tai pari ja tarvittaessa voin ne perustella mikäli et ymmärrä.
1. Alistu osaasi ja lopeta kiukuttelu.
2. Ole ylpeä siitä osastasi.
:/
Nainen, annan sinulle hyvän neuvon
58
776
Vastaukset
- Anonyymi00001
Saisko ne perustelut??
- Anonyymi00004
Tyydy siihen mikä olet äläkä yritä olla sitä mikä et ole.
:/ - Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
:/Heitteletkö sä tän tänne kaikille naisille kun et mitään tunnisteita laittanut? Ja mitä hän nyt yrittää olla mitä hän ei mielestäsi ole ja vielä mistähän ihmeen naisen osasta sä höpötät?
- Anonyymi00016
Anonyymi00004 kirjoitti:
:/Trollolllolloo!!
- Anonyymi00025
Anonyymi00004 kirjoitti:
:/Alistu itte 😂
- Anonyymi00002
Olen jo ajat sitten tehnyt nuo ja myös löytänyt sen oman osani.
- Anonyymi00003
Ihan perussettiä siis.
:/ - Anonyymi00005
Hv!
- Anonyymi00006
Mikä osa?
- Anonyymi00007
Mikä on hänen osansa sitten?
- Anonyymi00008
Kärsiä ja kestää se mitä on tulossa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitä on tulossa?
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mitä on tulossa?
Pahuutta lisää
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Pahuutta lisää
Miksi et voisi keskittyä siihen hyvään, mitä sinulla on?
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Nuoren vai vanhemman vai teinarin
- Anonyymi00009
Oon hyvin tavallinen ihminen, mutta on saattanut olla hassuja unelmia. Huom. unelmia, mitä pahaa siinä on? Olen ajat sitten ymmärtänyt omat rajoitukseni-ja ymmärrän kyllä täysin rajallisuuteni. En alistu, en ikinä alistu. Mutta, jos jotain pitää hyväksyä, niin se on ok. Parempi sana tuo hyväksyminen.
- Anonyymi00014
Toivon todella sitä ja olen toivonut jo kauan, että jättäisit minut rauhaan ja etsisit ikäisesi ystävän itsellesi. Sellainen on normaalia toimintaa, mutta sellainen ei ole että halua ikääkuin äidin paapomaan itseään ja hoitamaan kaikki käytännön asiat puolestaan!
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Toivon todella sitä ja olen toivonut jo kauan, että jättäisit minut rauhaan ja etsisit ikäisesi ystävän itsellesi. Sellainen on normaalia toimintaa, mutta sellainen ei ole että halua ikääkuin äidin paapomaan itseään ja hoitamaan kaikki käytännön asiat puolestaan!
Minulta että tule koskaan saamaan muuta kuin kieltävän vastauksen!
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Voit perääntyä asiasta, että jos tuota noin luulet, että, tai yritän sanoa nätimmin. En ole ikinä halunnut sekaantua itseäni vanhempiin. En tarkoita että heissä vikaa olisi, mutta tuota noin, korkeintaan ehkä jonkinlaiseksi isähahmoksi voisin vanhemman miehen hyväksyä.
- Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
Et todellakaan ole tehnyt mitään käytännön hommia ja jos on ollut jo lähes syntymästäni asti jotain minua vastaan, niin olisit sanonut vaikka niillä automatkoilla s-s välillä, että näin. Onpa kiva salata monia asioita tyttäreltään ja mahdollisesti nauttia salakatselusta, joka on sitäpaitsi laitonta. Että näin. Ja sanonko suoraan sen, että tyttärelläsi on ollut monenlaisiakin unelmia, että olisit pitänyt kakarastasi parempaa huolta ja hakenut apua lastensuojelusta, sosiaalitoimesta tai poliisivoimista. Niin, että on kyllä tullut huimattua tässä vuosien varrelta sellainen asia, että koskaan et ole ollut mistään asiasta ylpeä minussa. Et ole sanonut nätiksi- et onnitellut valmistumisiani-et niin yhtään mitään!!!! Ja minä olen sanonut sinua kauniiksi, oon vittu ostellut tavaroita sinulle. Kirjoja vinkannut, elokuvia, sarjoja ja yrittänyt kuunnella, olla tukena. Mikään ei ole koskaan sulle riittänyt. Ja nyt tiedän, että kaikkein tärkein asia elämässäni on salattu minulta perheen taholta. Tämän internetyhteyden välityksellä tahdon sanoa, että tältä perheeltä en ole koskaan halunnut mitään. Ja minä ostin sulle sen Jens Stoltenbergin kirjan!!! Ja en todellakaan ole koskaan sanonut, lopettaneeni jotain lääkettä sen takia, että halusin olla vain nuorekas ja nätti. Jos luulet, ettei potentiaalia ole mihinkään edes hieman suurempaan, niin kyllä on. En vain välttämättä ole vielä keksinyt mitä se voisi olla. Ja olen sentään rakastanut sinua. 2006 sanoin sen- vastasit että olen aina tiennyt sen. Mikä vastaus tuo on? Olisiko pitänyt sanoa, että niin rakastan minäkin sinua. Voi kuule olla, että näissä elämän kemuissa ei enää tavata, tai sitten tavataan. Koska migtäpä vittu minä mitään tietäisin! Vai mitä?`Koska minä? Aina? Ollut niin? Ja niin se on aina oleva? Vai onko?
- Anonyymi00017
Juuri noin toimitaan koranin mukaan.
- Anonyymi00018
Ja jotkut omien lakien mukaan. Sivu
- Anonyymi00020
Mikähän se mun osani sitten olevinaan on mielestäsi?
Kerrotko vielä kuinka se mun osani liittyy suhun?
Mitä kuvittelet tietäväsi mun elämästäni? - Anonyymi00021
Kieltävä vastaus mihin?
- Anonyymi00026
Kaikkeen sun osalta !
- Anonyymi00022
3. Lähen menee!
- Anonyymi00024
Vinkki sulle so, se että olet alistettu selvästikin.. nii älä jaa noin pöljiä jorinoita kenellekään. Ei kukaan tarvi noita sun alistamisia.
/Rehtori - Anonyymi00027
persiistä kaivetut mädät neuvot💩
- Anonyymi00028
jokuhan se tais joskus laulaa lutkauttaakkin että ’ei kiinnosta vttuukaan ei kiinnosta vttuuu uu kaan’
- Anonyymi00029
skandaalin ei kiinnosta vai?
https://youtu.be/NniII7--CtM?si=qLVliHx9WQBoMWEE
Osan tosta voisin itekin sanoo jollekin miehelle ;) - Anonyymi00030
sen kun laulaa vaan, mutta olen kyllä täälläkin useasti kertonut etten harrasta seksiä kenenkään kanssa, mutta häirikölle voin vain sanoa että terve menoa eikä takaisin tuloa ja et ole vieläkään ymmärtänyt sitä, että olen tiennyt sen jo kauan ettei sinua vittu kiinnosta, mutta onpa tilanne mikä tahansa en halua koskaan olla missään tekemisissä kanssasi, koska pilasit minulta mahdollisuuden tehdä töitä minulle todella rakkaassa työpaikassa, miksi minä haluaisin nyt auttaa sinua, koska olet vain kauan häirinnut asumisrauhaani ja kytännyt liikkumisiani, jos olisit osannut avata suusi edes siihen hei sanaan jo monia vuosia sitten en olisi vielä silloin voinut todella huonosti niin kuin nyt voin, ota vastuu omista virheistäsi, älä syytä niistä minua
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
sen kun laulaa vaan, mutta olen kyllä täälläkin useasti kertonut etten harrasta seksiä kenenkään kanssa, mutta häirikölle voin vain sanoa että terve menoa eikä takaisin tuloa ja et ole vieläkään ymmärtänyt sitä, että olen tiennyt sen jo kauan ettei sinua vittu kiinnosta, mutta onpa tilanne mikä tahansa en halua koskaan olla missään tekemisissä kanssasi, koska pilasit minulta mahdollisuuden tehdä töitä minulle todella rakkaassa työpaikassa, miksi minä haluaisin nyt auttaa sinua, koska olet vain kauan häirinnut asumisrauhaani ja kytännyt liikkumisiani, jos olisit osannut avata suusi edes siihen hei sanaan jo monia vuosia sitten en olisi vielä silloin voinut todella huonosti niin kuin nyt voin, ota vastuu omista virheistäsi, älä syytä niistä minua
En halua enää koskaan nähdä naamaasi!
- Anonyymi00032
Annan hyvän neuvon, älä jaa huonoja neuvojasi missään.
/!- Anonyymi00033
Tämä ja jospa se Ap ottais tästä koppia!!
- Anonyymi00034
Sun kaltainen lapsellinen ääliö ei täällä maailmassa sanele muiden "osia".
- Anonyymi00035
Sanoit perusteluina tuolla ylempänä jotain että
"tyydy siihen MIKÄ olet, äläkä yritä olla mitään muuta"
tai jotain semmoista...
Kerro nyt edes sitten sen verran että MIKÄ mä olen!
Koitahan nyt vaan rohkeasti perustella kun noin
alistavasti ja rohkeasti täällä sanotkin vaikka mitä.
Kuten esimerkiksi perusteleppa seuraavia kohtia..
• mihin osaan pitäisi alistua
• mikä kiukuttelu
• mikä olen
• mitä olen muka muuta yrittänyt olla kuin ihan oma itseni
• kenelle pitäisi alistua
• mistä osasta pitäisi olla ylpeä- Anonyymi00037
Ei ap vastaile se hiipi nurkan taa piiloon.😎🤨😅
- Anonyymi00039
Kyllä sun pitäisi tietää mikä olet ja peiliin voit katsoa ja miettiä mikä sieltä katsoo takaisin.
Voit myös ottaa kuvan itsestäsi ja laittaa nettin kyselypalstalle ja kysyä mikä on kuvassa.
Sitten voit myös lukea aloituksen ja perustelun ja miettiä.
•Jos olet vaikka naaras niin älä yritä olla kuin koiras.
•Tämäkin kiukuttelu.
•Mieti sitä.
•Sinä sen tiedät, ehkä viisaampi kuin olet.
•Osaasi.
•Siitä minkä olet saanut osaksesi.
- Anonyymi00036
Uskallatko perustella edes mitään mitä selität?
Et ainakaan suoraan uskalla sanoa yhtikäs mitään.
Ei kukaan voi alistua piilottelevalle, puskista huutelijalle.
Ei sen alemmas voi kukaan alistua.
Jos haluaa toisen alistuvan johonkin osaan, silloin sen alistavan osapuolen pitäisi olla jotain muuta kuin tuota.
Poistatatkohan tämänkin aloituksen kuten aiempiakin
joissa tulee totuuksia asioista?- Anonyymi00040
En mä poistele mitään aloituksia.
- Anonyymi00038
No jopas on typeriä kommentteja tullut.
Totisesti ovat vailla ymmärrystä ja sydämeltään pahoja.
:/ - Anonyymi00041UUSI
Aloittaja ei anna mitään konkreettista ohjeensa tueksi. Taitaakin olla tarkoitettu kaikille. Eli jokainen voi, halutessaan, miettiä omaa osaansa, ja miten toimii. Miksi pitäisi olla ylpeä? Sinä voit olla ylpeä, ja joku muu niin halutessaan.
Voisitko myös sinä lopettaa jatkuvan kiukuttelusi? Jakelet jatkuvasti neuvoa naiselle paikasta alapuolella. Miksi sinulla on tarve sellaiselle sanomiselle, niin moneen kertaan?- Anonyymi00042UUSI
Sinäkin voisit tulla kirjoittamaan ymmärryksen kanssa.
Herra, mitä tarkoitat alistumisella osaani naisena?
Sinun tulee olla hyvä vaimo, huolehtiva ja rakastava siinä osassasi.
Sinä synnytät, sinä kannat ja hoivaat sekä ruokit.
Sinä palvelet siinä osassasi joka sinulle on annettu.
Herra, entä sitten miehen osa?
Miehen osa on rakastaa ja huolehtia sinusta ja perheestä.
Hänellä on vastuu ja hän kantaa vastuun ja nainen on siinä rinnalla.
Hänellä on vastuu rakastaa ja valta hallita ja pitää perhe koossa.
Kaikessa tilille vaaditaan ensin perheen pää.
Mies, miksi erositte? Seksi loppui. (mies ei aina ole niin romanttinen ja tunteellinen ja puhuisi läheisyydestä)
Nainen, miksi seksi loppui? kun oli niin stressaavaa.
Mikä stressasi? naistenlehtien ohjeiden ja yhteiskuntanormien noudattaminen oli liian rankkaa täyttää.
Mitä miehesi oli mieltä? Sanoi ettei sellaisia turhia höpötyksiä tarvita, voit jättää työsi ja relata lasten kanssa kun hän hankkii elannon.
Mitä teit? menin silti töihin vuorottelin stressasin ja palvelin ja kuuntelin yhteiskuntanormeja mieheni sijasta ja hankkisimme ylimääräisiä laskuja lastenhoidosta emmekä viettäneet aikaa yhdessä perheenä.
Olitko hyvä vaimo miehellesi ja uskollinen miehellesi? En tainnut olla, käärme kuiskutteli minulle muita hyvän naisen normeja jotka hajoittivat liittoni.
Mies on syystäkin hieman välinpitämätön iltalehtien, naistenlehtien ja yhteiskunnan normien kanssa, jotta perheessä ollaan perhe.
On myös huonoja miehiä, jotka eivät rakasta vaimoaan ja ovat myös yhteiskunta ja muut ulkoiset asiat perheen hyvinvoinnin ja rakkauden edelle pistäviä ja tekevät välinpitämättömyydellään suhteesta huonon jolloin rakkaus katoaa ja se perhe hajoaa.
Mutta mieheltä vaaditaan ja hän hallitsee ja on vastuussa ja nainen on apuna.
Se on heidän kahden liitto ja siksi he eroavat vanhemmistaan, opettajistaan, holhoojistaan ja liittyvät toisiinsa ja heillä on yhteinen elämä josta ulkopuoliset pidetään poissa.
Näin syntyy liitto joka kestää, koska liitto on keskittynyt itse liittoon ja sen odotuksiin eikä minkään ulkopuolisen hajoittavan tahon palvelemiseen.
Siinä on yksi opastus jota kannattaisi harkita ja punnita.
:/ - Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Mies, miksi erositte? Seksi loppui. (mies ei aina ole niin romanttinen ja tunteellinen ja puhuisi läheisyydestä)
Mikä stressasi? naistenlehtien ohjeiden ja yhteiskuntanormien noudattaminen oli liian rankkaa täyttää.
Mitä miehesi oli mieltä? Sanoi ettei sellaisia turhia höpötyksiä tarvita, voit jättää työsi ja relata lasten kanssa kun hän hankkii elannon.
Mitä teit? menin silti töihin vuorottelin stressasin ja palvelin ja kuuntelin yhteiskuntanormeja mieheni sijasta ja hankkisimme ylimääräisiä laskuja lastenhoidosta emmekä viettäneet aikaa yhdessä perheenä.
Olitko hyvä vaimo miehellesi ja uskollinen miehellesi? En tainnut olla, käärme kuiskutteli minulle muita hyvän naisen normeja jotka hajoittivat liittoni.
Mies on syystäkin hieman välinpitämätön iltalehtien, naistenlehtien ja yhteiskunnan normien kanssa, jotta perheessä ollaan perhe.
On myös huonoja miehiä, jotka eivät rakasta vaimoaan ja ovat myös yhteiskunta ja muut ulkoiset asiat perheen hyvinvoinnin ja rakkauden edelle pistäviä ja tekevät välinpitämättömyydellään suhteesta huonon jolloin rakkaus katoaa ja se perhe hajoaa.
Se on heidän kahden liitto ja siksi he eroavat vanhemmistaan, opettajistaan, holhoojistaan ja liittyvät toisiinsa ja heillä on yhteinen elämä josta ulkopuoliset pidetään poissa.
Näin syntyy liitto joka kestää, koska liitto on keskittynyt itse liittoon ja sen odotuksiin eikä minkään ulkopuolisen hajoittavan tahon palvelemiseen.
:/Kuinkas hyvin noudatti itse tuota mistä tarinoit tossa?
-sivulta - Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Kuinkas hyvin noudatti itse tuota mistä tarinoit tossa?
-sivultaIhan hyvin noudatin.
:/ - Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
:/Juu. Onhan heitäkin, jotka haluavat olla kotiäitejä, ja soveltuvat siihen alusta loppuun asti juuri sinun arvostamallasi tavalla.
Tärkeää on kai tietää, millainen itse on, ja mitä tarvitsee ja arvostaa. Ja kuunnella toisen tarpeita ja arvoja.
Itse tiedän itsestäni, että tarvitsen luottamusta, että toinen auttaa, jos omat voimat ovat lopussa. Eikä vain sano, hoida tonttisi. Ja että saan myös henkistä tukea suoritusten lisäksi. Samaa tarjolla toiselle. - Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Juu. Onhan heitäkin, jotka haluavat olla kotiäitejä, ja soveltuvat siihen alusta loppuun asti juuri sinun arvostamallasi tavalla.
Tärkeää on kai tietää, millainen itse on, ja mitä tarvitsee ja arvostaa. Ja kuunnella toisen tarpeita ja arvoja.
Itse tiedän itsestäni, että tarvitsen luottamusta, että toinen auttaa, jos omat voimat ovat lopussa. Eikä vain sano, hoida tonttisi. Ja että saan myös henkistä tukea suoritusten lisäksi. Samaa tarjolla toiselle.Oikeastaan tämä on minulle hyvin selvää. Ja se tekeekin minusta jo itsessään vähän onnellisen. Kun tiedän, etten lähde yrittämään miehen kanssa, jonka tapa lähestyä kumppanuutta on kovin erilainen. Minun jumala on välittävä. Ja se tukee toista heikkona hetkenä.
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Juu. Onhan heitäkin, jotka haluavat olla kotiäitejä, ja soveltuvat siihen alusta loppuun asti juuri sinun arvostamallasi tavalla.
Itse tiedän itsestäni, että tarvitsen luottamusta, että toinen auttaa, jos omat voimat ovat lopussa. Eikä vain sano, hoida tonttisi. Ja että saan myös henkistä tukea suoritusten lisäksi. Samaa tarjolla toiselle.En minä ala kotiäidiksi enää yhdellekään minulle lähes vieralle ihmiselle! Teen kotitöitä vain omassa kodissani asuessani oman lapseni kanssa! En jaksa ruveta auttamaan ketään, nyt kun nivelrikkokoin vaivaa sormissa!
- Anonyymi00045UUSI
Innostuit nyt vähän liikaa.
- Anonyymi00046UUSI
Sinä se jaksat nuoria naisia ja teinareita käskyttää
- Anonyymi00048UUSI
Hyvä että heillä on edes joku kunnollinen isähahmo.
:/ - Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Hyvä että heillä on edes joku kunnollinen isähahmo.
:/Anteeks nyt mutta repesin huolella tolle 🤣
- Anonyymi00049UUSI
Ei se pahuus mitään sytytä. Jos soitat voin kertoa tarkemmin. Vaikka tajuan kyllä että sekin on aika typerää.
- Anonyymi00050UUSI
Millähän oikeudella tai valtuudella ap yrittää ”neuvoa” muita kuin itseään.
- Anonyymi00052UUSI
Itsestäänhän hän puhuukin. Jokainen muu tekee omat päätöksensä. Miettii miten hyvä elämä hänelle muodostuu.
- Anonyymi00054UUSI
Huh. Onneksi ymmärrän rajoitteisuuteni. Tiedostan, että en välttämättä aina kykene ja jaksa olla täydellinen kaikissa kotihommissa. Tarvitsen miehen, joka sanoo mulle, että riitän vähän vajaallakin. Jonkun joka kuulee ja tukee tarvittaessa. Saa minut tuntemaan rakastetuksi ja arvokkaaksi erilaisissa tilanteissa. Sellainen hengen ja toiminnan vahva liitto, joka perustuu välittämiseen, eikä täydellisiin suorituksiin.
- Anonyymi00056UUSI
Nuo ovat todella hyviä neuvoja! Suosittelen!
- Anonyymi00058UUSI
Et mies tarvitse ympärillesi muita alistuva luuseri
luonteita mitä itse olet jo Delta mies.
Täytät 💩 niin itsesi kun muidenkin elämän
Sinuun ei kuulu edes kiinnittää huomioo...
Olet se lompakko ,mitään muuta osaa
et osaa hallita .
Sulla olis kaikki tarvittava muuhun
Mutta haluat olla vain Delta
Hauskaa on että
tarvitsisit vain ajattelun muutoksen ollaksesi Alffa.
Mutta olet mieluumin ikuisesti vain se Delta ja lompakko taluttelemassa juoponaisia .
Ei kiinosta
Naiselta sivusta
Sorry
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1762626Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482397Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65859
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20750Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait221736Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies86730Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22688