Jos epävarmuus on pahasta, niin on kyllä liika itsevarmuuskin. 🙄
Voi voi ja pisteet perään
40
1001
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sekös tuntuu riepovan 😀
- Anonyymi00002
Minä luulen, että se juuri on se mikä riepoo, mutta ei minua, heh.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minä luulen, että se juuri on se mikä riepoo, mutta ei minua, heh.
Olet hölmö jos olet sen nainen. Sinisilmäinen.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Siis se nainen*
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
En minä ole kenenkään nainen, koskan én halua suhdetta kenenkään kanssa enää koskaan! Miksi niin luulitte!
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oot itse sen väkivaltaisen kusiaisen kanssa? LOL.
- Anonyymi00011
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei se ole sama asia olla liian itsevarma ja sinisilmäinen. Menet vikaan asioiden kanssa.
- Anonyymi00005
Nytkö sen vasta tajusit montako vuotta kesti
- Anonyymi00006
Ei ole aina töissä ku väittää olevan! On muualla
- Anonyymi00010
Olet vähän sekaisin.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olet vähän sekaisin.
En ole. Töissä hän ei aina ole kun sinulle väittää. Kyllä tiedän missä hän on ja ainakaan töissä ei ole. Ei ole minulla kylässä, kun en häntä huolisi mistään hinnasta.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
En ole. Töissä hän ei aina ole kun sinulle väittää. Kyllä tiedän missä hän on ja ainakaan töissä ei ole. Ei ole minulla kylässä, kun en häntä huolisi mistään hinnasta.
En koskisi mistään hinnasta. En haluaisi olla sellaisen kanssa, josta ihmiset puhuu, että on monta samaa aikaan kierrossa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
En koskisi mistään hinnasta. En haluaisi olla sellaisen kanssa, josta ihmiset puhuu, että on monta samaa aikaan kierrossa.
Taitaa olla seksimaanikko tämä stalkkeri! Jotain sen suuntaista aavistelin jo vuosia sitten!
- Anonyymi00026
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olet vähän sekaisin.
Ei sulla mene palstaäijää paremmin jos ylipäätään vaivaudut sen provoihin älähtämään
- Anonyymi00027
Anonyymi00015 kirjoitti:
Taitaa olla seksimaanikko tämä stalkkeri! Jotain sen suuntaista aavistelin jo vuosia sitten!
No jopa tämä sinun ihanneminä on palstasetä tasas niin ”kaikkea” 👍
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei sulla mene palstaäijää paremmin jos ylipäätään vaivaudut sen provoihin älähtämään
Mitäpä tuo on, mitä itse teet? Sivu
- Anonyymi00037
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ehkä oli ex-seksimaanikko.
- Anonyymi00039
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mitäpä tuo on, mitä itse teet? Sivu
Minä huomautan tästä tahallisesta ja haitallisesta käytöksestä ja voin tehdä sitä yhtä sinnikkäästi all live long day kuin mustamaalaajatkin, kiitos että kysyit. T naiselta
- Anonyymi00008
Oli miten oli. 👍🏻 En kaipaa ylimääräisiä kavereita.
- Anonyymi00012
Onko pakkomielle????? Jätä jo sekopää rauhaan.
- Anonyymi00016
En minä ole koskaan ollut missään tekemisissä hänen kanssaan, enkä aio koskaan ollakaan!
- Anonyymi00029
Ootko se pullukka emäntä joka on vuosia louskuttanut palstaäijän avauksiin tarinaa propagoiden ja itsensä nolaten ja et vain suostu ymmärtämään, että WT- tarina on ohi jo?
- Anonyymi00017
Sabotoit
- Anonyymi00018
En sabotoi. En tykkää sellaisista. Minulla on eri maku. Tykkään ihmisestä, joka on vapaalla omassa kotona. Ihmisestä, jolla ei ole kavereita. Vain työkaverit. Tykkään Ihmisestä, joka käy vain töissä. Ei tykkää harrastaa mitään. Tykkää vain katsoa telkkaria ja juoda kahvit. Tykkään hänestä, joka haluaa hankkia eläimen. Hän tykkää eläimistä. Hän on usein puhunut, että hankkii eläimen sitten kun ollaan yhdessä.
Hän tykkää eläimistä todella paljon. - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
En sabotoi. En tykkää sellaisista. Minulla on eri maku. Tykkään ihmisestä, joka on vapaalla omassa kotona. Ihmisestä, jolla ei ole kavereita. Vain työkaverit. Tykkään Ihmisestä, joka käy vain töissä. Ei tykkää harrastaa mitään. Tykkää vain katsoa telkkaria ja juoda kahvit. Tykkään hänestä, joka haluaa hankkia eläimen. Hän tykkää eläimistä. Hän on usein puhunut, että hankkii eläimen sitten kun ollaan yhdessä.
Hän tykkää eläimistä todella paljon.Jos olet jo suhteen kynnyksellä, yhteistä kotia ja eläimiä hankkimassa, miksi ihmeessä täällä olet?
- Anonyymi00032
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jos olet jo suhteen kynnyksellä, yhteistä kotia ja eläimiä hankkimassa, miksi ihmeessä täällä olet?
Sinun asenne nkin palstaäijän huuhaakirjoituksia kuin palstan luonnetta kohtaan on erittäin epänormaali, mies. Suhtaudut tähän kuin johonkin tanssilavaan missä naisten tehtävä on norkoilla reunalla tarjolla. Se on vastenmielistä luettavaa mitä kirjoittelet asenteellisesti
- Anonyymi00033
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jos olet jo suhteen kynnyksellä, yhteistä kotia ja eläimiä hankkimassa, miksi ihmeessä täällä olet?
Koska voihan hän käydä täällä.... Ei olla vielä yhdessä vaan luvannut, että parisuhteen status muuttaa somessa ja laittaa, että varattu. Ei ole vielä muuttanut statusta. Edelleen näkyy sinkkuna siellä.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Koska voihan hän käydä täällä.... Ei olla vielä yhdessä vaan luvannut, että parisuhteen status muuttaa somessa ja laittaa, että varattu. Ei ole vielä muuttanut statusta. Edelleen näkyy sinkkuna siellä.
Ei ole julkistanut kavereille ja ystäville, että ollaan yhdessä. Ei ole kertonut, ettei ole enää vapaa. Profiilissa lukee sinkku.
- Anonyymi00020
Nyt on kyllä ihan ennätyslukema lukijamäärässä jo näinkin lyhyessä ajassa ja tähän aikaan vuorokaudesta. Jejj!!
- Anonyymi00030
No jee, aloittajaäijä nyt varmaan jaksat jo huomisenkin yli. Toisaalta hakkaus-saagoista päätellen olo ei ole niin huoleton
- Anonyymi00035
Anonyymi00030 kirjoitti:
No jee, aloittajaäijä nyt varmaan jaksat jo huomisenkin yli. Toisaalta hakkaus-saagoista päätellen olo ei ole niin huoleton
No mutku ei ne oo mun.
- Anonyymi00021
🥰🥰🥰🥰 q
- Anonyymi00022
Isomunaset kuvittelee liikaa itsestään.
- Anonyymi00025
Ja pienimunaset liian vähän.
- Anonyymi00023
ehdotan jotain vanhaa hauskaa peliä, autopwli: Accolade est Drive jossa fERRARIN TESTAROSSA lOTUKSEN AUTOKIN JA lAMOGHININ cOUNTACH..
vanhoja retro-pelejäkin - Anonyymi00024
autopelin nimen sanoin väärin Ferrari F40 joku kuitenkin..
- Anonyymi00031
Haulit ym muuttokustannukset.
Suolahaulit - Anonyymi00036
Voiko olla liian itsevarma?
- Anonyymi00040
Eikös se ollutkaan narsismia? Ja mitä kaikkea muuta persoonallisuushäiriötä on kiva tuputtaa kun oma peilikuva tuottaa lähinnä otsaryppyjä ja autenttista joikaamista kaikista muista, paitsi itsestään..
Anyway, stay being asshole, I know I am... Kohdistetusti.
- Anonyymi00038
Joo, ihan kamalaa kun jotkut ei tajua pyydellä anteeksi olemassaoloaan ja luikerrella seiniä pitkin..
Varmaan sopisi yhdelle jos toiselle se testojen mittaus, toisten raahaaminen väkisin omalle niljkkaalle tasolle ei ole vastaus, hiirulaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011039- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648