Halpa diesel Niskalla

Anonyymi-ap

Tänään vähän viiden jälkeen iltapäivällä seolla maksoi diesel 1,299€/l Vedettiin tankki täyteen, kiitos omistajalle, oli kiva yllätys! Milloin uudestaan?

27

606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      On ollut halpaa ei pysty ylivieskassakaan j..kärkkäinen myymään tuohonhintaan.

    • Anonyymi00002
    • Anonyymi00003

      Halvasta polttoaineesta kannattaisi tehdä matkailuvaltti 😄

    • Anonyymi00004

      Kuinka saada Niskalle hetkeksi elämää? Myy polttoainetta alle torihintojen 😅

      • Anonyymi00006

        Wanhoina hywinä aikoina maito oli gasoa kalliinpaa.


      • Anonyymi00007

        Tuo on muuten hyvä idea Kulmille siihen ränsistyneeseen Väärääntalon halpaa polttoainetta mistä voi hakea kanisterilla niin eipä ois kuolemanhiljaista kulmilla kun kannut sentään kolisis ja antaisi edes jonkinlaisia elämän ääniä ja ennen kaikkea ihmisiä kadulle.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Tuo on muuten hyvä idea Kulmille siihen ränsistyneeseen Väärääntalon halpaa polttoainetta mistä voi hakea kanisterilla niin eipä ois kuolemanhiljaista kulmilla kun kannut sentään kolisis ja antaisi edes jonkinlaisia elämän ääniä ja ennen kaikkea ihmisiä kadulle.

        Paljo gaso maksaa svetossa?


    • Anonyymi00009

      Tarkoituksella iha alennettu. En ole tilaaja, joten en päässyt juttua lukemaan.

      • Anonyymi00010

        Kuinka monellta löytyy varakannuja kontista?


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Kuinka monellta löytyy varakannuja kontista?

        Mitä väliä sillä on?


    • Anonyymi00012

      Vaihtakaa sähköauto,niin ei tarvii säntäillä mittareilla!

      • Anonyymi00013

        Toimintamatka ratkaisee muuten kyllä


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Toimintamatka ratkaisee muuten kyllä

        Pakko päästä kusematta lappiin!


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Pakko päästä kusematta lappiin!

        Rautaperseet ei pysähtele.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Pakko päästä kusematta lappiin!

        Ei vaan ei jaksa roikottaa autoa joka perkeleen päivä piuhan päässä vaan autoa tankataan noin 1 kerta kk eikä joka perkeleen päivä.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Pakko päästä kusematta lappiin!

        Mistä tunnistaa sähköautoilijan? No siitä et hän ei ikinä kerro et nyt ladataan vaan alkaa ihmeellinen selittely selän oikomisesta jalkojen venyttelystä koiran kusettamisesta syömisestä juomisesta wc käynnit ja kaikki pitää kertoa mut ei sitä kuinka kauan kestää auton lataus 0-100% sitä ei voi kertoa.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Mistä tunnistaa sähköautoilijan? No siitä et hän ei ikinä kerro et nyt ladataan vaan alkaa ihmeellinen selittely selän oikomisesta jalkojen venyttelystä koiran kusettamisesta syömisestä juomisesta wc käynnit ja kaikki pitää kertoa mut ei sitä kuinka kauan kestää auton lataus 0-100% sitä ei voi kertoa.

        Nyt sohaisit muurahaispesää toki ihan oikeutetusti


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Nyt sohaisit muurahaispesää toki ihan oikeutetusti

        No kun ei sitä akkua ikinä ajeta 0% ja tosi harvoin ladataan 100%. Nii ei sitä voi oikein kokemusperäisesti kertoa.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        No kun ei sitä akkua ikinä ajeta 0% ja tosi harvoin ladataan 100%. Nii ei sitä voi oikein kokemusperäisesti kertoa.

        Kyse on siitä ettei voida kertoa tankkauksen/latauksen kestoaikaa vaan yritetään peitellä se muiden toimintojen taakse.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Kyse on siitä ettei voida kertoa tankkauksen/latauksen kestoaikaa vaan yritetään peitellä se muiden toimintojen taakse.

        Se on aivan näin. Esim ladataan 1 tunti ja 30 minuuttia. sitä ei pystytä kertomaan vaan se varjotaan sen jalottelun kävelyn kusella käymisen syömisen juomisen ym varjoon.

        Ei siis pystytä myöntämään sitä pitkää latausaikaa!


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Se on aivan näin. Esim ladataan 1 tunti ja 30 minuuttia. sitä ei pystytä kertomaan vaan se varjotaan sen jalottelun kävelyn kusella käymisen syömisen juomisen ym varjoon.

        Ei siis pystytä myöntämään sitä pitkää latausaikaa!

        No ei tietenkään sillä bensalenkkari tankkaa autonsa muutamassa minuutissa ja vatkain osasto latailee tunti tolkulla.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        No kun ei sitä akkua ikinä ajeta 0% ja tosi harvoin ladataan 100%. Nii ei sitä voi oikein kokemusperäisesti kertoa.

        Entäs 20%--- 80% joko nyt löytyy tietoa vai meneekö homma ruokailuksi ja kusemisen sekä paskantamisen merkeissä?


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Kyse on siitä ettei voida kertoa tankkauksen/latauksen kestoaikaa vaan yritetään peitellä se muiden toimintojen taakse.

        15-20 min kestää lataus yleensä

        T:Pena


    • Anonyymi00016

      Yrittäjä Aki Silvennoinen kertoi että tarkoitus oli myydä nopeasti 2000l koska uusi kuorma oli tulossa ja olisi tullut yli täyttöä. Homma meni vähän pitkäksi kun ei saanut hintaa vaihdettua 2000l jälkeen kun kokoajan joku tankkasi.

      Saattoi tosin keksiä koko jutun, onhan tolla ukolla asemia vissiin neljä. Olis pyytänyt ajamaan loppu kuorman toiselle asemalle ja maksanut vähän siitä ylimääräisestä purusta. Ehkä ei vaan halunnut näyttää typerältä kun oli näppäillyt hinnan väärin.

      • Anonyymi00020

        Vähän kyllä veikkaan ettei ne itse niitä hintoja näppäile. Jotkut jossain seuraavat raakaöljyn hintaa reaaliajassa ja hinnat päivittyvät sen mukaan. Virhe on käynyt jollekin muulle kuin Akille.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Vähän kyllä veikkaan ettei ne itse niitä hintoja näppäile. Jotkut jossain seuraavat raakaöljyn hintaa reaaliajassa ja hinnat päivittyvät sen mukaan. Virhe on käynyt jollekin muulle kuin Akille.

        Numero kakkonen muutui vahingossa ykköseksi.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Numero kakkonen muutui vahingossa ykköseksi.

        Juu, piti painaa kakkoseen mut meni ihan ##tuiks..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe