Muistatko kouluajoilta

Anonyymi-ap

Mitään erikoista?

48

538

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Joo 😪 😞😓😩😤😡😠 muistan. 😞😪😭😢😥

• Anonyymi00020

Kerro Äidille,äiti hoitaa.Ota yhteys.

• Anonyymi00003

😂 aika paljonkin erikoista. Hullut ja hulvattomat pojat.

• Anonyymi00005

🧢🧢
        😜😜
        👉🤏
        🩳🩳
        🧦🧦
        🛹🛹

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

🧢🧢
        😜😜
        👉🤏
        🩳🩳
        🧦🧦
        🛹🛹

Ainakin nämä kaks oli siellä 🤣

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ainakin nämä kaks oli siellä 🤣

Piiput puuttuu, muuten on komeita.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Piiput puuttuu, muuten on komeita.

🎷😜🎷😜
        🫰👔🫰👔✌️

• Anonyymi00004

En kaipaile kouluajoilta kuin yhtä miesopettajaa. Ketään muuta oppilasta en todellakaan.

• Anonyymi00006

Minä ikävöin montaakin oppilasta.
        Miksi ap kysyt?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Miksi ap kysyt?

En ole ap. Hyi olkoon. Vai oppilaita ikävöit. En tarkoittanut sellaista ikävöimistä

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

En ole ap. Hyi olkoon. Vai oppilaita ikävöit. En tarkoittanut sellaista ikävöimistä

No hyi olkoon, ihan oli omia luokkalaisia tarkoitin.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Miksi ap kysyt?

Toivottavasti jätät heidät rauhaan.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Toivottavasti jätät heidät rauhaan.

Löysitkö tästäkin palstaäijän puolihölmöstä provosta pakkomielteen kohteen? Kaikki järjestyy vielä🤭

• Anonyymi00010

Muistan kyllä miten lauma raateli päivä toisensa perään sitä heikointa yksilöä.

• Anonyymi00011

Juu, koulut on riivaajahenkien paikkoja. Siellä ne kokoaa joukon lapsia ja nuoria tekemään pahaa yksissä tuumin ja aikuiset ei mahda mitään.

• Anonyymi00013

Jos puhutaan ylä tai alakouluista, nii ovat vielä lapsellisia ihmisiä ja ajattelemattomia. Sensijaan aikuiset ihmiset, jopa perheelliset tekevät kiusaa voi sanoa jo päässä olevan todellisesti pahasti jotain vialla.

• Anonyymi00017

Rahalla ei saa aitoa ihmissuhdetta eikä rakkautta.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tuo oli kiusaajille.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Haluatko yhtä kummallinen proosailija kuin tuo palstaäijäkin, jolle aina viisastelet avata vähän yhteyksiä kommenttien välillä? Tekisi mieli sanoa jotain ns epäkristillistä taas. T naiselta

• Anonyymi00014

Muistan kun opettaja näytti kellotaulua. En ymmärrä vieläkään miten viisarit toimii.

• Anonyymi00015

takaisiin pulpettiin!

• Anonyymi00016

Minun aikaan koulussa oli kelloissa vielä sellaiset punnukset jotka liikkui vähän ylös ja alas. Viisariakin tuli seurattua enemmän kuin opetusta.

• Anonyymi00023

Muistan kun joku laittoi rehtorin housuihin kusiaisia. Oli pahalla päällä monta päivää.

• Anonyymi00024

Minä kusin housuihini kerran eka luokalla, ei tarvinnut kusiaisia. Pääsin kesken päivän kotiin.

• Anonyymi00025

No sen verran muistan sieltä YSÄRILTÄ, että olin puuoleen väliin asti perusopetuksessa ja asuin toisella puolella ”Suomia”

• Anonyymi00027

Juu. Olin kaunis nuori nainen. Silti kuvittelin olevani ruma. Se on erikoista.

• Anonyymi00029

Ja sitten kun on vanha, kuvittelee olevansa prinsessa. Tämä on elämän outous.

• Anonyymi00030

Mua kiusattu aina. Lihava ja ruma. Silti jotkut juoruilee miten luulen itsestäni liikoja.
        Se kun riittää joillekin että on syntynyt tähän maailmaan ja katsovat oikeudekseen puhua ja tehdä mitä tahansa

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Ja sitten kun on vanha, kuvittelee olevansa prinsessa. Tämä on elämän outous.

Niinkö sä teet? Mä en kyllä koe olevani prinsessa. Jotenki vierastan koko sanan käyttöä naisesista alentava mielestäni hieman.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Niinkö sä teet? Mä en kyllä koe olevani prinsessa. Jotenki vierastan koko sanan käyttöä naisesista alentava mielestäni hieman.

Sama täällä. Ei liity minulla mitenkään koulukiusattuna oloon. Tykkään vain olla enempi pelkkä ihminen.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Mua kiusattu aina. Lihava ja ruma. Silti jotkut juoruilee miten luulen itsestäni liikoja.
        Se kun riittää joillekin että on syntynyt tähän maailmaan ja katsovat oikeudekseen puhua ja tehdä mitä tahansa

Mua kiusattiin ala-asteella ei niinkään enää yläasteella. Olin yläasteella laiha pitkät blondit hiukset alaselkään asti. Aika nopeasti aloin saada naisellisia muotoja. Silti se ala-asteen kiusaaminen oli jättänyt sen tunteen että oon vääränlainen ja ruma. Koin olevani lihava vaikka oikeasti olin laiha. Jne.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Mua kiusattiin ala-asteella ei niinkään enää yläasteella. Olin yläasteella laiha pitkät blondit hiukset alaselkään asti. Aika nopeasti aloin saada naisellisia muotoja. Silti se ala-asteen kiusaaminen oli jättänyt sen tunteen että oon vääränlainen ja ruma. Koin olevani lihava vaikka oikeasti olin laiha. Jne.

Hyvä jos oli vain ala asteella. Toisilla se ulkonäön pilkkaaminen kestää läpi elämän.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Hyvä jos oli vain ala asteella. Toisilla se ulkonäön pilkkaaminen kestää läpi elämän.

Ei se sitä tarkoita etteikö muakin olisi haukuttu ihan aikuisenakin ei oo montakaa viikkoa kun minua kiusattiin netissä. Ne nyt olla vaan yksitäisten idioottien mielipiteitä. En nyt tiedä oliko se hyvä et vaan päiväkoti ja ala-asteen ekaluokka kiusaatiin niin rankasti myös opettajan toimesta et loppu elämän siitä kärsin ja jonkunlainen trauma jäänyt. Yritin myös itsemurhaa 18 vuotiaana osa syynä rankka koulukiusaaminen. Ei tää oo mikään kilpailu.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Minusta tuntuu että ois ollu helpompaa jos kiusaaminen ois kohdistunut vaan mun ulkonäköön. Mut ei mut lyötiin henkisesti ihan pohjaan. 6 vuotiasta nöyryytettiin koko luokan edessä ja kaikilla jatkuvasti. Lopulta koulun keittäjä kertoi äitilleni mitä se opettaja tekee mulle. Mä en vieläkään pysty puhumaan niistä ja oon kuitenki jo 40 vuotias.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Sitä saat mitä ansaitset!

• Anonyymi00045

Voi olla niinkin. Itse en mielelläni puhu omista kokemuksosta koska se nostattaa niin voimakkata tuntemuksia minussa. Fyysisti tuntuu et alan itkeä ja joku traumareaktio se vissiin on. Huomaan myös täällä reagoin kiusaamiseen hyvin voimaaksi. Se tekee surulliseksi ja jotenki turtunut ettei kukaan auta. Koko maailma on niin sekaisin.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Sitä saat mitä ansaitset!

Ja nyt riittää! Ketään ei kiusata eikä kukaan sitä ansaitse! 😠
        Sivusta.

• Anonyymi00028

Olin koulukiusattu. Miten liittyy palstaan? En ikävöi kiusaajaa/ kiusaajia. En kiusaa täällä ketään.

• Anonyymi00034

Uskotko että palstalla olisi kiusaajiasi?

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Uskotko että palstalla olisi kiusaajiasi?

Eipä ole koskaan tullut mieleenkään. En ole ollut heihin missään yhteyksissä sitten kouluaikojen.

• Anonyymi00037

Koulukiusaaminen on ikävää.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Koulukiusaaminen on ikävää.

Todellakin. En ymmärrä mikä se laukaisee jonkun aivoissa. Ihan kuin joku empatiakytkin menisi pois päältä. Kuvitellaan, että toinen kestää mitä vain ja jaksaa ottaa toisen oksennukset ja pskannukset niskaansa. Miten kukaan pystyy elämään sen asian kanssa, että aiheuttaa toiselle fyysistä ja psyykkistä kipua. Sitten herätään aikuisena siihen, että mitä on tullut tehtyä, kun maailma antaakin takaisin sitä psakaa itselleen jota on jollekin aiheuttanut.

• Anonyymi00039

Olin kukkulan kuningas tai kuningatar

• Anonyymi00041

Toi on hyvä osaat vaihtaa roolia ,onko viälä vanhempanakin molemmat roolit toihan on ihan fine.

• Anonyymi00043

Mitä pitäis muistaa en sillai mielestäni mitään erikoista enimmän osan kouluajastani olen saanu lähestulkoon nukkua tai olla omissa mietteissäni/haaveissani kotsanntunnit oli kivoja ei vaan voinu unohtua niilläkään täysin haaveilemaan kuinka hyvältä olisi saattanu tuntua voida olla sukupuolisessa kanssakäymisessä opettajan kanssa kuinkako hän olisi tykännyt tulla otetuksi ym ym... Meni kotsanntunnit mukavasti haaveillen seksistä opettajan kanssa

• Anonyymi00046

Kiusaaminen alkoi ekana koulupäivänä ja sitä rataa sitten jatkunut. Olen huono ihminen. :(

• Anonyymi00047

yhtä helvettiä mun elämä oli jo sillon kakarana epävakaa ja ensimmäinen mania oli jo teininä sinkoilin minne sattuu ja mistään ei tullu valmista sen jälkeen itsetuhosuus ja välittäny mistään

• Anonyymi00050

Muistan miten hankalaa oli aina ehtiä pyörällä kouluun kirpeässä aamuilmassa. Kerran lukiolaisena suistuin lähes bussin alle tiukassa kurvissa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      176
      2626
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2397
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      859
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      750
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      736
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      86
      730
    9. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      688
    Aihe