22.4.2026 Jostakin syystä Salpausseläntie 4 kerrostalon kohdalla kadun . Vähän kompastuin .Tästä seurasi episodi, joka johti ambulanssin tilaamiseen. Minut vietiin paikalliseen päivystykseen.
Siellä pantiin yhteen huoneeseen, jossa kysyttiin tärkeä henkilötunnukseni. Tämän jälkeen huoneessa kävi pienin väliajoin yleensä eri henkilö, joka kysyi sen tunnuksen. Lisäksi minun piti kertoa, syy tuloon on kompastuminen. Paikan pystyi tunnistamaan. "Ainakin "15" kertaa sen tunnuksen kerroin. - Jos puheeni sieltä sairaalan sisältä kuuluu riksulaisille, kuin vaikuttaisi kuuluvan ulkoa ja kotoani, niin on kyseessä identiteetti varkaus vai mikä. - Kysyin jo tekoälyltä, mitä pitäisi tehdä. -Mitäs te ehdottaisitte.
TAPAHTUI RIIHIMÄELLÄ - MITÄ NEUVOKSI
17
495
Vastaukset
- Anonyymi00001
TEkoäly antoi neuvoksi yhden sulun tekemisen.Ei tarvi kertoa tarkempaa syytä. Ja sitten kauheasti tarkkailla.
- Anonyymi00002
Lopeta viinan kaa läträämine.,...
- Anonyymi00003
En läträä viinan kanssa. Olen lähes täysin raitis, muutama keskiolut vuodessa. Mutta kiitos vihjeestä eli alkoholista. Olen ihmetellyt, mikä minulle pienen kompastuksen jälkeen tuli. Mielessäni kävi jonkin nopeasti vaikuttavan pillerin suuhun tunkeminen. Valitin ambulanssimiehelle, että suuhun on tullut kauhea maku. - Mutta jospa olikin kaadettu viinaan suuhun ja ambulanssimies luuli kuskaavansa sammahtaneen mummun päivystykseen. Siis on kuskannut, vaikkei mummu itse sitä tiennyt. -Ambulanssimies sanoi, että edellisestä kerrasta taitaa olla aikaa. En ymmärtänyt, mistä kerrasta.
TÄMÄN STALKKERIT MAKSATTE. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
En läträä viinan kanssa. Olen lähes täysin raitis, muutama keskiolut vuodessa. Mutta kiitos vihjeestä eli alkoholista. Olen ihmetellyt, mikä minulle pienen kompastuksen jälkeen tuli. Mielessäni kävi jonkin nopeasti vaikuttavan pillerin suuhun tunkeminen. Valitin ambulanssimiehelle, että suuhun on tullut kauhea maku. - Mutta jospa olikin kaadettu viinaan suuhun ja ambulanssimies luuli kuskaavansa sammahtaneen mummun päivystykseen. Siis on kuskannut, vaikkei mummu itse sitä tiennyt. -Ambulanssimies sanoi, että edellisestä kerrasta taitaa olla aikaa. En ymmärtänyt, mistä kerrasta.
TÄMÄN STALKKERIT MAKSATTE.Siis RIIHIMÄEN SEUDUN TERVEYSPALVELUIHIN PÄIVYSTYKSEEN JA KIIREELLISEN HOIDON YKSIKKÖÖN TIEDOKSI: 22.04.2027 minut tuotiin sinne ambulanssilla joskus puolen päivän jälkeen. En yhtään tajunnut, mikä minulle oli tullut. Kerroin vain vasemman jalan töksähdyksestä asvaltin reunaan siirtyessäni maapohjalta asvalttikadulle. Ja kuinka en pystynytkään nousemaan suoraksi ylös. Sitten on päässä pätkinyt. OLisiko tässä välissä viinaa kaadettu suuhuni reilu annos.
Otan yhteyttä ja kysyn teiltä. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Siis RIIHIMÄEN SEUDUN TERVEYSPALVELUIHIN PÄIVYSTYKSEEN JA KIIREELLISEN HOIDON YKSIKKÖÖN TIEDOKSI: 22.04.2027 minut tuotiin sinne ambulanssilla joskus puolen päivän jälkeen. En yhtään tajunnut, mikä minulle oli tullut. Kerroin vain vasemman jalan töksähdyksestä asvaltin reunaan siirtyessäni maapohjalta asvalttikadulle. Ja kuinka en pystynytkään nousemaan suoraksi ylös. Sitten on päässä pätkinyt. OLisiko tässä välissä viinaa kaadettu suuhuni reilu annos.
Otan yhteyttä ja kysyn teiltä.siis tietenkin 2026 on vuosi
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
siis tietenkin 2026 on vuosi
Keskioluitten määrä on väärin. kesällä, kun pitää juoda enemmän ja pelkän veden lipittäminen kyllästyttää, yksi 3 desin purkki päivässä 1-2 kertaa viikossa. viileämpinä aikoina ei sitäkään.
jestas - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Keskioluitten määrä on väärin. kesällä, kun pitää juoda enemmän ja pelkän veden lipittäminen kyllästyttää, yksi 3 desin purkki päivässä 1-2 kertaa viikossa. viileämpinä aikoina ei sitäkään.
jestasSe kauhean paha makuu suuhun. Olisiko tullut mahappoja suuhun siinä, kun olen sinne maahan luisunut.
- Anonyymi00007
Kävin äsken hakemassa lääkärin sanelun käynnistäni. Hoono soomi lääkärillä. Kirjoittanut omat havainnot ja tutkimukset. Olen muka kotona kaatunut. En päässyt enkä päässyt ulos itse. Joku yrittti auttaa. Ei jaksanut. Siksi tilattiin ambulanssi. - Olkoon kirajattuna noin. DG. pyörrytys ja huimaus.
Osalliset Salpausseläntiellä tietävät, että oli kyse suunnitellusta jutusta. Kyllä meni aikaa ennen kuin ambulanssi tilattiin. - Noh olen puhissut ja huudellut muutaman kerran ambulanssia edeltävän tilanteen. Riittäköön. - Anonyymi00009
AMBULANSSIA EDELTÄVÄ TILANNE. Kotona tunnistin tutun tilanteen.Mindcontrolilla pakotetaan menemään jonnekin. Nyt se lintupaikka autiotontin ylälaidassa. Otin muutaman viinirypäleen ja kävin äkkiä heittämässä sinne. Nousin raput. Piti astua asvaltille, tunsin vasemman tossun etuosassa tökkäisyn. Vähän niiasin. En päässytkään ylös, vaan valuin alas Olen sitten maannut poikittain ajotiellä. OLEN IHMETELLYT, MIKÄ MINULLE TULI. Ammutiinko e-aseella`? Ei selitä, ellei sitten suuhun työnnetty pilleriä tai kurkkuun kaadettu viinaa. Ei KUMPAAKAAN. Minulle annettu tieto: ETTÄ HYPNOOSISTA OLI KYSE arvaatte paljonkon inhoan saatanisteja, jotka sen tekivät ja jatkon terveyskeskuksessa.
- Anonyymi00015
Minulla oli putkinäkö kadun reunaan raahattuna, silloin tällöin kun jotakin näin. Terveyskeskuksessa oli putkinäkö ja kun joskus 3 tunnin kuluttua kävelin reippaasti kotiin, oli putkinäkö, - googlasin juuri: putkinäön voiaiheuttaa hypnoosi ---tai päihteet
- Anonyymi00010
Tee valitus kaupungille
- Anonyymi00011
tämä riittää
- Anonyymi00012
Kirjoitin tekoälylle. Kerroin, että perustieto hypnoosista olisi tarpeen TI porukalle, uudelle sukupolvelle varsinkin. Vastaus oli yhtä höpinää hypnoosin vaarattomuudesta ja hynoositerapian mainostamisesta. Kerroin, että vainonkohteet tarvitsisivat muun laista tietoa. Luentopäivä voisi olla hyvä. ----- mietin asiaa ja päätin kertoa kaksi esimerkkiä. Toinen täällä esiin otettu "kompastumiseni". - Toinen, mitä minulle tapahtui yo-kirjoitusten ainekirjoituksiin mentyäni, pian istahtamisen jälkeen. miksi olin pökkyrässä koko ajan. Siis siksi, etten voisi kirjoittaa hyvää tasoani vastaavaa ainetta, mutt miten pökkyröä saatiin aikaan. --ei julkaista tätäkään viestiä, jos kerron.
- Anonyymi00013
Tee valitus OmaHämeessä on valituskanava. Pulssi77 on perseestä.
- Anonyymi00014
En tee virallisia valituksia enää, enkämissään nimessä rikosilmoitusta. Ihan vaan teen julkiseksi
jkv.
Minulta muuten on varastettu kaikki terveyden/sairaanhoitoon liittyvät paperit. Olivat samassa laatikossa- Osa on saattanut vielä varastettaessa olla lipaston laatikossa. Kun minun pakko tK: ssa vähän väliä ovella kävijöille huutaa sosiaaliturvatunnukseni, niin onkohan näillä jotakin yhteiskäyttöä? joo, muitakin papereita on viety. En julkaise vielä, mitä.
- Anonyymi00016
Lyhyesti kommentoin Röyhkän sanoin:paska kaupunki.
- Anonyymi00017
en tunne röyhkän sanoituksia, joku muu kuin uhri on kirjoitellut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261720
- 1051205
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381081- 49979
- 128887
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni51880Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240858Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?70745Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178729Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55719