Olen hieman pyöreä mies tällä hetkellä.
Olen aina halunnut lihoa paljon ja kasvattaa ison mahan, ongelmana on että olen köyhä. Miten köyhä ihminen voisi kasvattaa itselleen todella ison mahan?
Rahaa ei ole herkutteluun tai vastaavaan.
Kuinka nopeasti maha alkaa kasvamaan kun paino nousee?
Vinkkejä otetaan vastaan.
Helpoin nopein & halvin tapa lihoa?
15
277
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mieti ensin, mitä kaikkea se lihavuus voi tuoda mukanaan.
Diabetes, fyysisen kunnon heikkeneminen, rasvamaksa, riski sydän- ja verisuonitaudeille. Lihavuus ainakin nostaa herkästi verenpainetta, voi tulla verenpainetauti. Sydämen toiminta voi heikentyä, jos painoa on aivan liikaa.
Miksi haluat ison mahan ? Onko siihen jokin erityinen syy ?- Anonyymi00002
Se on mielipideasia jos haluaa olla iso tai lihota. Jotkut haluaa isoksi eli paljon lihaksia. Jotkut haluaa lihota. Jotkut haluaa olla laihoja. Olisiko aika yhteiskunnassa hyväksyä erikokoiset ihmiset?
Jokainen saa myös syyä mitä itse haluaa koska mielipideasia ja ihmisoikeus jokaisella syödä mitä itte haluaa.
Ei riitä vastaus-kommentiksi sama jankutus-vastaus "no kun pitää miettiä terveyttä ettei tule sydänongelmia sun muita". - Anonyymi00014
Anonyymi00002 kirjoitti:
Se on mielipideasia jos haluaa olla iso tai lihota. Jotkut haluaa isoksi eli paljon lihaksia. Jotkut haluaa lihota. Jotkut haluaa olla laihoja. Olisiko aika yhteiskunnassa hyväksyä erikokoiset ihmiset?
Jokainen saa myös syyä mitä itse haluaa koska mielipideasia ja ihmisoikeus jokaisella syödä mitä itte haluaa.
Ei riitä vastaus-kommentiksi sama jankutus-vastaus "no kun pitää miettiä terveyttä ettei tule sydänongelmia sun muita".Itse kyllä hyväksyn kaikenlaiset ihmiset, samanlaiset ja erilaiset.
Mutta esim. tahallinen lihottaminen ei ole terveellistä, vaikka toki senkin ihminen voi ihan itse päättää. Eihän hän ihmisenä mene pilalle tai huonoksi, saattaa terveys vain pettää.
- Anonyymi00003
"Olisiko aika yhteiskunnassa hyväksyä erikokoiset ihmiset?"
Ei olisi aika, eikä ole aika hyväksyä niitä jotka haluavat tarkoituksella lihottautua. Tahallinen lihottautuminen viittaa pääpuolen ongelmiin.
Kaikilla on toki oikeus mielenterveysongelmiin, jos sellaista ilmenee. Avun saaminen voi olla hidasta, mutta maailman onnellisin kansa syö runsain mitoin psyykenlääkettä. 25 % kansasta on täysin lääkevetoista ja luku kasvaa.- Anonyymi00004
Mt-ongelmaiset tarvii psyykelääkkeitä, on mun kannanotto mutta osalle psyykelääkkeet ei sovi, mutta toisille sopii.
100% fakta on se että ihmisellä on oikeus syyä mitä itte haluaa . MYös väitän 100% fakta on se että ihminen saa lihotakin jos haluaa koska kukaan ei voi sitä estää eikä pysty koskaan estämäänkään.
Nykyään puhutaan lihavuusleikkauksista ja pillereistä tai jauheista tai muista jutuista jotka laihduttaisi . 100% fakta on se että ketään ei voi pakottaa mihinkään hoitoon ja semmosten aineiden popsimiseen.
Minä ruukkaan yleensä kirjottaa faktamuodossa että faktat on faktoja. - Anonyymi00005
Ja oon pahoillani sulla on asenneongelma kun kirjoitit "ei ole aika hyväksyä heitä".
Psyykelääkkeet jotka otit esille niin onkohan sulla jokin ongelma psyykelääkkeitä tai mielenterveysongelmia potevia ihmisiä kohtaan?
Minulla on mielenterveysongelmia. En ole kuitenkaan lihottanut itseäni etten ole tämä avauspostaaja. Oon normaalipainoinen ja sopusuhtainen.
Minäpä syön psyykelääkkeitä. Tarvin kolmea eri lääkettä mt-ongelmiin. Piti tossa joulun lähettyvillä nostaa annoskokoa. - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mt-ongelmaiset tarvii psyykelääkkeitä, on mun kannanotto mutta osalle psyykelääkkeet ei sovi, mutta toisille sopii.
100% fakta on se että ihmisellä on oikeus syyä mitä itte haluaa . MYös väitän 100% fakta on se että ihminen saa lihotakin jos haluaa koska kukaan ei voi sitä estää eikä pysty koskaan estämäänkään.
Nykyään puhutaan lihavuusleikkauksista ja pillereistä tai jauheista tai muista jutuista jotka laihduttaisi . 100% fakta on se että ketään ei voi pakottaa mihinkään hoitoon ja semmosten aineiden popsimiseen.
Minä ruukkaan yleensä kirjottaa faktamuodossa että faktat on faktoja.korjaan viestiäni kun kirjoitin "mt-ongelmaiset tarvii psyykelääkkeitä" siis joo ei välttämättä tarvi koska kun se riippuu mt-ongelman vakavuudesta. Osa selviää terapiahoidolla. Osa joutuu jopa syömään koko loppuelämänsä ajan pillereitä. Minä kait joudun syömään hautaan asti. Oon syönyt niitä melko kauan (noin 16 vuotta).
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
korjaan viestiäni kun kirjoitin "mt-ongelmaiset tarvii psyykelääkkeitä" siis joo ei välttämättä tarvi koska kun se riippuu mt-ongelman vakavuudesta. Osa selviää terapiahoidolla. Osa joutuu jopa syömään koko loppuelämänsä ajan pillereitä. Minä kait joudun syömään hautaan asti. Oon syönyt niitä melko kauan (noin 16 vuotta).
korjaan lisää viestiäni eli siis tota noin ....
kun kirjoitin että mt-ongelmia potevat tarvii psyykelääkkeet niin korjaan tota kommenttia. Siinäkin on fakta se että kenenkään ei ole pakko syyä masispillereitä. Ketään ei voi pakottaa.
Onko sun yhteiskunta jossa haluisit elää semmonen joka pakottaa ihmisiä ? Tuli vaan mieleen tämmönen ajatus kun luin viestisi että saatat kannattaa pakkojuttuja. Esim kun ylipainoiset on sun hampaissa niin haluisitko jos oisit itse vallassa pakottaa ihmiset lihavuusleikkauksiin tai syömään jotain jotta ne laihtuu??
Pakkoyhteiskunnat &pakkosysteemit ei kuulu oikeusvaltioon&hyvinvointivaltioon. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
korjaan lisää viestiäni eli siis tota noin ....
kun kirjoitin että mt-ongelmia potevat tarvii psyykelääkkeet niin korjaan tota kommenttia. Siinäkin on fakta se että kenenkään ei ole pakko syyä masispillereitä. Ketään ei voi pakottaa.
Onko sun yhteiskunta jossa haluisit elää semmonen joka pakottaa ihmisiä ? Tuli vaan mieleen tämmönen ajatus kun luin viestisi että saatat kannattaa pakkojuttuja. Esim kun ylipainoiset on sun hampaissa niin haluisitko jos oisit itse vallassa pakottaa ihmiset lihavuusleikkauksiin tai syömään jotain jotta ne laihtuu??
Pakkoyhteiskunnat &pakkosysteemit ei kuulu oikeusvaltioon&hyvinvointivaltioon.paitsi sellaisesa tilanteessa pitää syyä pillereitä tietääkseni jos joutuu pakkohoitoon. Korjaus taas.
- Anonyymi00009
Ööh sori siis korjaan viestejäni (kuinkaha monta kertaa korjannut tai joudun vielä korjaamaan hahha???) eli siis kun sanoin että on ihan ok jos haluaa ison mahan niin onhan se kommenttina hieman erikoinen sillä paremmin ymmärtäisin semmosen avauspostauksen jossa joku kirjottaa esim näin "syön paljon ruokaa koska nautin elämästä" .
Avauspostaaja valittaa köyhyyttä joten hänellä on varmaan usien nälkä kun ei ole useinkaan rahaa ruokaan?? Siksi syömisen tarve on suuri että näin olettaisin.
Jokaisella on oikeus saada nauttia elämästä että joillakin ihmisillä elämännautintoihin kuuluu runsas ruoan syöminen. - Anonyymi00010
Psyykelääkkeet nostavat todella paljon painoa ja lääkärit eivät tästä edes mainitse, välitä vaan syyttävät potilasta jos paino nousee.
- Anonyymi00011
mun on pakko esim syyä paniikkilääkettä ja sitä toista lääkettä että nyt se on pakko syyä. Mieluummin valitsen lääkkeen kuin jäisin ottamatta lääkkeen vaikka lääkkeet lihottaa. Itse saanu pijettyä keskivartalon suht kunnossa liikunnan avulla + tarkka ruokavalio mut kyl ne lääkkeet lihottaa.
kuten sanoin (toistan itteeni), mun on pakko syyä lääkkeitä. Marraskuussa iski vakava kriisi ja sen seurauksesta lääkekokoa piti lisätä. Pakko.
Helppo huudella ja syytellä aina lääkkeitä. - Anonyymi00012
Toki on niitä joille lääkkeet eivät sovi. Silloin voi pohtia vakavasti kannattaako käyttää. Siitä pitää keskustella ensin aina psykiatrin&lääkärin kanssa.
- Anonyymi00013
Isokokoisten ihmisten syrjintä ei ole ok. On niin monia syitä, miksi joku on vatsakas. Tässä maassa saa syödä vatsansa täyteen, jos siltä tuntuu.
- Anonyymi00015
Minkäänlaisten ihmisten syrjintä ei ole ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2732824Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka402259Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1051697
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1041640Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661297
- 681233
- 551159
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771112