Voi voi ja pisteet perään

Anonyymi-ap

Jos epävarmuus on pahasta, niin on kyllä liika itsevarmuuskin. 🙄

40

1001

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sekös tuntuu riepovan 😀

• Anonyymi00002

Minä luulen, että se juuri on se mikä riepoo, mutta ei minua, heh.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Minä luulen, että se juuri on se mikä riepoo, mutta ei minua, heh.

Olet hölmö jos olet sen nainen. Sinisilmäinen.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Siis se nainen*

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

En minä ole kenenkään nainen, koskan én halua suhdetta kenenkään kanssa enää koskaan! Miksi niin luulitte!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Oot itse sen väkivaltaisen kusiaisen kanssa? LOL.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei se ole sama asia olla liian itsevarma ja sinisilmäinen. Menet vikaan asioiden kanssa.

• Anonyymi00005

Nytkö sen vasta tajusit montako vuotta kesti

• Anonyymi00006

Ei ole aina töissä ku väittää olevan! On muualla

• Anonyymi00010

Olet vähän sekaisin.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Olet vähän sekaisin.

En ole. Töissä hän ei aina ole kun sinulle väittää. Kyllä tiedän missä hän on ja ainakaan töissä ei ole. Ei ole minulla kylässä, kun en häntä huolisi mistään hinnasta.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

En ole. Töissä hän ei aina ole kun sinulle väittää. Kyllä tiedän missä hän on ja ainakaan töissä ei ole. Ei ole minulla kylässä, kun en häntä huolisi mistään hinnasta.

En koskisi mistään hinnasta. En haluaisi olla sellaisen kanssa, josta ihmiset puhuu, että on monta samaa aikaan kierrossa.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

En koskisi mistään hinnasta. En haluaisi olla sellaisen kanssa, josta ihmiset puhuu, että on monta samaa aikaan kierrossa.

Taitaa olla seksimaanikko tämä stalkkeri! Jotain sen suuntaista aavistelin jo vuosia sitten!

• Anonyymi00026
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Olet vähän sekaisin.

Ei sulla mene palstaäijää paremmin jos ylipäätään vaivaudut sen provoihin älähtämään

• Anonyymi00027
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Taitaa olla seksimaanikko tämä stalkkeri! Jotain sen suuntaista aavistelin jo vuosia sitten!

No jopa tämä sinun ihanneminä on palstasetä tasas niin ”kaikkea” 👍

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ei sulla mene palstaäijää paremmin jos ylipäätään vaivaudut sen provoihin älähtämään

Mitäpä tuo on, mitä itse teet? Sivu

• Anonyymi00037
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ehkä oli ex-seksimaanikko.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Mitäpä tuo on, mitä itse teet? Sivu

Minä huomautan tästä tahallisesta ja haitallisesta käytöksestä ja voin tehdä sitä yhtä sinnikkäästi all live long day kuin mustamaalaajatkin, kiitos että kysyit. T naiselta

• Anonyymi00008

Oli miten oli. 👍🏻 En kaipaa ylimääräisiä kavereita.

• Anonyymi00012

Onko pakkomielle????? Jätä jo sekopää rauhaan.

• Anonyymi00016

En minä ole koskaan ollut missään tekemisissä hänen kanssaan, enkä aio koskaan ollakaan!

• Anonyymi00029

Ootko se pullukka emäntä joka on vuosia louskuttanut palstaäijän avauksiin tarinaa propagoiden ja itsensä nolaten ja et vain suostu ymmärtämään, että WT- tarina on ohi jo?

• Anonyymi00017

Sabotoit

• Anonyymi00018

En sabotoi. En tykkää sellaisista. Minulla on eri maku. Tykkään ihmisestä, joka on vapaalla omassa kotona. Ihmisestä, jolla ei ole kavereita. Vain työkaverit. Tykkään Ihmisestä, joka käy vain töissä. Ei tykkää harrastaa mitään. Tykkää vain katsoa telkkaria ja juoda kahvit. Tykkään hänestä, joka haluaa hankkia eläimen. Hän tykkää eläimistä. Hän on usein puhunut, että hankkii eläimen sitten kun ollaan yhdessä.
        Hän tykkää eläimistä todella paljon.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

En sabotoi. En tykkää sellaisista. Minulla on eri maku. Tykkään ihmisestä, joka on vapaalla omassa kotona. Ihmisestä, jolla ei ole kavereita. Vain työkaverit. Tykkään Ihmisestä, joka käy vain töissä. Ei tykkää harrastaa mitään. Tykkää vain katsoa telkkaria ja juoda kahvit. Tykkään hänestä, joka haluaa hankkia eläimen. Hän tykkää eläimistä. Hän on usein puhunut, että hankkii eläimen sitten kun ollaan yhdessä.
        Hän tykkää eläimistä todella paljon.

Jos olet jo suhteen kynnyksellä, yhteistä kotia ja eläimiä hankkimassa, miksi ihmeessä täällä olet?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Jos olet jo suhteen kynnyksellä, yhteistä kotia ja eläimiä hankkimassa, miksi ihmeessä täällä olet?

Sinun asenne nkin palstaäijän huuhaakirjoituksia kuin palstan luonnetta kohtaan on erittäin epänormaali, mies. Suhtaudut tähän kuin johonkin tanssilavaan missä naisten tehtävä on norkoilla reunalla tarjolla. Se on vastenmielistä luettavaa mitä kirjoittelet asenteellisesti

• Anonyymi00033
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Koska voihan hän käydä täällä.... Ei olla vielä yhdessä vaan luvannut, että parisuhteen status muuttaa somessa ja laittaa, että varattu. Ei ole vielä muuttanut statusta. Edelleen näkyy sinkkuna siellä.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Koska voihan hän käydä täällä.... Ei olla vielä yhdessä vaan luvannut, että parisuhteen status muuttaa somessa ja laittaa, että varattu. Ei ole vielä muuttanut statusta. Edelleen näkyy sinkkuna siellä.

Ei ole julkistanut kavereille ja ystäville, että ollaan yhdessä. Ei ole kertonut, ettei ole enää vapaa. Profiilissa lukee sinkku.

• Anonyymi00020

Nyt on kyllä ihan ennätyslukema lukijamäärässä jo näinkin lyhyessä ajassa ja tähän aikaan vuorokaudesta. Jejj!!

• Anonyymi00030

No jee, aloittajaäijä nyt varmaan jaksat jo huomisenkin yli. Toisaalta hakkaus-saagoista päätellen olo ei ole niin huoleton

• Anonyymi00035
        Anonyymi00030 kirjoitti:

No jee, aloittajaäijä nyt varmaan jaksat jo huomisenkin yli. Toisaalta hakkaus-saagoista päätellen olo ei ole niin huoleton

No mutku ei ne oo mun.

• Anonyymi00021

🥰🥰🥰🥰 q

• Anonyymi00022

Isomunaset kuvittelee liikaa itsestään.

• Anonyymi00025

Ja pienimunaset liian vähän.

• Anonyymi00023

ehdotan jotain vanhaa hauskaa peliä, autopwli: Accolade est Drive jossa fERRARIN TESTAROSSA lOTUKSEN AUTOKIN JA lAMOGHININ cOUNTACH..

vanhoja retro-pelejäkin

• Anonyymi00024

autopelin nimen sanoin väärin Ferrari F40 joku kuitenkin..

• Anonyymi00031

Haulit ym muuttokustannukset.
      Suolahaulit

• Anonyymi00036

Voiko olla liian itsevarma?

• Anonyymi00040

Eikös se ollutkaan narsismia? Ja mitä kaikkea muuta persoonallisuushäiriötä on kiva tuputtaa kun oma peilikuva tuottaa lähinnä otsaryppyjä ja autenttista joikaamista kaikista muista, paitsi itsestään..

Anyway, stay being asshole, I know I am... Kohdistetusti.

• Anonyymi00038

Joo, ihan kamalaa kun jotkut ei tajua pyydellä anteeksi olemassaoloaan ja luikerrella seiniä pitkin..

Varmaan sopisi yhdelle jos toiselle se testojen mittaus, toisten raahaaminen väkisin omalle niljkkaalle tasolle ei ole vastaus, hiirulaiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2523
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1039
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      63
      789
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      690
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      668
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe