Tuet lähtivät

Anonyymi-ap

Vaativat selvityksiä kun olivat nähneet tiktok videoni kun leikkasin ruohoa kesällä. Sainko siitä rahaa eli olenko yrittäjä ja teinkö työtä 8-16 välisenä aikana ja olin näin estynyt vastaanottamasta työtä.

22

434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Käytännössä tilanne on sama kuin 30-luvun Saksassa. Huonoon taloustilanteeseen on etsittävä syntipukki. Saksassa syntipukiksi kelpasi juutalaiset. Suomessa syyllisiä huonoon tilanteeseen ovat ulkomaalaiset ja työttömät. Heidän elämäänsä ja jokaista tiliä seurataan euron tarkkuudella ja kaikki aktiivisuus ja hankitut tuotot estetään. Juuri niinkuin juutalaisillakin kävi. Liiketoiminta estettiin, liikkeet hajotettiin säännöllisesti. Piti ilmoittautua tasaisin väliajoin viranomaisille. Sairaanhoitoa ei annettu. Aivan samankaltaisia touhua kuin Suomessa on nyt. Ihmiset eivät koskaan huomaa kun jotain tapahtuu omalle kohdalle ei kunnes on liian myöhäistä. Ei tuo meillä voi toistua. Suomessahan vaaditaankin jo työttömiä pakkotöihin, onko seuraava vaihe eräänlainen työsiirtola, joissa myös asutaan. Näille on muuten oma nimityskin. Hallitus tietää kyllä että köyhät elävät jo alle nälkärajan, mutta edelleenkin tuet ovat muka liian isot. Alinta saastaa ovat ulkomaalaiset joita koskee jopa erilaiset lait. Tasa-arvon maassa. Edellämainitut tapaukset ovat arkipäivää. Ihmisten toimeentuloja katkotaan päivittäin ja kasvottomat viranomaiset heillekin oli oma nimi Saksassa pyytävät selvitystä vuosien takaisista pianonsoittamisista kevätjuhlissa. Eivät he tiedoilla mitään tee, mutta kuulusteltavan on saatava tunnustamaan rikoksensa tai edes jotain jotta häntä voidaan mielivaltaisesti rangaista. Tuo saastainen työtön ja loinen.

• Anonyymi00014

Huomauttaisin että huono talous 30luvun saksassa olin juutalaisten ansiota. Tämänpäivän tilanne täällä on myös juutalaisten ansiota. Olen itse juutalainen niin voin näin sanoa. Tää kommentti tulee poistumaan melko nopeasti mutta katsokaa nyt itse ken tämän luette. Epäilen ettei se onnistu mutta, pääsinpähän sanomaan,

• Anonyymi00022
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Huomauttaisin että huono talous 30luvun saksassa olin juutalaisten ansiota. Tämänpäivän tilanne täällä on myös juutalaisten ansiota. Olen itse juutalainen niin voin näin sanoa. Tää kommentti tulee poistumaan melko nopeasti mutta katsokaa nyt itse ken tämän luette. Epäilen ettei se onnistu mutta, pääsinpähän sanomaan,

Vaikka huono talous 30-luvun Saksassa olisikin ollut juutalaisten syytä niin oliko oikein viedä heiltä oikeudet ansaitsemiseen sekä työntekoon/kaupankäyntiin niin että heitä sorrettiin aina kuolemaan asti?

• Anonyymi00002
    • Anonyymi00003

Mutta Petterihän sanoi ettei leikkaa ja työ kannattaa aina ottaa vastaan. Eikös tämä esimerkkitapaus ole vaan normaali paikallinen sopiminen? Palkka on sovittu yhdessä 0€/h.

• Anonyymi00004

Ite kalastan ja poimin marjoja ja sieniä. Aiemmin olen niitä myynytkin ihmisille, mutta enää ei uskalla. Jos joku saa päähänsä vinkata johonkin kelaan eikä tilille saa sitäpaitsi enää ottaa rahaa tai se vähennetään 100% joten työ ei oikein kannata sano Orpo mitä hyvänsä. En halua mitään kalastajayrittäjän titteliä ei meinaan ihan aina edes sitä kalaa tule. No korvasieniä ei kannata nyt enää poimiakaan, kun tuli nämä uudet myrkyllisyysohjeet, niin kukaan ei niitä osta. Hyvä kevätliikuntakin jää nyt pois. Ikää sen verran että jos en liiku niin en ainakaan työkunnossa enää pysy. Tosin mistäpä tämän ikäinen enää töitäkään sais.

• Anonyymi00005

Poimi huhtasieniä vai etkö osaa?

• Anonyymi00006

Kummallista tämä nykymeno Suomessa.

• Anonyymi00007

Natsihallituksella on.

• Anonyymi00008

Paljonko sulle maksetaan siitä, että käyt täällä palstoilla päätäs aukomassa paraneeko tilanteesi siitä, että saat aina haukkua jota kuta?
      Ota vastuu tekemisistäsi ja jätä muut rauhaan.

• Anonyymi00009

Näin teen. Kiitos, moi!

• Anonyymi00010

Kauheaa, jos hallitus rupeaa vielä valvomaan sitä maksetaanko työttömille palstoille kirjoittelusta ja pään aukomisesta. Eikä se ole jo sananvapauden rajoittamista?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kauheaa, jos hallitus rupeaa vielä valvomaan sitä maksetaanko työttömille palstoille kirjoittelusta ja pään aukomisesta. Eikä se ole jo sananvapauden rajoittamista?

Kyllähän näitä palstoja seurataan aktiivisesti ja tutkitaan kirjoittelijoiden taustat jos kirjoitat jotenkin epäisänmaallisesti tai muuta sontaa esim. politiikoista. Eli kyllä politiikot saavat tietää ketä heidän maalittajansa on. Samaa seurantaa kuin idän diktatuureissakin, mutta kirjoittelu ei toistaiseksi vie meillä vankilaan. Ainoastaan johonkin mustalle listalle. Pakollinen tunnistautuminen on tulossa, jos haluatte kirjoitella ilkeästi se kannattaa tehdä nyt.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei mennyt kansanvakoiluperustuslakiluonnon läpi vasemmiston vastustuksen seurauksena. Muuten olisi mennyt tuet jos enemmän kuin yhden viestin kirjoitat päivässä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei mennyt kansanvakoiluperustuslakiluonnon läpi vasemmiston vastustuksen seurauksena. Muuten olisi mennyt tuet jos enemmän kuin yhden viestin kirjoitat päivässä.

Klo 8-16 onkin lupa tehdä vain työhakemuksia.

• Anonyymi00015

Elämme natsien yövartijayhteiskunnassa.

• Anonyymi00016

Oppositio täällä vaan kirjottelee mitä mieleen juolahtaa hallituksen herjaamiseksi. Ei oteta ihan todesta.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Oppositio täällä vaan kirjottelee mitä mieleen juolahtaa hallituksen herjaamiseksi. Ei oteta ihan todesta.

Suomessa on maailman kymmenenneksi huonoin talouskasvu. Tämän väitteen saa toki kumota, ellei se ole totta ja loukkaa hallitusta.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Suomessa on maailman kymmenenneksi huonoin talouskasvu. Tämän väitteen saa toki kumota, ellei se ole totta ja loukkaa hallitusta.

Jemenissa osataan varmasti myös leikata köyhiltä, jakaa ne itselle ja käyttää aseisiin eipä siinä.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Jemenissa osataan varmasti myös leikata köyhiltä, jakaa ne itselle ja käyttää aseisiin eipä siinä.

Älkää uskoko tätä vassariroskaa!

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Älkää uskoko tätä vassariroskaa!

Jemenissä köyhä saa tienata ja pitää pullorahat. Eli eipä uskota kaikkea ihan kuitenkaan.

• Anonyymi00021

"Yövartijavaltio on valtio, joka ainoastaan suojelee yksilönvapautta eli fyysistä itsemääräämisoikeutta ja yksityistä omistusoikeutta henki-, vapaudenriisto-, väkivalta- ja omaisuusrikoksilta ja muiden valtioiden hyökkäyksiltä.
        Aatehistoriassa yövartijavaltio yhdistetään yleensä varsinkin eräisiin liberalismin suuntauksiin."
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Yövartijavaltio

Liberalismi on äärimmäinen ääri-kapitalismin ääri-oikeistolainen ajatusharha, ideologiasta ei voida puhua perustavanlaatuisen virheellisesti logiikassaan maailman tosiseikkoihin suhteutuvassa ajatusrakennelmassa; yhteiskuntaa ei muodostu, eikä se pysy koossa, ilman suunnitelmallisuutta, mitä rahaan ja omistukseen perustuva yhteiskunta ei sisällä. Ajatus liberalismista on siis mahdoton ja tyhjä-kortti.

Natsi-aate on eliitin työmyyrä ja ase elitistisissä pyrkimyksissä, mutta eliittikin ymmärtää että ilman orjia heitäkään ei ole, eivätkä orjat ole vapaita. Aristokratia, sääty- tai luokka-yhteiskunta eivät siis edusta liberalismia.

Jos todella elämme "natsien yövartijayhteiskunnassa", kuten tilanne vaikuttaa olevan, olemme yhteiskunnan vallan osalta tilanteessa joka vaikea-asteisen mielenvikaisuutensa seurauksena tuhoaa hyvinkin nopeasti koko yhteiskunnan, ja sellainen tilanne maassamme vaikuttaa olevan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2132
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1785
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      236
      1278
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      950
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      87
      935
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      855
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      112
      762
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      708
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      706
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      689
    Aihe