Hirveä olo..

Anonyymi-ap

Mitenhän tästäkin taas noustaan..?

16

530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Masentaako?

• Anonyymi00002

Jos kyllä, niin ymmärrän❤️

• Anonyymi00003

Syvästi. Pitkään menikin loistavasti.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Syvästi. Pitkään menikin loistavasti.

Mikä vein pohjamutiin

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mikä vein pohjamutiin

Elämä

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Elämä

No? Vaikeita tunteita? Pettymyksiä?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

No? Vaikeita tunteita? Pettymyksiä?

Menneisyyden käsittely nostaa kaikenlaista pintaan.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Menneisyyden käsittely nostaa kaikenlaista pintaan.

Okei. Siel vaikeita käsittelemättömiä asioita sitten

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Okei. Siel vaikeita käsittelemättömiä asioita sitten

Niin on. Lopulta mun on pakko armahtaa se ihminen joka olin, mutta ensin ymmärtää mitä olen aiheuttanut muille jne.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Niin on. Lopulta mun on pakko armahtaa se ihminen joka olin, mutta ensin ymmärtää mitä olen aiheuttanut muille jne.

Juu, pitää antaa armoakin. Eihän meistä kukaan ole aina hyvä toiselle, mutta aina kannattaa pyrkiä olemaan mahdollisimman hyvä, niillä resursseilla mitkä itsellä on käytettävissä. Jokaiselle annettu omanlaisen eväät elämään, sen pitäisi itse hyväksyä ja myös muiden. Muut sitä ei hyväksy helposti, sen oon oivaltanut. mulla myös kokemusta masennuksesta.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Juu, pitää antaa armoakin. Eihän meistä kukaan ole aina hyvä toiselle, mutta aina kannattaa pyrkiä olemaan mahdollisimman hyvä, niillä resursseilla mitkä itsellä on käytettävissä. Jokaiselle annettu omanlaisen eväät elämään, sen pitäisi itse hyväksyä ja myös muiden. Muut sitä ei hyväksy helposti, sen oon oivaltanut. mulla myös kokemusta masennuksesta.

Kun on ollut täysi ihmisp*rse, niin sitä ei voi hyväksyä itsekään. Yritän nyt jatkaa miten vain pystyn. Itken vaan. Ehkä tää tästä taas selkenee.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kun on ollut täysi ihmisp*rse, niin sitä ei voi hyväksyä itsekään. Yritän nyt jatkaa miten vain pystyn. Itken vaan. Ehkä tää tästä taas selkenee.

Nyt voi tuntua tällä hetkellä siltä. Ja vielä huomennakin ja ylihuomenna, mutta en usko että se tunne voi olla pysyvä. Minusta kukaan ei ole ihmisp*er, vaikka vankilassa olisi ollut, taih, no onhan niitä joitain, jotka ei ikinä opi tai halua oppia. Muutokselle kannattaa antaa tilaa ja mahdollisuus. Aina se ei onnistu, eli paineita ei kannata siitä ottaa. Silloin pitää vaan ottaa realiteetit huomioon ja hyväksyä tosiasiat ja itsensä. Tietysti pyrkiä kuitenkin parhaimpaansa. Mitään ihmetekoja kukaan ei tarvitse.

• Anonyymi00012

Sanoisin, että sen kuuluu tuntua pskalta. Jos se olisi kivaa ja leppoisaa, ei olisi mitään tarvetta muuttaa mitään. Ikävää, mutta totta. Se pska olo kuitenkin kestää vain aikansa ja jokainen "muisto" laimenee vähitellen. Jotkut asiat pulpahtelee mieleen lopun elämää, mutta niihin ei tarvitse enää jäädä jumiin, kun ne on jo käsitelty.
      Muista myös, että taakse päin, kun katsoo, niin nykyisillä tiedoilla ja taidoilla tietenkin moni toimisi toisin. Niillä joita silloin ei ollut.
      Ole kuitenkin lempeä itsellesi. Et voi muuttaa mennyttä, mutta tulevaan voit vaikuttaa.

• Anonyymi00013

Jumala olkoon kanssanne.

• Anonyymi00014
    • Anonyymi00016

Mitä on mahtanut tapahtua?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5093
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      101
      2321
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      2008
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      48
      1878
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1680
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1276
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      117
      947
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      50
      855
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      303
      831
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      664
    Aihe