En saa etsiä ihmistä jota kaipaan ja ikävöin.
😞😓😩nepsynä en saa etsiä!
En saa kertoa miksi en jaksanut olla sosiaalinen.
En jaksanut.
En jaksanut esittää, että kaikki hyvin on.
En jaksanu hymyillä, kun elämäni oli kaaosta ja pitää yhteyttä.
Tällä aloituksella en ketään maalita tai mustamaalata.
Halusin vain selittää että nepsy -piirteiden takia olin sellainen ja antaa hänelle mahdollisuuden tulla elämääni, jos haluaa tulla.
En edes täällä saa olla omaitseni vaan pitäisi pitää naamioita ja teeskennellä jotain mitä en ole. Samaa se on oikeassa elämässä ja miten mä saatoin luulla, että täällä saa omana itsenään ketään etsiä tai selittää miksi kävi niinkuin kävi.
Ajattelin, ehkä hän näkee tekstini ja haluaisi kuulua mun elämääni.
Mitä mä terveyspalstalla teen, kun IKÄVÄ on toista?
Eikö muka me olla ihmisiä, joilla on tunteita? Miksi meitä nepsyjä ei hyväksytä tänne tai irl eli oikeassa elämässä.
En saa etsiä kaivattuni :( miksi?
17
288
Vastaukset
- Anonyymi00001
Gipsyt on epärehellisiä
- Anonyymi00002
Emme kaikki ole epärehellisiä. Ei nepsy tarkoita että on paha tai julma tai ilkeä. Vaan aivot toimii erilailla ja reagoi erilailla ja tuntee eri tavalla ja ajattelee erilailla kuin terveet.
On rehellisiä ihmisiä myös meissä kuten te, joiden aivot toimii oikein.
- Anonyymi00003
Minä tiedän, että en kuulu tänne. Ei tämä ole minun kotini.
- Anonyymi00004
AP ei se ole epärehellistä käytöstä jos ei aina jaksa olla sosiaalinen vaan haluaa myös olla yksin ilman, että ketään näkee tai juttelee tai viestittelee kenenkään kanssa.
Meissäkin on rehellisiä ihmisiä kuten teistä terveissä! - Anonyymi00005
Joka kymmellä tai enemmälläkin Suomalaisella on nepsy piirteitä. Se mitenkään kovinkaa harvinaista oo.
- Anonyymi00006
Kyllä hyväksytään!
- Anonyymi00007
AP miksi ihmeessä, jos itsestään puhun? Joku luulee, että hänestä puhun? Pitäisikö mun mennä sängyn alle häpeämään, kun on nepsy?
- Anonyymi00008
Mikä/ mitkä on sun viralliset diagnoosit. Nepsy on vaan yleisnimitys.
- Anonyymi00009
En kai mä tänne ala kertomaan ku muutenki saan jo sontaa niskaan.
Ja eikä mun tarvi alkaa yhtään mitään enää todistamaan.
Muutenki syytetään että haukun jotain tai mustamaalata jotain ihmistä Jota en tunne.
En olisi uskonut, että mun kirjoitus joka on yhtä puuroa kuin kaurapuuroa, että joku luulee, että se on hänestä kirjoitettua. Niin sekavaa ja lauseet välillä sikinsokin ja prönsyilevä tekstini oli. No jos joku omii kirjoituksen itelleen. En mä voi sille yhtään mitään. En voi sille mitään, että joku täysin tuntematon luulee, että hänestä puhun ja eikä edes vaivaudu koko ketjua lukemaan.
Oikeastaan se ei kerro minusta mitään vain hänestä. Hänestä se kertoo sen, että luulee kaiken negatiiviset asiat liittyvän häneen. Kyllä nepsy on negatiivinen asia, koska se vaikuttaa mun elämään. Se vaikuttaa jaksanko olla sosiaalinen. Jaksanko nähdä ihmisiä. Jaksanko tehdä asioita, jotka eivät kiinnosta yhtään. Vaan istunto vain ja kännykällä kirjoitan? Vaikuttaa töihin riippuen päivistä joskus jaksan tehdä työt kunnolla ja joskus En jaksa tai pysty tekemään kunnolla.
Ihmiset joilla ei ole nepsy diagnoosi vaikka heillä olis piirteitä. Ne haitat on niin vähänpitoisia, ettei se häiritse töitä tai kotielämää tai sosiaalista elämää. Jolloin he eivät saa diagnoosia eivätkä pääse nepsy valmennuskurssille. Missä opitaan toimimaan Nepsy - -piirteiden kanssa!- Anonyymi00010
Niin sunhan ei tarvii tätä asiaa puida täällä veikkaan et olet joko Asperger tai autisminkirjoilla kun et tunnu tätä ymmärtävän.
- Anonyymi00011
AP Eikä heillä silloin ole nepsyä. Vaan ovat tavallisia ihmisiä
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
AP Eikä heillä silloin ole nepsyä. Vaan ovat tavallisia ihmisiä
Miksi määrittelet itsesi diagnoosin kautta? Mun diagnoosi on niin harvinainen ettei pystytä edes määrittämää pronsetti määrää ihmistä jotka sairastaa sitä puhutaan murto-osasta prosenttiyksikköä. Silti koen olevana aika tavallinen ihminen.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miksi määrittelet itsesi diagnoosin kautta? Mun diagnoosi on niin harvinainen ettei pystytä edes määrittämää pronsetti määrää ihmistä jotka sairastaa sitä puhutaan murto-osasta prosenttiyksikköä. Silti koen olevana aika tavallinen ihminen.
AP Miten muuten selittää omalle kaivatulle, kun en jaksanut olla sosiaalinen ja pitää yhteyttä ja elämäni oli kaaosta?
Hän voi päättää. Antaako anteeksi, kun selitän miksi en jaksanut olla sosiaalinen ja pitäå yhteyttä. Vai ei anna anteeksi. Se on hänen päätös.
Ymmärtääkö hän ton ja tulee mun elämäni takaisin vai ei. Ymmärtäminen ja hyväksyminen ovat kaksi eri asia.
Ymmärtää miksi toinen ei jaksanut olla sosiaalinen ja pitää yhteyttä?
Voi halutessaan antaa mulle mahdollisuuden näyttää, että enää mun elämä el ole kaaosta, kun nepsy piirteet sain hallintaan ja sen avulla jaksan taas olla sosiaalinen, kun se on niin kunnossa kun olla voi. En tiedä tiesitkö hän tai epäilikö mulla olevan nepsy?
Miten muuten voin selittää, että kaaosta joka oli elämässäni, että oon saanut apua ja tukea, jottei enää ole kaaosta mun elämä? Ja enkä enää anna saman kaaoksen tulla mun elämääni. Enkä ole samanlainen, kuin silloin ku oli kaaos elämässäni.
- Anonyymi00012
AP kaivatulle aloitin ketjun!
Miten muuten hän voi mua löytää jos en laita tunnistetta.
Oikea ihminen tunnistaa mun rönsyilevä kirjoituksen, joka on sikinsokin ja kuin kaurapuuro. - Anonyymi00014
AP aloitukseni on tavallaan tunniste ku sanoin niin kuin sanoin. Oikea ihminen voi päättää haluaako mua tuntea vai ei. Haluuako tulla mun elämääni takaisin vai ei? Miksei mun kaivattu saisi saada tietää, että mulla on nepsy? En häpeä sitä yhtään.
En saa kertoa miksi en jaksanut olla sosiaalinen.
En jaksanut.
En jaksanut esittää, että kaikki hyvin on.
En jaksanu hymyillä, kun elämäni oli kaaosta ja pitää yhteyttä. + se että kerroin että mulla on nepsy ja en tiedä tiesikö hän tai epäilikö hän että mulla on. On tunniste, jonka oikea ihminen tunnistaa.
En jaksanu pitää naamioita!
En olla sosiaalinen.
En jaksanu hymyillä, kun elämäni oli kaaosta ja pitää yhteyttä.
Ja mulla on nepsy, jonka hän joko tiesi tai epäili mulla olevan. Oikea ihminen tietää mikä nepsy mulla on ja tänne En sitä kirjoita tai ota kantaa tai mitään muutakaan.- Anonyymi00015
AP Oikea ihminen tietää miten ja milloin mun elämäni oli kaaosta ja milloin En pitänyt mitään yhteyttä!
- Anonyymi00017
AP jos ei kerro miksei ollu sosiaalinen ja pitänyt yhteyttä. Niin eihän toinen voi tietää, ettei se johtunut hänestä. Luulee, etten välittänyt ja pitänyt.
Että lopetin yhteyden pidon ja sosiaalinen kanssa käymisen kun en pitänny hänestä.
Tämä oli mun tapa pyytää kaivatultani anteeksi!
Että hän tajuaa, että hän ei tehnyt mitään väärää tai en suuttunut hänelle eikä todellakaan johtunut hänestä!
Tulee takaisin elämääni, jos haluaa. Päätös on hänen. Hän saa sen päättää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452313- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis351365Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj601348- 1331309
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989