Että et erota minua siitä toisesta? Mulla on aika omintakeinen tyyli kirjotella ja olet vastaillut silti monet kerrat mulle. Tiedät kuka olen ja olet vastaillut mulle lukuisia kertoja. Lisäksi sulla on tietoa irl että käyn täällä.
Vai oletko sinä mies niin hölmö
13
735
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mistä minä voisin tietää?
- Anonyymi00002
No olen kertonut ehkäpä hänelle irl.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
No olen kertonut ehkäpä hänelle irl.
Minulle ei ole kukaan kertonut mitään. Kauttarantai n kerronnan on loputtava viimeistään nyt!
- Anonyymi00004
Koska tarkistit viimeksi lääkityksesi
- Anonyymi00005
Mitäpä sitä lottoamaan jos voitot ei siirry irl:llään.?
- Anonyymi00006
Rakastan vain sinua 😪😪😪
- Anonyymi00007
Hän on vain kaveri mulle. Luulee, että rakastan sitä. Oikeasti rakastan vain sinua. Meillä oli... hetkemme. Mutta tajusin, että sinua rakastan. Vaikka vahingossa humalassa annoin suukon hänelle.
- Anonyymi00009
Todellakin pitää olla miestä sanoa tuo suoraan eikä missään palstalla madella.
- Anonyymi00008
Suuttui.. Ku se jäi yhteen kertaan. 😪 Se oli vain seikkailua.
- Anonyymi00010
Miksi riidellä täällä jos kerran on yhteys
- Anonyymi00011
Kuule, olen törmännyt vuoden aikana niin moneen, valehtelevaan ihmiseen et alkaa olla jo vaikeuksia erottaa ihmisiä toisistaan 😄
- Anonyymi00012
Ja voi muille vastailla. Vastaan yleensä asiaan, en henkilöön.
- Anonyymi00013
Rakastan vain sinua. Se oli vain yks kerta. Vahingossa kun olimme humalassa. ❤️❤️❤️. Suuttui, kun en halunnut muuta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011039- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648