Mikä olisi paras karkoitin rastaille? En haluais kuolleita lintuja verkkoon eli se hylätään.
Paras karkoitin rastaille?
3
670
Vastaukset
- ==>
Televisiossa oli vuosi pari sitten juttua miehestä joka oli valmistanut haukan näköisiä mobileita ja laittanut ne marjapensaiden ylle roikkumaan. Mobilet siis olivat sellaisia että ylhäältä katsottuna näyttivät (kana?) haukalta. En muista oliko materiaali vaneria vaiko peltiä, maalattu toki oli.
Tiedä sitten saisiko tuollaisia mistään ostettua vai pitääkö itse valmistaa. Hyvin kuulemma toimivat, kunhan laittoi paikoilleen vähän ennen kuin marjat kypsyivät.- tepsi mansikkamaalla
eli sinne vaan puskiin välkkymään.
- haukkumakone
Jostain saa ostaa haukan näköisiä lintuja, (tyroxista valmistettuja, hintaa en tiedä) toimii, kun laittaa parin kepin väliin narun ja siihen heilumaan maan koosta riippuen vaikka pari haukkaa . . .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408