Minulla on ikävä jotain, mitä ei ole olemassakaan. Hän vain on ja minä olen kuin lumottu. Tai kirottu, vähän riippuu. Kun hän vain hymyilee ja sattuu katsomaan minua suoraan silmiin, se vain on niin kaunista. Hetkiä joiden toivoisi jatkuvan . Ja jatkuvan. Toistuvan uudelleen ja uudelleen. Toki tiedän, että se on vain tämä ohikiitävä hetki.
Ehkä hän ei edes ole niin komea kuin olen ajtellut. Objektiivisesti siis. Ehkä hän on itse oikeassa ja onkin sangen rujo ilmestys ja minä vain näen hänet uljaana. Minkä sille voi, silmät näkevät, mitä näkevät. Tai mitä lumottu mieli haluaa niiden näkevän: erityisen ihmisen.
Tietenkin hän on ihan tuikitavallinen. Olen vain häntä katsellut jo yli kaksi vuotta ihaillen ja haaveillen. Olen ehdottomasti oikealla palstalla. Minä kyllä tiedän, että hän ei ole täällä, järkevä ja asiallinen kun on, mutta minä voin unelmoida, että jokin kaipaava viesti olisi häneltä ja hän kaipaisi minua...
Minulla on ikävä
12
362
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kaunis viesti jollekki. Näit jo vähän vaivaa tuon kirjoittamiseen.
- Anonyymi00008UUSI
Narsistista minäkeskeistä käninää tämä on palstasedän kertoillessa itsestään kolmannessa persoonassa eikä välttämättä niin nk todenmukaista tietoakaan
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Narsistista minäkeskeistä käninää tämä on palstasedän kertoillessa itsestään kolmannessa persoonassa eikä välttämättä niin nk todenmukaista tietoakaan
Mielenkiintoista projisointia sinulla.
- Anonyymi00002UUSI
Missä yleensä katselet häntä?
- Anonyymi00005UUSI
Töissähän tätä ihanuutta näkee. Toimiston käytävällä kojdataan. Joskus jutellaan. Toisinaan jopa samassa palaverissa istutaan. Pientä iloa työpäivässä.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Töissähän tätä ihanuutta näkee. Toimiston käytävällä kojdataan. Joskus jutellaan. Toisinaan jopa samassa palaverissa istutaan. Pientä iloa työpäivässä.
Ihan piruuttaan stoorisetä kysyn tästä työmaasta tarkentavia tietoja- mikä toimiala kyseessä jne kerro mahdollisumman tarkasti, sinä ei objektiivisesti komea mies
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ihan piruuttaan stoorisetä kysyn tästä työmaasta tarkentavia tietoja- mikä toimiala kyseessä jne kerro mahdollisumman tarkasti, sinä ei objektiivisesti komea mies
Ihan piruuttani en vastaa!
- Anonyymi00003UUSI
Ihana viesti hänelle! Näin se mieli kokee ja ohjaa silmiä tulkitsemaan kun pitää toisesta. Se on tunne joka määrää, ei siinä järjellä ole sanan valtaa, toinen vain näyttää omiin silmiin niin kauniilta ja syötävältä, se riipaisee mukaansa kuin lumivyöry tai sydämen läpäissyt nuoli. Se tuntuu niin hyvältä että se pelastaa arjen tavanomaisuudelta sekä saa ilon rintaan ja poskiin. Se on rakkautta kauneimmillaan, ei fyysistä vaan korkeammalla tasolla, siellä minne ei muut yltä.
https://www.youtube.com/watch?v=0PVLyBYNFj4&list=RD0PVLyBYNFj4&start_radio=1- Anonyymi00006UUSI
Nimenomaan! Juuri näin. Ja täällä tajuaa, kuinka moni kokee ihan samaa. Ihmiset joka puolella ihastuvat, kaipaavat, ikävöivät, riutuvat. Jotkut rohkelikot paljastavat tunteensa ja särkevät sydämensä. Ja jotkut löytävät lopulta vastinparinsa. Tuhansia tarinoita. Täällä voi samaistua.
Arvostan näitä tunteitani. Tunnen eläväni, kun oli aikoja, jolloin en todellakaan tuntenut mitään tällaista. Minussakin on vielä kipinää, joka olisi valmis... Hetkinen, nyt ei tästä tämän enempää.
- Anonyymi00004UUSI
Ei multa
- Anonyymi00009UUSI
keksipä vastaus johon ei ole ollenkaan olemassa kysymystä, tiedät vastauksen, mutta et kysymystä siihen vastaukseen.
- Anonyymi00011UUSI
Kanada!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell1917649Hotelli Kainuu konkurssiin
Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin1092827Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve782792"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt1102291Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil382122- 131872
- 181448
Ainutlaatuiselle naiselle.
Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee281402- 201256
- 221224