Oletko onnellinen

Anonyymi-ap

Kun ei enää nähdä?

74

2204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      En.

    • Anonyymi00002

      En tietenkään ole.

    • Anonyymi00005

      En halunnut lopettaa näkemistä, vaikka siltä vaikuttikin.

      • Anonyymi00022

        Nähhään varmasti, tiijän


      • Anonyymi00041

        Olisiko sinun ehkä sitten kannattanut parantaa kommunikointiasi, jos tiedät välittäneesi toiselle virheellisen vaikutelman itsestäsi?


    • Anonyymi00006
      • Anonyymi00008

        Juustokin on homeessa mutta siittiöt ei ole vielä tarttunut mihinkään.


      • Anonyymi00027

        Ei oo hometta.


      • Anonyymi00028

        Kas palstasedän, eli näiden aloitusten tapaisten gallupien Jeesus Kolumbus narratiivi on tehnyt paluun. Niin rovosoivaa on


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Kas palstasedän, eli näiden aloitusten tapaisten gallupien Jeesus Kolumbus narratiivi on tehnyt paluun. Niin rovosoivaa on

        Kysykäämme siis puolestaan missä on ky ky kytät


    • Anonyymi00009

      Miksi siitä pitäisi onnelliseksi tulla? En ymmärrä sun tapaa ajatella asioista?

      • Anonyymi00030

        Taas olette sinä ja kommenttisi tukijat oikein vaivaa nähneet palstsäijän provogallupista


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Taas olette sinä ja kommenttisi tukijat oikein vaivaa nähneet palstsäijän provogallupista

        Eiku tiesin, että tällä saan sinua työllistettyä täällä aktiivisemmaksi. Sun luonne ei anna myöten, sinulla on pakkomielle reagoida toisten kommentteihin täällä. Tiedän ja uskon, et sinäkin tiedät sen ja kärsit siitä omassa kotikonttorissasi. Anteeksi, jos tällä sain sinut onnettomaksi? En tarkoittanut pahalla, harvemmin näitä hyvälläkään katsotaan.


    • Anonyymi00010

      Olisin ennemmin pitänyt näköni.

    • Anonyymi00011

      Olen onnellinen että tein kaikkeni ja siitä huolimatta tulin totaalisesti "tyrmätyksi" eli ei jäänyt jossiteltavaa sua ei kiinnostanut ja sillä selvä ei tarvi haikailla enää vaan voi jatkaa matkaa kohti uusia seikkailuja.

      • Anonyymi00058

        Oletko varma, että meni näin?


    • Anonyymi00012

      No en pärkele ole. 😠

    • Anonyymi00013

      Olen onnellinen. Ei kiinnosta nähdä.

    • Anonyymi00014

      Vilkuillaan... kipinää on.... myönnä pois....😜

      • Anonyymi00015

        On on! Aina ollut!


    • Anonyymi00016

      Miksi ei enää nähdä? 🤨

    • Anonyymi00017

      Sitä kysellään siltä, joka lähti. Ei siltä, joka jäi.

    • Anonyymi00018

      Olen tyytyväinen, että lähdölläsi osoitit, miten vähän merkitsen ja ettet halua meistä mitään. Tiedän nyt miten jatkan elämässäni kaiken mahdollisen suhteen.
      n>m

      • Anonyymi00045

        Millä lähdöllä?


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Millä lähdöllä?

        Muuttamisella kauas pois.


    • Anonyymi00019

      En ole.

    • Anonyymi00020

      Ei se minua kylläkään onneliseksi tee, tahtoisin nähdä sinut nainen ja jutella asioista joilla olisi merkitystä meille kummallekkin.

      • Anonyymi00051

        Minulla ei ole mitään tarvetta jutella häirikön kanssa!


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään tarvetta jutella häirikön kanssa!

        Onpas kuitenkin sillee ihan vähän vaan, muutama sana vaikka sun lapsen ikäisestä tai jostain projektista.. 😄


      • Anonyymi00064

        Sinulla on lukematon viesti aiheesta joten tuskinpa.


    • Anonyymi00021

      Sua näköjään vaivaa kun ei nähä.

      • Anonyymi00024

        Pelkkä näkeminen ei auta no ehkä vähän.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Pelkkä näkeminen ei auta no ehkä vähän.

        Haluaisitko jotain intiimimpää kuin näkeminen?


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Haluaisitko jotain intiimimpää kuin näkeminen?

        Juu pientä koskettelua jos käy.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Juu pientä koskettelua jos käy.

        Kyllähän se käy.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Juu pientä koskettelua jos käy.

        Jaahas eikö ole enää muita koskettelijoita paidan helmassa? Kannattaisi se EI opetella sanomaan heti ekalla kerralla.


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Jaahas eikö ole enää muita koskettelijoita paidan helmassa? Kannattaisi se EI opetella sanomaan heti ekalla kerralla.

        Hiljaisuus on yhtä kuin ei! Niin minä sen ymmärrän! Siksi en sanonut koskaan mitään hänelle!


    • Anonyymi00023

      Voitais alkaa nähä taas.

      • Anonyymi00033

        Että saisit taas kohta olla näkemättä? Juu, ei kiitos.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Että saisit taas kohta olla näkemättä? Juu, ei kiitos.

        En tekisi niin.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        En tekisi niin.

        Et varmaan joo. Teit jo kerran mikset toistekin.


    • Anonyymi00026

      Tietyllä katalalla tavalla saan valtakiihokkeen, kun voin ilman omantunnon yletöntä kolkutusta katkoa välit. Välit katkon kaikkiin heihin ja yhteisöihin, jotka eivät yllä mun herkkyyden vaatimalle tasolle.

      • Anonyymi00031

        Hienoa monologia pitävä aapeeäijä. Pidä lippu korkealla, myös siellä SINUN naapurustossa kun aina tuntuu kirjoitusten perusteella olevan milloin mitäkin kalabaliikkia hahaa


      • Anonyymi00042

        Tein ja teen samoin. sivusta joku.


    • Anonyymi00035

      hakkaan silti pahaa teihin 😂

      • Anonyymi00036

        Rakastele nyt niitä miehiä vaan siellä astraalitasolla äijjjä


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Rakastele nyt niitä miehiä vaan siellä astraalitasolla äijjjä

        Samaa mieltä jos ja kun tattikin taittuu kuin haitari jos tuo edes yrittää


    • Anonyymi00046

      Miksai naisten pitää olla niin vaikeita? m>n

      • Anonyymi00053

        Voi hellanlettas sentään, kyllä miehet vievät vaikeudessa voiton reippaasti!


      • Anonyymi00076
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Voi hellanlettas sentään, kyllä miehet vievät vaikeudessa voiton reippaasti!

        Onko göbbe mies vai nainen vai riippuuko pukeutumisesta kumpi o?
        Entäs ap,kumpi on?


    • Anonyymi00048

      Olisi ne asiat voinut puhua kuitenkin selviksi, ettei olisi jäänyt tuota ahdistusta sinulle. Se olisi vaatinut vaan että niistä asioista puhutaan aidosti. Kaikki selittelyt pois, kaikki auki rehellisesti. Ehkä joskus jos haluat. Tai kun olet valmis. Kiertotietä ei ole, mutta tuomitsemista ei ole vastassa. Pelkkää lempeyttä.

      • Anonyymi00065

        Tälläinenkin vaatisi kaksi vilpitöntä ja rehellistä ihmistä. Muuten on turha edes avata keskustelua. Sivuhuomaitus


    • Anonyymi00050

      Olen, todella onnellinen! Pikku hiljaa alan luottaa johonkin ikäiseeni mieheen ja toivon, että meistä tulisi ystävät!

    • Anonyymi00054

      No en, mutta en halua ja olen ulkoillut toisaalla jo hetken aikaa. En halua tavata sinua naapurustossa kävelyllä kun sinulla on vaikeaa jopa lähestymisviestiin vastata, nyt ymmärrän miksi..

      Loukkaavaa, mut varmaan mukavaa sinun elämässäsi. Olet tottunut hoitelemaan kohtaamisia useampia illassa. Onnea elämääsi.

    • Anonyymi00055

      😭En, mutta sinä valehtelet!
      Jäit kiini, että lähetit irl sekä tänne muille viestejä!
      Luulitko,etten saa tietää?

      • Anonyymi00066

        Mulla sama tilanne!


    • Anonyymi00056

      Olen onnellinen että ei tarvi tuollaisen pask naaman kans olla yhteydessä se olis ihan eri jos olisit mua kohtaan mukava mutta et osaa itseppähän valitsit annoin monet kerrat mahdollisuuden ja nyt tuli se lopullinen loppu jos oon oikeen rehellinen niin ei sulla kyllä ole tunteita ketään ihmistä kohtaan et tee muuta kuin esität

    • Anonyymi00057

      Minne menet? Voiko olla tuntematta ikävöinnin kohdetta monien vuosien jälkeen, tuntuuko tutulta?.

    • Anonyymi00059

      aika harva mies halua ep naista

      • Anonyymi00063

        Millainen on ep nainen?


    • Anonyymi00060

      onnea teille.

    • Anonyymi00062

      Olen surullinen kun näemme niin harvoin. Tykkään nähdä, se rauhoittaa kaipaavaa sydäntäni ja tunnen oloni rauhalliseksi sekä onnelliseksi koko loppupäivän.

      • Anonyymi00067

        Voisit nähdä häntä vaikka joka päivä. Ajattelepa sitä. Sivusta


    • Anonyymi00069

      Se on oikeastaan helpotus että tunnut kadonneen jäljettömiin sillä liian usein hukatut tilaisuudet ovat aivan näköpiirissä aiheuttamassa kohtuuttomia itse syytöksiä.

    • Anonyymi00070

      En. Haluaisin nähdä, haluaisin... Kaikkea. E

      • Anonyymi00078

        Hyvä lähtökohta tuo, että haluat kaikkea. Samoin!


    • Anonyymi00071
    • Anonyymi00072

      Ooooon tietty

    • Anonyymi00074

      Sitäkö oikeasti haluat. Et olisin ollut onneton sen ajan kun ei nähdä. Mulla on elämä kyllä.

      • Anonyymi00075

        Samaa kysyisin yhdeltä mieheltä.


      • Anonyymi00081
        Anonyymi00075 kirjoitti:

        Samaa kysyisin yhdeltä mieheltä.

        Häpeä!


    • Anonyymi00079

      Volvo on hengissä yhä.

    • Anonyymi00080

      Kyllä Volvo riittää kaikkeen.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe