tiedossa jo kauan että olet varakas, mutta en siltikään halua koskaan olla missään tekemisissä kanssasi! Minua et voi ostaa edes ystäväksesi, tai auttamaan millään tavalla! En voi sietää kiusaaja häirikköä!
Se on ollut
12
412
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lopettakaa jo se tietystä henkilöstä mainostaminen, se vain pahentaa kauan jatkunutta todella ahdistavaa tilannetta! Minun on täysin mahdotonta olla missään tekemisissä koskaan sellaisen ihmisen kanssa, joka teki elämästäni helvettiä!
- Anonyymi00002
Te jotka mainostatte häntä, olette yhtä pahoja kuin hänkin!
- Anonyymi00003
Ajattelua on ollut psljon ystävyyden puolesta, mutta kaikkea ei saa. Laitan varmaan jotakin pytinkiä vielä lisätienisteiksi harrastuksena niin on uusi huippu saavutettu. Sellaista vääjäämätöntä meininkiä johon on tottunut. Ulkomaille ei sitten osannut lähteä. Syynsä siuhen on. Parasta tekemistä sitten tuttuun tyyliin.
- Anonyymi00004
Kunhan pysyt kaukana minusta!
- Anonyymi00005
Olen kiusaaja totta mutta ei tahallista tilanne eskaloituu sopivasti ja nyrkit heiluu.. .tyytyväunen olen naiseen.
- Anonyymi00006
Hanitus jää kojinaan pysyvästi pois Sen lupasin tämän jälkeen
- Anonyymi00007
Sopiiki se sunulle ja muille. ...
- Anonyymi00008
Kyytiin en ota
- Anonyymi00009
Voit olla varma perään en katso eikä ole tapana perseitä tuijotella. Kaukana kun vaatteet vähenee. Näin on paras.
- Anonyymi00010
Antaas ihmìsten tehdä mitä tekevät.b
- Anonyymi00011
Tiedossa ollyt tämä nainen kauan
- Anonyymi00012
Ensin nainen flirttailee. Sitten kun mies innostuu, yhtäkkiä hän onkin kiusaaja. Tämmösiä naisia on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
VVM Riikka Purra ministerin asemassaan valehteli ja rikkoi perustuslakia.
Valtiovarainministeri Riikka Purra (PS) kiisti Ylen ykkösaamussa luvanneensa ennen vaaleja, ettei pienituloisilta leikat11618575Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell1697507Purra ennen vaaleja: "pienituloisten etuuksista leikkaaminen ei meille käy"
"...perussuomalaisten ero muun muassa kokoomukseen, joka haluaa leikata pienituloisten etuuksista, se ei meille käy."944094Toksinen persuvasemmisto
Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k273029Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve752737Tikkunenällä on kovat luulot itsestään
Mut ei tarjottavana muuta kuin katkeruutta, ilkeyttä ja ilkeä luonne hyih.. oikea miesten nielijä Onneksi kaivatullani212555Hotelli Kainuu konkurssiin
Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin1022530"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt1062199Mitä Purra oikeasti sanoi ennen vaaleja...
...pienituloisten leikkaamisesta? Tässä se on. "Esimerkiksi se, mistä aiotaan leikata, perussuomalaisten ero muun muass1302187Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil382042