänen kanssaan! Minusta oli todella outoa ja ongelmallista se, ettei hän lopettanut stalkkaamistaan, koska hänen olisi pitänyt ymmärtää jo siitä etten pidä hänestä, koska en huomioinut häntä mitenkään, enkä sanonut hänelle mitään ja se oli minulta tarkoituksellista toimintaa aina! Mutta hän ei sitä ymmärtänyt, tai ei halunnut ymmärtää!
- Anonyymi00059
Ketjussa on hyvää pohdintaa hiljaisuudesta vähän erilaisina kokemuksina ja eri kanteilta katsottuna.
Mutta kysyikö kukaan, mikä oli se kysymys, mihin vastauksena tulee hiljaisuus. Ja jos oli kysymys, miksei kysyjä kysy sitä uudelleen? Vai oliko vain oletus, tämän piti mennä näin?
Minusta aloituksessa puhuu ylpeys ja loukkaantuminen yksipuolista ”vuoropuhelua”.- Anonyymi00062
Minun mielestä ei, vaan se että aloittaja on yrittänyt, mutta väsynyt yksipuoliseen kommunikointiin. Oleellista on se kommunikoidaanko vai ghostataanko toinen silloin, kun toinen on yrittänyt lähestyä.
Ghostaus, hiljaisuus ja mykkäkoulu ovat epäterveitä keinoja ja tapoja. - Anonyymi00063
Aloitus on manipulaatiota ja kyvyttömyyttä ymmärtää muiden ihmisten älykkyyttä. Kommentit täysin sitä samaa.
Ketä vttua kiinnostaa hiljaisuudet saatikka että tulisi tänne siitä vinkumaan. Tuskin ketään kiinnostaa noin muutenkaan enää mikään muu kuin toiminta, radikaali asioiden hoitaminen. - Anonyymi00064
Jos vastauksena tulee hiljaisuus, se on selkein vastaus että ei kiinnosta. Silloin ei jäädä perään ruinaamaan vaatauksia
- Anonyymi00067
Anonyymi00064 kirjoitti:
Jos vastauksena tulee hiljaisuus, se on selkein vastaus että ei kiinnosta. Silloin ei jäädä perään ruinaamaan vaatauksia
Se on näin. Käyttäkää vanhoja puhelimia joita on käytännössä mahdotonta seurata..
- Anonyymi00070
Anonyymi00062 kirjoitti:
Minun mielestä ei, vaan se että aloittaja on yrittänyt, mutta väsynyt yksipuoliseen kommunikointiin. Oleellista on se kommunikoidaanko vai ghostataanko toinen silloin, kun toinen on yrittänyt lähestyä.
Ghostaus, hiljaisuus ja mykkäkoulu ovat epäterveitä keinoja ja tapoja.Olen samaa mieltä ghostauksesta ja mykkäkoulusta. Sellainen on henkistä väkivaltaa.
Mutta hiljaisuus suhteessa itsessään on puhuttelevaa. Se mahdollistaa tutkimisen, mitä itsessä (ja toisessa) tapahtuu hiljaisuudessa, erillään olossa, kaipauksessa, surussa ja niin edelleen. - Anonyymi00071
Anonyymi00070 kirjoitti:
Olen samaa mieltä ghostauksesta ja mykkäkoulusta. Sellainen on henkistä väkivaltaa.
Mutta hiljaisuus suhteessa itsessään on puhuttelevaa. Se mahdollistaa tutkimisen, mitä itsessä (ja toisessa) tapahtuu hiljaisuudessa, erillään olossa, kaipauksessa, surussa ja niin edelleen.Tässä tuskin puhuttiin hiljaisuudesta kahden ihmisen välillä samassa tilassa tai silloin kun ei ole epäselvyyksiä.
Eri asia toki on se pystyykö viettämään aikaa tai olemaan erillään toisen kanssa ilman yhteyttä silloin kun kaikki on hyvin. - Anonyymi00074
Anonyymi00070 kirjoitti:
Olen samaa mieltä ghostauksesta ja mykkäkoulusta. Sellainen on henkistä väkivaltaa.
Mutta hiljaisuus suhteessa itsessään on puhuttelevaa. Se mahdollistaa tutkimisen, mitä itsessä (ja toisessa) tapahtuu hiljaisuudessa, erillään olossa, kaipauksessa, surussa ja niin edelleen.Jopa se palstaäijä, eli aloittaja jaksaa vollottaa käänteispsykologisesti naisena esiintyen tästä ghoustaamisesta. T naiselta
- Anonyymi00075
Anonyymi00062 kirjoitti:
Ghostaus, hiljaisuus ja mykkäkoulu ovat epäterveitä keinoja ja tapoja.Se oo aloittajaäijä nääs ku yks klikkaus niin kas ei näy urputusta ruudulla. Sulle on vissiin käyny monesti mm somekissojen kohdalla, aivan out of your league, mm julkkiksia ja sen tapaisia? T
- Anonyymi00077
Anonyymi00064 kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä kanssasi ja siksi en koskaan sanonut mitään paljon nuoremmalle henkilölle! En ole koskaan halunnut olla missään tekemisissä oman lapseni ikäisen henkilön kanssa!
- Anonyymi00095
Anonyymi00062 kirjoitti:
Ghostaus, hiljaisuus ja mykkäkoulu ovat epäterveitä keinoja ja tapoja.Tässä olet aivan oikeassa.
Toinen ,jos antaa suhteessa 100% ja yrittää oikkoa väärin ymmärrykset puhumalla.
Toinen antaa vain sen 20% ja vaikeissa asioissa A) juoksee ovesta ulos.
B)katoaa viikoksi tielle,teittömille
C) käy kiinni
D) ghoustaa
Ei tuon jälkeen toinen jaksa enää töitä tehdä 100%. Vaan yrittää asiat selvittää mutta tunteet hiipuu hiljalleen ja alkaa miettimään mitä on toisen eteen tehnyt. Ajatellen mihin vieri ne 8 vuotta saamatta arvostusta,kunnioitusta ja lopuksi vain ghoustas. Ajatellen ,kaikki oli hänelle ihan sama. Toinenei vain osannut puhua ja sanoittaa tunteitansa.
Hyvä nyt olla erillään,mutta loppu kaneettina jäi 💩maku suuhun pappa ikäisestä miehestä. Kuvitteli vielä,ettäolisi ollut muita.
- Anonyymi00061
Anna miehelle 3 päivää. VAIN KOLME! Jos et kuule mitään älä anna yhtään mitään sen jälkeen.
- Anonyymi00072
Hän mykistyi kauneudestasi!
- Anonyymi00073
Annahan jo olla tämän naisille katkeran aloittajaäijän katkerissa avauksissa katkera mukanäppärö piilovtuiilu sinäkin. Tee
- Anonyymi00093
En ole ikinä kuullut tuollaista tekosyytä ghostaamiselle
- Anonyymi00085
niimpä mutta jotkut aamun uutisiakin tuijottaa niin itse keksiä niistä omia versioita, revisioira.
- Anonyymi00094
Joka vastaa hiljaisuudella on osaamaton ihmissuhteissa.
- Anonyymi00096
Tämä on niin sairasta, yksi käy keskustelua mielikuvitus "palstaäijän" kanssa, loput juttelee kuin henkiolentojen kanssa anonyyminä. Herätkää typerykset!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä822678IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl531930Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri1051922Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al321584- 911510
Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t251508- 1401237
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4161103Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa254997Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624966