Kultainen 🌞🌼🌻✨️
Kohta aamuiselle kävelylenkille.
Olisitpa mukana.
Miehelle.
Huomenta
14
792
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
EI mulle,mukavaa lenkkiä ja aamua silti sinulle😊
- Anonyymi00002UUSI
Sori, mut ehdin jo mennä lenkkini , kun lähdin kerrankin ajoissa- Bunny. ❤️
- Anonyymi00003UUSI
Onko AP:llä koira mukana?
- Anonyymi00006UUSI
Yritätkö kenties udella lapselliselta itselleen terveisiä lähettäjältä emojisedältä tarkentavia tietoja? Säälin.
- Anonyymi00011UUSI
Ei mulla ole koiraa 🫤.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei mulla ole koiraa 🫤.
Sitten ole joku muu mitä kuvittelin. Tämähän täällä onkin kuin lottoa. Kuvittelee että tulee täysosuma mutta ei sitten tulekaan.
- Anonyymi00004UUSI
Kävin eilen pitkän lenkin. Uni maistui.
- Anonyymi00005UUSI
Leskirouvako de siellä flirttaa?Niin tuo toinen kukka mikä ei ole auringonkukka onko leskenlehti.
- Anonyymi00007UUSI
Minusta se näyttää auringonkukalta. -sivusta
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minusta se näyttää auringonkukalta. -sivusta
Eikö tuo toinen.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eikö tuo toinen.
Sulla se ilo siellä jatkuu. Sivullinen
- Anonyymi00010UUSI
Mun mielestä se muistuttaa ainakin väriltään sitä lehtistä, mikä on tarkoitus laittaa autopiirien vanhemmille jakoon. Yks kunhan selvittää tiedot työnsä puolesta. Topi
- Anonyymi00012UUSI
En ole leski enkä leskenlehti.
-ap - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
En ole leski enkä leskenlehti.
-apEt niin, olet tulevien lapseni äiti😊
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
VVM Riikka Purra ministerin asemassaan valehteli ja rikkoi perustuslakia.
Valtiovarainministeri Riikka Purra (PS) kiisti Ylen ykkösaamussa luvanneensa ennen vaaleja, ettei pienituloisilta leikat6111093Purra ennen vaaleja: "pienituloisten etuuksista leikkaaminen ei meille käy"
"...perussuomalaisten ero muun muassa kokoomukseen, joka haluaa leikata pienituloisten etuuksista, se ei meille käy."613762Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi
Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks403220Toksinen persuvasemmisto
Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k232846Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve272433Riikka Purra: Autoilu tulee Suomen valtiolle pyöräilyä edullisemmaksi! Siksi pyöräetu poistettiin!
🐸🐸🐸🐸🐸 Perussuomalaisten trollitehdas kiukkuaa kun Riikka Purra päästi taas sammakoita suustaan että autoilu tulee S3772051Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell101838"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt651662Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil301628Tikkunenällä on kovat luulot itsestään
Mut ei tarjottavana muuta kuin katkeruutta, ilkeyttä ja ilkeä luonne hyih.. oikea miesten nielijä Onneksi kaivatullani131583