Maatalonemännäksi se ennustaja joskus minut laittoikin

Anonyymi-ap

Sinne hankin paljon kanoja 😀

43

385

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Et pääse sinne sinne pääsee toinen isäntä

• Anonyymi00004

Otan vain rakastajan. En isäntää..

• Anonyymi00002

Löytyy.

• Anonyymi00006

Tämä on ihan oma, kohta.

• Anonyymi00003

Kamalin kohtalo joutua majataloon emännäksi.

• Anonyymi00005

Se olis!

• Anonyymi00007

On naisesta muuhunkin kuin kanoja kaitsemaan-

• Anonyymi00008

On, vähän liikaakin

• Anonyymi00024
        Anonyymi00008 kirjoitti:

On, vähän liikaakin

Aiotko surmata hänet? Vähän mustaa huumoria ja muurahaiskeon tökkimistä

• Anonyymi00028
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Aiotko surmata hänet? Vähän mustaa huumoria ja muurahaiskeon tökkimistä

Itseni? Eeeei, en ole itsetuhoinen ollut koskaan. Se ei asu minussa.

Vähän ehkä löllöfantasia muutenkin, naisiin kohdistuvalla väkivallalla mässäily ei ole coolia, edes mustana huumorina. Ottaen huomioon että teitä sekopåitå on tässä sopassa muutenkin liikaa, joihin soisi kyllä kohdistuvan voimakeinoja, niin teihin miehiin.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Itseni? Eeeei, en ole itsetuhoinen ollut koskaan. Se ei asu minussa.

Vähän ehkä löllöfantasia muutenkin, naisiin kohdistuvalla väkivallalla mässäily ei ole coolia, edes mustana huumorina. Ottaen huomioon että teitä sekopåitå on tässä sopassa muutenkin liikaa, joihin soisi kyllä kohdistuvan voimakeinoja, niin teihin miehiin.

No sitä kekoa se minäkin vähän tökkäsin ohimennen, sillä suhteeton ja yliampuva retoriikka ja tapa käsitellä ”tunteita” tarttuu ja sanonpahan vain että tästä pisteestä ei ole paluuta

• Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

No sitä kekoa se minäkin vähän tökkäsin ohimennen, sillä suhteeton ja yliampuva retoriikka ja tapa käsitellä ”tunteita” tarttuu ja sanonpahan vain että tästä pisteestä ei ole paluuta

Ömmmm, joo kyllä se piste ohitettiin n. 3 vuotta sitten. Tosin tämä rillumarei menee jo huomattavasti pidemmälle.

• Anonyymi00009

Trolliii oot epätoivoinen kaivelija

• Anonyymi00011

Mitä trollia näissä näet

• Anonyymi00014

Legit on

• Anonyymi00025

Kerro toki naisesta töryn kaivaja varsin luovilla keinoilla lisää palstaäijän karjakkoaloituksesta🥱

• Anonyymi00030
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mitä trollia näissä näet

No sitä trollia ainakin minä näen edelleen, etä tämä tiivitaaviaapee esittää naista tahallisen tökeröllä tavalla

• Anonyymi00034
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Kerro toki naisesta töryn kaivaja varsin luovilla keinoilla lisää palstaäijän karjakkoaloituksesta🥱

Menehän jo siitä tiivitaavi, aloitus on minulta ja ihan tarkoituksella vähän pröööt. Terveisin kakkamuumuu ja perään hirnunta

• Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Menehän jo siitä tiivitaavi, aloitus on minulta ja ihan tarkoituksella vähän pröööt. Terveisin kakkamuumuu ja perään hirnunta

Ookoo, mutta ymmärräthän, että lukijat ei tunnista sarkasmin nyansseja mitä tulee siihen kun antaa ymmärtää olevansa nainen. Ja minä taas agitoidun siitä samasta mistä sinäkin yleensä, eli naisena esiintyvästä kekkeruusista

• Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Ookoo, mutta ymmärräthän, että lukijat ei tunnista sarkasmin nyansseja mitä tulee siihen kun antaa ymmärtää olevansa nainen. Ja minä taas agitoidun siitä samasta mistä sinäkin yleensä, eli naisena esiintyvästä kekkeruusista

Tulee varmaan yllätyksenä, että ymmärrän huomattavasti enemmän kuin annan ymmärtää. Oon niin vtun autisti yms ehkä narsisti, psykopaatti ihan varmasti etc etc. Jokatapauksessa demoni!

😅 enkä halua tietää missä tämä mekkomies minua esittää, selkeästi se on kuitenkin laittanut populaa liikkeelle ja se on hyvä

• Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Tulee varmaan yllätyksenä, että ymmärrän huomattavasti enemmän kuin annan ymmärtää. Oon niin vtun autisti yms ehkä narsisti, psykopaatti ihan varmasti etc etc. Jokatapauksessa demoni!

😅 enkä halua tietää missä tämä mekkomies minua esittää, selkeästi se on kuitenkin laittanut populaa liikkeelle ja se on hyvä

Oookoo, olen itse eri mieltä siitä että palstasepede kykenee esittämään ketään tiettä hlöä enää tässä vaiheessa. Itse koen ongelmallisena elämänkoulutasoisten ajattelijoiden assosiaatiot ja perättömät stoorit tämän äijän esitysten suhteen. Itse katson, että ko peelo on katalysaattori muiden ryönäiille jutuille ja oletan, että näin ilmeisesti sielläkin päin Suomea missä oletkaan. Eli voi ttu mitä roskasakkia sanon minä omalta kantilta katsoen. TT

• Anonyymi00042
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Oookoo, olen itse eri mieltä siitä että palstasepede kykenee esittämään ketään tiettä hlöä enää tässä vaiheessa. Itse koen ongelmallisena elämänkoulutasoisten ajattelijoiden assosiaatiot ja perättömät stoorit tämän äijän esitysten suhteen. Itse katson, että ko peelo on katalysaattori muiden ryönäiille jutuille ja oletan, että näin ilmeisesti sielläkin päin Suomea missä oletkaan. Eli voi ttu mitä roskasakkia sanon minä omalta kantilta katsoen. TT

Nice played, nyt hokasin kuka taidat olla. Ehkä me sittenkin ollaan samalla puolella..

• Anonyymi00010

Onneksi en lähtenyt maajussin matkaan.

• Anonyymi00012

Ei ikinä maalle jos ei miehellä mahdollisuutta pitää hevosta tai ainakin osallistua sen kuluihin.

• Anonyymi00029

Kuka sankari se muuten aloittajaäijä oli joka teki seksuaalisia tekoja lähettelemällä eri naisille viestejä ”hevosen kylpä”? Oliko se se Hänninen joku? Andersonia nauratti, kannattaa muidenkin ottaa samantyyppinen asenne uhriutumisen sijaan, se on vaan bensaa niiden liekkeihin, imho

• Anonyymi00013

Älä ennustajalla käy. Tulee kalliiksi ja sairastut henkisen puolen sairauksiin. Tartuttavat pahoja henkiä nämä noidat ja ennustajaeukot. Riivaajien vallassa olevia ihmisiä jotka valheita ennustavat

• Anonyymi00027

Tässäkö palstalaisille naisia esittävä spede sinun eksoottisten mt-ongelmien syy aapee? T

• Anonyymi00015

Minulle sanoi, että hyvävartaloinen mies, joka vie jalat alta tulee kylään mun luo 🤔

• Anonyymi00017

Jos ennustaja tykkääkin maratoonareista ja sinä painonnostajista, niin saatat joutua pettymään jos ovellasi onkin judoka.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Jos ennustaja tykkääkin maratoonareista ja sinä painonnostajista, niin saatat joutua pettymään jos ovellasi onkin judoka.

Ei kai sen niin väliä mitä harrastaa...

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei kai sen niin väliä mitä harrastaa...

Se itsepuolustus on aina hyvä harrastus. Tarttuu kiinni välillä toisenkin munista.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Se itsepuolustus on aina hyvä harrastus. Tarttuu kiinni välillä toisenkin munista.

Höpötystä!

• Anonyymi00031
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Höpötystä!

Minä harrastan vain itsetyydytystä, on jo musta vyö ja gibbonit. 🐒🐒

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Minä harrastan vain itsetyydytystä, on jo musta vyö ja gibbonit. 🐒🐒

Eikö tuo lie ihan terveellistä itsekseen piehtaroida 😏

• Anonyymi00019

Essu päällä isossa tuvassa leivinuunin vierellä voin Sinulle Rakkautta antaa!

• Anonyymi00022

Essun takaa kurkistaa vielä lämmin, tuore, leivottu pitko.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Essun takaa kurkistaa vielä lämmin, tuore, leivottu pitko.

Tähhhh

• Anonyymi00023

niin jos ostaa jotain elokuvapaketteja missä on monia, olen ostanut twin peaks ja tuo avaruusjuttunen Star Yren - Text Heneratio, suuria paketyeja missä on kaikki jaksot.

• Anonyymi00033
    • Anonyymi00039

hassu sanontakin jos niin kuin nukkuessa jalat lämmittä'vät kättä, muutyenkinlämmittäväty jos no kokeile vaikka, käsi jalkojen väliin, lämmittää kättä

• Anonyymi00041

Sinä olet sitten kanavarmari

• Anonyymi00043

Karvamari?

• Anonyymi00045

Essun takaa lämmin pitko?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1635
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1597
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      239
      1137
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1068
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      919
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      856
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      835
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      827
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      823
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      69
      800
    Aihe