Röyhkeät polttopuu varkaat ovat röyhkeitä käydään luvattomasti toisten pihoilla muutakin varastetaan kalaverkkoja veneitä polttoaineita kaikki kelpaa. Kamera valvonta pitäisi olla joka paikassa kun rosvo liikkuu. Menkää köyhät risusavottaa eikä liikuta toisten pihoissa luvattomasti. polttopuut pitää itse tehdä eikävarastaa
Röyhkeät polttopuu varkaat Merilässä
7
190
Vastaukset
- Anonyymi00001
Itse en ole ostanut polttopuita vuosikymmeneen. Käyn peräkärryn kanssa syksyisin ja oikeastaan ympäri vuoden keräämässä itselleni polttopuut muiden pihoista ja mökeiltä. Ne on kiva siirtää peräkärryyn, kun ihmiset ovat mukavasti asetelleet puut siististi pinoihin, niitä on kiva siirtää nipuissa omaan peräkärryyn. Joskus olen ollut jalomielinen ja olen jopa jättänyt paikalle euron tai pari, jos on ollut kuivia puita. En tiedä onko omistajat löytäneet näitä kolikoita koskaan, mutta sehän ei minun murhe ole.
- Anonyymi00002
Ihmiset ei älyä peitellä naulaista lautaa pinoon menevälle tielle, josta näkyisi vain vähän naulan päät? Itse tietää, ettei siihen aja, muuta polttopuurosvolta jos puhkeaa kärryn ja auton renkaat, niin ei se heti sieltä pois pääse.😉
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ihmiset ei älyä peitellä naulaista lautaa pinoon menevälle tielle, josta näkyisi vain vähän naulan päät? Itse tietää, ettei siihen aja, muuta polttopuurosvolta jos puhkeaa kärryn ja auton renkaat, niin ei se heti sieltä pois pääse.😉
Naulainen lauta on vaaraksi eläimille.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Naulainen lauta on vaaraksi eläimille.
Ei eläimet varastele puita.
- Anonyymi00003
Miksi pitäisi mennä risusavottaan kun hyvää metsääkin on olemassa ja mm. Lieksan kaupunki omistaa sitä lähes 5 000 hehtaaria. Sieltä on mistä valita!
Aikoinaan tuttavani luona kävi vieras ryssälästä ja yhtenä päivänä ilmestyi pihaan uudella maastoautolla. Tuttavani sanoi että sinä se olet rikas mies kun uuden autonkin hankit. Venäläinen siihen: " Minä en ole rikas mies, minä olen köyhä mies, mutta myin valtion metsää" - Anonyymi00006
Jatkis käynyt varkaissa bmw 535 häkäpöntto pakuun polttoainetta.
- Anonyymi00007
Kynnet valtiolle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla823077Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "642643SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past1322571Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.911527Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy51464Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,341326Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1021053Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o1961013Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m86984Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä82945