Minulla on ikävä

Anonyymi-ap

Minulla on ikävä jotain, mitä ei ole olemassakaan. Hän vain on ja minä olen kuin lumottu. Tai kirottu, vähän riippuu. Kun hän vain hymyilee ja sattuu katsomaan minua suoraan silmiin, se vain on niin kaunista. Hetkiä joiden toivoisi jatkuvan . Ja jatkuvan. Toistuvan uudelleen ja uudelleen. Toki tiedän, että se on vain tämä ohikiitävä hetki.

Ehkä hän ei edes ole niin komea kuin olen ajtellut. Objektiivisesti siis. Ehkä hän on itse oikeassa ja onkin sangen rujo ilmestys ja minä vain näen hänet uljaana. Minkä sille voi, silmät näkevät, mitä näkevät. Tai mitä lumottu mieli haluaa niiden näkevän: erityisen ihmisen.

Tietenkin hän on ihan tuikitavallinen. Olen vain häntä katsellut jo yli kaksi vuotta ihaillen ja haaveillen. Olen ehdottomasti oikealla palstalla. Minä kyllä tiedän, että hän ei ole täällä, järkevä ja asiallinen kun on, mutta minä voin unelmoida, että jokin kaipaava viesti olisi häneltä ja hän kaipaisi minua...

12

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kaunis viesti jollekki. Näit jo vähän vaivaa tuon kirjoittamiseen.

• Anonyymi00008
        UUSI

Narsistista minäkeskeistä käninää tämä on palstasedän kertoillessa itsestään kolmannessa persoonassa eikä välttämättä niin nk todenmukaista tietoakaan

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Narsistista minäkeskeistä käninää tämä on palstasedän kertoillessa itsestään kolmannessa persoonassa eikä välttämättä niin nk todenmukaista tietoakaan

Mielenkiintoista projisointia sinulla.

• Anonyymi00002
      UUSI

Missä yleensä katselet häntä?

• Anonyymi00005
        UUSI

Töissähän tätä ihanuutta näkee. Toimiston käytävällä kojdataan. Joskus jutellaan. Toisinaan jopa samassa palaverissa istutaan. Pientä iloa työpäivässä.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Töissähän tätä ihanuutta näkee. Toimiston käytävällä kojdataan. Joskus jutellaan. Toisinaan jopa samassa palaverissa istutaan. Pientä iloa työpäivässä.

Ihan piruuttaan stoorisetä kysyn tästä työmaasta tarkentavia tietoja- mikä toimiala kyseessä jne kerro mahdollisumman tarkasti, sinä ei objektiivisesti komea mies

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ihan piruuttaan stoorisetä kysyn tästä työmaasta tarkentavia tietoja- mikä toimiala kyseessä jne kerro mahdollisumman tarkasti, sinä ei objektiivisesti komea mies

Ihan piruuttani en vastaa!

• Anonyymi00003
      UUSI

Ihana viesti hänelle! Näin se mieli kokee ja ohjaa silmiä tulkitsemaan kun pitää toisesta. Se on tunne joka määrää, ei siinä järjellä ole sanan valtaa, toinen vain näyttää omiin silmiin niin kauniilta ja syötävältä, se riipaisee mukaansa kuin lumivyöry tai sydämen läpäissyt nuoli. Se tuntuu niin hyvältä että se pelastaa arjen tavanomaisuudelta sekä saa ilon rintaan ja poskiin. Se on rakkautta kauneimmillaan, ei fyysistä vaan korkeammalla tasolla, siellä minne ei muut yltä.
      https://www.youtube.com/watch?v=0PVLyBYNFj4&list=RD0PVLyBYNFj4&start_radio=1

• Anonyymi00006
        UUSI

Nimenomaan! Juuri näin. Ja täällä tajuaa, kuinka moni kokee ihan samaa. Ihmiset joka puolella ihastuvat, kaipaavat, ikävöivät, riutuvat. Jotkut rohkelikot paljastavat tunteensa ja särkevät sydämensä. Ja jotkut löytävät lopulta vastinparinsa. Tuhansia tarinoita. Täällä voi samaistua.

Arvostan näitä tunteitani. Tunnen eläväni, kun oli aikoja, jolloin en todellakaan tuntenut mitään tällaista. Minussakin on vielä kipinää, joka olisi valmis... Hetkinen, nyt ei tästä tämän enempää.

• Anonyymi00004
      UUSI

Ei multa

• Anonyymi00009
      UUSI

keksipä vastaus johon ei ole ollenkaan olemassa kysymystä, tiedät vastauksen, mutta et kysymystä siihen vastaukseen.

• Anonyymi00011
        UUSI

Kanada!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä

Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell
      Maailman menoa
      191
      7649
    2. Hotelli Kainuu konkurssiin

Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin
      Kuhmo
      109
      2827
    3. Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa

Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve
      Maailman menoa
      78
      2792
    4. "Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"

Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt
      Maailman menoa
      110
      2291
    5. Huomentaaaa

Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil
      Ikävä
      38
      2122
    6. Yks vähemmän

Yks narkki täälläkin vähemmän,m.t. sai mitä halusi😎
      Kiuruvesi
      13
      1872
    7. Nyt voin sanoa että vtuttaa!

Kertaa sata 💯
      Ikävä
      18
      1448
    8. Ainutlaatuiselle naiselle.

Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee
      Ikävä
      28
      1402
    9. Rottia juoksee pitkin ostolantietä

Eikö mikään taho loukuta niitä. Tuhoavat kiinteistöjä
      Ähtäri
      20
      1256
    10. Rakastatko vielä

Minua?
      Ikävä
      22