Anteeksi 😭😭😭.
Olet rakas❤️.
En juo enää liikaa. 😭
Anteeksi
41
1380
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tää tuntuu vähän kus*tukselta. Kiusaamista tämäkin. Mikset hanki omaa elämää? Ei kiusaajamiehellä mitään naista ole.
- Anonyymi00005
On sillä, mutta jemmassa. Tää aloitus ei liity asiaan.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jemmassa pitää kellarissa 😂
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kiusaamista silti aloitus. Esiintyä toisena. Nolo nolo nolo
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Paitsi, että en ole aloituksen tekijä
- Anonyymi00029UUSI
Tai paremminkin niin, etteivät naiset halua kiusaajamiestä! Jota voi joutua pelkäämään.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Älä muuta virka!
- Anonyymi00002
Mua ei ainakaan kiinnosta kuin oma mies.. Ei vedättäjät ja varkaat sytytä. Sori.
Sivusta.- Anonyymi00006
Vähä noloa yrittää pilata toisen elämä ja vielä suhdekin kyllä. Kaikenlaisia pakkomielteisiä sekopäitä sitä riittää.
Miehet usein tuollaisia. - Anonyymi00015
Jep ne vie työpaikat ja kiusaa. Pakkomielteinen stalkkeri asialla.
- Anonyymi00021
Ja sun miehesi kanssa täällä ootte?
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vähä noloa yrittää pilata toisen elämä ja vielä suhdekin kyllä. Kaikenlaisia pakkomielteisiä sekopäitä sitä riittää.
Miehet usein tuollaisia.Eipä olisi voinut uskoa että juuri sellaisia miehiä on olemassa, ennen kuin sellainen osui omalla kohdalle! Elämäni karmeimmat viime vuodet olleet!
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ja sun miehesi kanssa täällä ootte?
Töissä varmaan.
- Anonyymi00003
Mä voisin juoda jos sillä saa haitalliset ihmiset pois elämästä. Esittää vain vähän kännisekoamista niin hyvä veruke heittää estot päälle.
- Anonyymi00004
Esittää vähän hullua vielä päälle niin loppuu kaikenlainen myrkynlykkääjien yhteydenpito. Pieni miinus, että saattavat juoruilla valhei sitten, mut ei niitä kukaan muuten usko niin sama mitä sellaiset kakkisakkilaiset puhuu.
- Anonyymi00009
Jaa ja missä kaupungissa tämä juominen tapahtui?
- Anonyymi00037UUSI
Ainakin teatterissa.
- Anonyymi00010
Oliko tarkoituksella tehty trollaus, ehkä opiksi?
- Anonyymi00013
No mutta vaikka mä joisin ja tekisin jotain hölmöä kännissä niin en tulisi tänne palstalle mitään sanomaan. Kun ei täällä ole ketään ketä rakastan. Rakastan vain omaa puolisoani.
Voisiko se aloittajakin keskittyä ihan vaan työhönsä. - Anonyymi00019
Jatkan, että vaikka olisikin, niin ei ihan noin vain mee läpi. Nimittäin on asioita ja sitten taas asioita.
- Anonyymi00011
En ole sen jälkeen juonut alkoholia kuin ainoastaan saunassa ja silloinkin harvoin.
- Anonyymi00012
Tämäkin fantasia taisi kolahtaa joka vkloppuisena harrastuksena vai mitä. Nyt kannattaa alkaa myymään jotain uutta nyyhkytarinaa, tosin saattaa olla että entisissä rykelmissä on jo sen verran että niissä riittää seliteltävää...
- Anonyymi00014
Kaipa jotkut runkkaa tällaisellekin.
- Anonyymi00016
Se mikään rakas ole. Paskakasa se on. Anna olla ja mene eteenpäin.
- Anonyymi00017
AP Oikea ihminen tietää milloin join liikaa alkoholia ja missä ja kenen kanssa. Oikea tietää ihmisen, jonka kanssa join.
Tietää, etten nykyään juo kuin ehkä saunassa ja silloinki yksin ja jouluna ruoan kanssa ja juhannuksena ja en muulloin. Etten käy enää bilettämässä ja laulamassa. En vaan aikaisemmin pystyny tunnustaa, että join liikaa. Valehtelin itselleni ja muille, että join liikaa.
Oikea ihminen oli oikeassa, kun käski hakea ongelmiin apua ja sanoi, että jos juon liikaa. En ole tervetullut hänen elämään, kun ei ala katsomaan. - Anonyymi00018
AP Oikea ihminen tietää, että koko tämän vuoden olen ollut täysin ilman alkoholia. Ei ole tehnyt mieli.
En ole kertaakaan käynyt bilettämässä tai laulamassa tänä vuonna.
Olen vain saunassa käynyt ja töissä.
Töissä miettinyt kunpa en olisi bilettämässä ja laulamassa käynnyt.
Olisin nähnyt jo silloin miten rakastan.- Anonyymi00023
Mistä se tietää?Oletko näin tehnyt?
- Anonyymi00020
Teekkari tupsulakki aloittanut jo ennen vappua
https://youtube.com/shorts/y69V6c0Gqrw?si=zPTGPpFv9zYLSnR3 vielä on aikaa päästä perille asti - Anonyymi00022
- Anonyymi00024UUSI
Liika on aina liikaa, mutta kohtuus on selkeästi aivan liian vähän!
- Anonyymi00026UUSI
Et voi lopettaa juomistasi jonkun toisen hyväksynnän vuoksi. Juot omista syistäsi. Ratkaise ne, jos et pidä siitä että juot liikaa. Miellyttämisellä ja sopeutumisella et toista saa. Jos hän sinua rakastaa, niin tekee sitä huolimatta siitä juotko vai et.
- Anonyymi00027UUSI
Ei mee noin kyllä .
Mä oon jättänyt miehiä kun ne ei oo totellut sitä et pitää olla päihteetöntön ja alkoton elämä.
Oon kyllä rakastun niitä.
Mutta päide-elämä paskaa en sivusta kattele
Naiselta
- Anonyymi00028UUSI
Ihan sama vaikka joisitkin, koska sinä et ole minulle rakas miillään tavalla!
- Anonyymi00032UUSI
Itse olen ollut jo 35 vuotta täysin raitis
- Anonyymi00033UUSI
Jatka vain juomista kun olet muutenkin noin surkea ettet edes pysty lopettaan en voi antaa enää anteeksi kun en enää tunne sua kohtaan enää yhtään mitään olisit aikasemmin tajunnut ja oppia käyttäytyyn nyt täytyy sun loppu elämän mennä ilman mua siitä vaan saat syyttää itseäsi miten tyhmästi käyttäydyit
- Anonyymi00034UUSI
Olen jo lopettanut hänen takia.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Olen jo lopettanut hänen takia.
Olen hänen takia lopettanut juomisen, joka vuosia sitten syntyi. Ei ole minun. Vaan läheisen ihmisen. Juominen tai häntä en saa tuntea.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Olen hänen takia lopettanut juomisen, joka vuosia sitten syntyi. Ei ole minun. Vaan läheisen ihmisen. Juominen tai häntä en saa tuntea.
Kerran juoppo - aina juoppo.
- Anonyymi00038UUSI
Älä valehtele ap. Et ole hankkiutunut hoitoon, etkä kykene olemaan juomatta, jollet myönnä itsellesi, että olet sairas ja tarvitset parantuaksesi hoitoa.
Vaikka kuinka kävisit päivät töissä, niin tiedäthän, että alkoholismi on hoitia vaativa sairaus, josta harva paranee omin avuin. - Anonyymi00040UUSI
Kuulostaa siltä, että korkki kiinni kokonaan. Ei mitään välimuotoja.
Lopeta alkon käyttö. - Anonyymi00041UUSI
Ei ole alkoholismia. Sain lopetettu juomisen, kun muuten en saisi nähdä häntä. Lapsen äiti antoi sen ehdon, että kerrankin juon liikaa niin en saa heitä nähdä. Töissä pitää käydä ja olla juomatta liikaa. Mieluummin ei lainkaan.
Näen heitä harvoin. Ehkä helatorstaina näen. Jos saan kyydin hankittu heillepäin.
Sukulaislapsl on kyseessä. Olen sukua lapselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak744277Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka493202- 372907
- 342028
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas5061708- 631624
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode491480- 411380
- 681304
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171276