Se on ollut

Anonyymi-ap

tiedossa jo kauan että olet varakas, mutta en siltikään halua koskaan olla missään tekemisissä kanssasi! Minua et voi ostaa edes ystäväksesi, tai auttamaan millään tavalla! En voi sietää kiusaaja häirikköä!

12

509

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Lopettakaa jo se tietystä henkilöstä mainostaminen, se vain pahentaa kauan jatkunutta todella ahdistavaa tilannetta! Minun on täysin mahdotonta olla missään tekemisissä koskaan sellaisen ihmisen kanssa, joka teki elämästäni helvettiä!

• Anonyymi00002

Te jotka mainostatte häntä, olette yhtä pahoja kuin hänkin!

• Anonyymi00003

Ajattelua on ollut psljon ystävyyden puolesta, mutta kaikkea ei saa. Laitan varmaan jotakin pytinkiä vielä lisätienisteiksi harrastuksena niin on uusi huippu saavutettu. Sellaista vääjäämätöntä meininkiä johon on tottunut. Ulkomaille ei sitten osannut lähteä. Syynsä siuhen on. Parasta tekemistä sitten tuttuun tyyliin.

• Anonyymi00004

Kunhan pysyt kaukana minusta!

• Anonyymi00005

Olen kiusaaja totta mutta ei tahallista tilanne eskaloituu sopivasti ja nyrkit heiluu.. .tyytyväunen olen naiseen.

• Anonyymi00006

Hanitus jää kojinaan pysyvästi pois Sen lupasin tämän jälkeen

• Anonyymi00007

Sopiiki se sunulle ja muille. ...

• Anonyymi00008

Kyytiin en ota

• Anonyymi00009

Voit olla varma perään en katso eikä ole tapana perseitä tuijotella. Kaukana kun vaatteet vähenee. Näin on paras.

• Anonyymi00010

Antaas ihmìsten tehdä mitä tekevät.b

• Anonyymi00011

Tiedossa ollyt tämä nainen kauan

• Anonyymi00012

Ensin nainen flirttailee. Sitten kun mies innostuu, yhtäkkiä hän onkin kiusaaja. Tämmösiä naisia on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      113
      2341
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      31
      1192
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      963
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      942
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      614
      916
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      790
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      676
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      666
    Aihe