Hirveä olo..

Anonyymi-ap

Mitenhän tästäkin taas noustaan..?

16

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Masentaako?

      • Anonyymi00002

        Jos kyllä, niin ymmärrän❤️


      • Anonyymi00003

        Syvästi. Pitkään menikin loistavasti.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Syvästi. Pitkään menikin loistavasti.

        Mikä vein pohjamutiin


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Mikä vein pohjamutiin

        Elämä


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Elämä

        No? Vaikeita tunteita? Pettymyksiä?


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        No? Vaikeita tunteita? Pettymyksiä?

        Menneisyyden käsittely nostaa kaikenlaista pintaan.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Menneisyyden käsittely nostaa kaikenlaista pintaan.

        Okei. Siel vaikeita käsittelemättömiä asioita sitten


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Okei. Siel vaikeita käsittelemättömiä asioita sitten

        Niin on. Lopulta mun on pakko armahtaa se ihminen joka olin, mutta ensin ymmärtää mitä olen aiheuttanut muille jne.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Niin on. Lopulta mun on pakko armahtaa se ihminen joka olin, mutta ensin ymmärtää mitä olen aiheuttanut muille jne.

        Juu, pitää antaa armoakin. Eihän meistä kukaan ole aina hyvä toiselle, mutta aina kannattaa pyrkiä olemaan mahdollisimman hyvä, niillä resursseilla mitkä itsellä on käytettävissä. Jokaiselle annettu omanlaisen eväät elämään, sen pitäisi itse hyväksyä ja myös muiden. Muut sitä ei hyväksy helposti, sen oon oivaltanut. mulla myös kokemusta masennuksesta.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Juu, pitää antaa armoakin. Eihän meistä kukaan ole aina hyvä toiselle, mutta aina kannattaa pyrkiä olemaan mahdollisimman hyvä, niillä resursseilla mitkä itsellä on käytettävissä. Jokaiselle annettu omanlaisen eväät elämään, sen pitäisi itse hyväksyä ja myös muiden. Muut sitä ei hyväksy helposti, sen oon oivaltanut. mulla myös kokemusta masennuksesta.

        Kun on ollut täysi ihmisp*rse, niin sitä ei voi hyväksyä itsekään. Yritän nyt jatkaa miten vain pystyn. Itken vaan. Ehkä tää tästä taas selkenee.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Kun on ollut täysi ihmisp*rse, niin sitä ei voi hyväksyä itsekään. Yritän nyt jatkaa miten vain pystyn. Itken vaan. Ehkä tää tästä taas selkenee.

        Nyt voi tuntua tällä hetkellä siltä. Ja vielä huomennakin ja ylihuomenna, mutta en usko että se tunne voi olla pysyvä. Minusta kukaan ei ole ihmisp*er, vaikka vankilassa olisi ollut, taih, no onhan niitä joitain, jotka ei ikinä opi tai halua oppia. Muutokselle kannattaa antaa tilaa ja mahdollisuus. Aina se ei onnistu, eli paineita ei kannata siitä ottaa. Silloin pitää vaan ottaa realiteetit huomioon ja hyväksyä tosiasiat ja itsensä. Tietysti pyrkiä kuitenkin parhaimpaansa. Mitään ihmetekoja kukaan ei tarvitse.


    • Anonyymi00012

      Sanoisin, että sen kuuluu tuntua pskalta. Jos se olisi kivaa ja leppoisaa, ei olisi mitään tarvetta muuttaa mitään. Ikävää, mutta totta. Se pska olo kuitenkin kestää vain aikansa ja jokainen "muisto" laimenee vähitellen. Jotkut asiat pulpahtelee mieleen lopun elämää, mutta niihin ei tarvitse enää jäädä jumiin, kun ne on jo käsitelty.
      Muista myös, että taakse päin, kun katsoo, niin nykyisillä tiedoilla ja taidoilla tietenkin moni toimisi toisin. Niillä joita silloin ei ollut.
      Ole kuitenkin lempeä itsellesi. Et voi muuttaa mennyttä, mutta tulevaan voit vaikuttaa.

    • Anonyymi00013

      Jumala olkoon kanssanne.

    • Anonyymi00014
    • Anonyymi00016

      Mitä on mahtanut tapahtua?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1290
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1117
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      924
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      847
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      798
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      701
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      51
      680
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      627
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe