22.4.2026 Jostakin syystä Salpausseläntie 4 kerrostalon kohdalla kadun . Vähän kompastuin .Tästä seurasi episodi, joka johti ambulanssin tilaamiseen. Minut vietiin paikalliseen päivystykseen.
Siellä pantiin yhteen huoneeseen, jossa kysyttiin tärkeä henkilötunnukseni. Tämän jälkeen huoneessa kävi pienin väliajoin yleensä eri henkilö, joka kysyi sen tunnuksen. Lisäksi minun piti kertoa, syy tuloon on kompastuminen. Paikan pystyi tunnistamaan. "Ainakin "15" kertaa sen tunnuksen kerroin. - Jos puheeni sieltä sairaalan sisältä kuuluu riksulaisille, kuin vaikuttaisi kuuluvan ulkoa ja kotoani, niin on kyseessä identiteetti varkaus vai mikä. - Kysyin jo tekoälyltä, mitä pitäisi tehdä. -Mitäs te ehdottaisitte.
TAPAHTUI RIIHIMÄELLÄ - MITÄ NEUVOKSI
8
186
Vastaukset
- Anonyymi00001
TEkoäly antoi neuvoksi yhden sulun tekemisen.Ei tarvi kertoa tarkempaa syytä. Ja sitten kauheasti tarkkailla.
- Anonyymi00002
Lopeta viinan kaa läträämine.,...
- Anonyymi00003
En läträä viinan kanssa. Olen lähes täysin raitis, muutama keskiolut vuodessa. Mutta kiitos vihjeestä eli alkoholista. Olen ihmetellyt, mikä minulle pienen kompastuksen jälkeen tuli. Mielessäni kävi jonkin nopeasti vaikuttavan pillerin suuhun tunkeminen. Valitin ambulanssimiehelle, että suuhun on tullut kauhea maku. - Mutta jospa olikin kaadettu viinaan suuhun ja ambulanssimies luuli kuskaavansa sammahtaneen mummun päivystykseen. Siis on kuskannut, vaikkei mummu itse sitä tiennyt. -Ambulanssimies sanoi, että edellisestä kerrasta taitaa olla aikaa. En ymmärtänyt, mistä kerrasta.
TÄMÄN STALKKERIT MAKSATTE. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
En läträä viinan kanssa. Olen lähes täysin raitis, muutama keskiolut vuodessa. Mutta kiitos vihjeestä eli alkoholista. Olen ihmetellyt, mikä minulle pienen kompastuksen jälkeen tuli. Mielessäni kävi jonkin nopeasti vaikuttavan pillerin suuhun tunkeminen. Valitin ambulanssimiehelle, että suuhun on tullut kauhea maku. - Mutta jospa olikin kaadettu viinaan suuhun ja ambulanssimies luuli kuskaavansa sammahtaneen mummun päivystykseen. Siis on kuskannut, vaikkei mummu itse sitä tiennyt. -Ambulanssimies sanoi, että edellisestä kerrasta taitaa olla aikaa. En ymmärtänyt, mistä kerrasta.
TÄMÄN STALKKERIT MAKSATTE.Siis RIIHIMÄEN SEUDUN TERVEYSPALVELUIHIN PÄIVYSTYKSEEN JA KIIREELLISEN HOIDON YKSIKKÖÖN TIEDOKSI: 22.04.2027 minut tuotiin sinne ambulanssilla joskus puolen päivän jälkeen. En yhtään tajunnut, mikä minulle oli tullut. Kerroin vain vasemman jalan töksähdyksestä asvaltin reunaan siirtyessäni maapohjalta asvalttikadulle. Ja kuinka en pystynytkään nousemaan suoraksi ylös. Sitten on päässä pätkinyt. OLisiko tässä välissä viinaa kaadettu suuhuni reilu annos.
Otan yhteyttä ja kysyn teiltä. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Siis RIIHIMÄEN SEUDUN TERVEYSPALVELUIHIN PÄIVYSTYKSEEN JA KIIREELLISEN HOIDON YKSIKKÖÖN TIEDOKSI: 22.04.2027 minut tuotiin sinne ambulanssilla joskus puolen päivän jälkeen. En yhtään tajunnut, mikä minulle oli tullut. Kerroin vain vasemman jalan töksähdyksestä asvaltin reunaan siirtyessäni maapohjalta asvalttikadulle. Ja kuinka en pystynytkään nousemaan suoraksi ylös. Sitten on päässä pätkinyt. OLisiko tässä välissä viinaa kaadettu suuhuni reilu annos.
Otan yhteyttä ja kysyn teiltä.siis tietenkin 2026 on vuosi
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
siis tietenkin 2026 on vuosi
Keskioluitten määrä on väärin. kesällä, kun pitää juoda enemmän ja pelkän veden lipittäminen kyllästyttää, yksi 3 desin purkki päivässä 1-2 kertaa viikossa. viileämpinä aikoina ei sitäkään.
jestas - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Keskioluitten määrä on väärin. kesällä, kun pitää juoda enemmän ja pelkän veden lipittäminen kyllästyttää, yksi 3 desin purkki päivässä 1-2 kertaa viikossa. viileämpinä aikoina ei sitäkään.
jestasSe kauhean paha makuu suuhun. Olisiko tullut mahappoja suuhun siinä, kun olen sinne maahan luisunut.
- Anonyymi00007
Kävin äsken hakemassa lääkärin sanelun käynnistäni. Hoono soomi lääkärillä. Kirjoittanut omat havainnot ja tutkimukset. Olen muka kotona kaatunut. En päässyt enkä päässyt ulos itse. Joku yrittti auttaa. Ei jaksanut. Siksi tilattiin ambulanssi. - Olkoon kirajattuna noin. DG. pyörrytys ja huimaus.
Osalliset Salpausseläntiellä tietävät, että oli kyse suunnitellusta jutusta. Kyllä meni aikaa ennen kuin ambulanssi tilattiin. - Noh olen puhissut ja huudellut muutaman kerran ambulanssia edeltävän tilanteen. Riittäköön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2762530Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772433SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis201639- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis531518Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1341376
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821059Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli741049