Sanoisit jotain

Anonyymi-ap

Mitä ajattelet minusta?

18

989

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En tiedä sinusta,mutta rakastan sitä miestä!

• Anonyymi00005

Naiselle samoin sanon.

• Anonyymi00002

Että hän on mulle niin rakas, että haluan hänelle kaikkea parasta. Haluaisin olla hänen lähellä, hänen halausotteessaan ja itkeä, koska ei ole helppoo.

• Anonyymi00004

En mitään,yrität taasen toisen puolisoa

• Anonyymi00015

Ihan tämän keskustelupalstan ja esim palstaäijän gallupien kuten tämän avullako joku ”yrittää”? Onko se toisen puoliso sitten sekavan maailmankuvasi mukaan täällä vai mihin tämä lasten satu perustuu? Ulkomaailmassa ei ole varmaan mitään merkkejä tästä ”yrittämisestä” vai? Sattuuhan sitä elämänkoulufarssia paremmissakin piireissä eikö

• Anonyymi00006

Ei ehi nyt. Pitää mennä kauppaan.

• Anonyymi00007

Oot ainut järkevä täällä.

• Anonyymi00009

täysi tyhjäpää, koska täysin tunnisteeton aloitus🙃

• Anonyymi00010

Se jota ajattelet ei selaile tätä palstaa.
      Miksi roikut täällä ja luet muutamien kymmenien horinoita kuinka etsivät kaupassa hyllyjen välissä näkemiään tuiki tuntemattomia ihmisiä?

• Anonyymi00011

Ihastuksia riittää ja teorioita mitä he näkivät…. Oohh siellä hän menee….seuraankin bussiin ja kävelen perässä ovelle….autankohan kantamaan sua ostokset….???

• Anonyymi00017

Mikä saa sinut hönö päättelemään, ettei mainitsemiesi kerrontojen kirjoittelija ole sama kuin tämä ”älöittäjä” eli palstasetä? Luovutahan pygmi jo muiden yli kävelevän folkloristiikkasi suhteen ja soita vaikka haitaria jos on melankolinen olo. T

• Anonyymi00012

Miehelle, että tiedät totuuden asioista mutta mulle et voi mitään vihjata.

• Anonyymi00016

Ne tulee naisia esittävä keke ajaa tokasta erilleen, ahdistaa nurkkaan ja sitten vasta hiillostaa, omillaan ihan onnettomia

• Anonyymi00013

Kuka kenestä

• Anonyymi00014

En yhtään mitään enää.

• Anonyymi00018

Minua harmittaa olla yksin, siksi kun luulen, että minulla olisi todella paljon rakkautta annettavana yhdelle naiselle. Tiedän myös että minulle tekisi hyvä kun saisin ajatella päivän askareissa häntäkin. Olisi kiva joutua joustamaan ja antamaan hänelle omaa aikaani, ja olla semmoinen kiltti Mussunen. Mieheltä.

• Anonyymi00020

En halua purra sun ananasta, mutta nälkä on ja maistaa tahtoisin. 🌵En ole tätä ehkä tuonut vielä esille tarpeeksi.

• Anonyymi00021

Kuljet onnesi ohi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      132
      3043
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      72
      2092
    3. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      136
      1793
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      22
      1672
    5. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      119
      1646
    6. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      138
      1335
    7. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      1109
    8. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      144
      1035
    9. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      47
      995
    10. Yhä pyörit mielessä,

ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa
      Ikävä
      29
      917
    Aihe