Kertokaa jos tiedätte
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/99df896a-391d-4c8f-b30f-10e335e32b5e
Mitä Turus tapahtuu ?
6
214
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Missä persu, siellä ongelma.
- Anonyymi00002
Henkinen pahoinvointi lisääntyy, huumeiden käyttö, viina vie nuoriakin ihmisiä jne.
Yleinebn toivottumuus vallitsee ja tulevaisuus ei lupaa mitään hyvää.
Mut hei, "Suomi on maailman onnellisin maa" ja Petteri-poika saanee ikioman junaradan pian. Se taitaa hänelle olla tärkein tavoite. - Anonyymi00003
Pankaa se sakki junaan ja pääministerille ja purralle avustajiksi
- Anonyymi00004
Poliisin tilastojen mukaan ulkomaalaisten epäiltyjen osuus kaikissa seksuaalirikoksissa on noin 33 prosenttia ja raiskausten osalta noin 40 prosenttia. Yliedustuksessa ei ole tapahtunut muutoksia viime vuosina.
Suhteessa väkilukuun ulkomaalaistaustaisten osuus seksuaalirikoksista on 65% ja raiskauksien osuus 75%
Tietenkin muslimien osuus puuttuu, koska naista tai lasta ei voi raiskata heidän uskontonsa mukaan, joten musliminaiset eivät tee rikosilmoituksia, vaan ovat raiskattavina joka päivä. - Anonyymi00005
Missä matu, siellä ongelma.
- Anonyymi00006
Missä natsihallitus siellä ongelmien alku ja syy💯
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1531323Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1201069Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä33842Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216819En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58792- 64752
- 141734
- 47686
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57632Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss62590