Mitenhän tästäkin taas noustaan..?
Hirveä olo..
16
562
Vastaukset
- Anonyymi00001
Masentaako?
- Anonyymi00002
Jos kyllä, niin ymmärrän❤️
- Anonyymi00003
Syvästi. Pitkään menikin loistavasti.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Syvästi. Pitkään menikin loistavasti.
Mikä vein pohjamutiin
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mikä vein pohjamutiin
Elämä
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Elämä
No? Vaikeita tunteita? Pettymyksiä?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
No? Vaikeita tunteita? Pettymyksiä?
Menneisyyden käsittely nostaa kaikenlaista pintaan.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Menneisyyden käsittely nostaa kaikenlaista pintaan.
Okei. Siel vaikeita käsittelemättömiä asioita sitten
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Okei. Siel vaikeita käsittelemättömiä asioita sitten
Niin on. Lopulta mun on pakko armahtaa se ihminen joka olin, mutta ensin ymmärtää mitä olen aiheuttanut muille jne.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niin on. Lopulta mun on pakko armahtaa se ihminen joka olin, mutta ensin ymmärtää mitä olen aiheuttanut muille jne.
Juu, pitää antaa armoakin. Eihän meistä kukaan ole aina hyvä toiselle, mutta aina kannattaa pyrkiä olemaan mahdollisimman hyvä, niillä resursseilla mitkä itsellä on käytettävissä. Jokaiselle annettu omanlaisen eväät elämään, sen pitäisi itse hyväksyä ja myös muiden. Muut sitä ei hyväksy helposti, sen oon oivaltanut. mulla myös kokemusta masennuksesta.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Juu, pitää antaa armoakin. Eihän meistä kukaan ole aina hyvä toiselle, mutta aina kannattaa pyrkiä olemaan mahdollisimman hyvä, niillä resursseilla mitkä itsellä on käytettävissä. Jokaiselle annettu omanlaisen eväät elämään, sen pitäisi itse hyväksyä ja myös muiden. Muut sitä ei hyväksy helposti, sen oon oivaltanut. mulla myös kokemusta masennuksesta.
Kun on ollut täysi ihmisp*rse, niin sitä ei voi hyväksyä itsekään. Yritän nyt jatkaa miten vain pystyn. Itken vaan. Ehkä tää tästä taas selkenee.
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kun on ollut täysi ihmisp*rse, niin sitä ei voi hyväksyä itsekään. Yritän nyt jatkaa miten vain pystyn. Itken vaan. Ehkä tää tästä taas selkenee.
Nyt voi tuntua tällä hetkellä siltä. Ja vielä huomennakin ja ylihuomenna, mutta en usko että se tunne voi olla pysyvä. Minusta kukaan ei ole ihmisp*er, vaikka vankilassa olisi ollut, taih, no onhan niitä joitain, jotka ei ikinä opi tai halua oppia. Muutokselle kannattaa antaa tilaa ja mahdollisuus. Aina se ei onnistu, eli paineita ei kannata siitä ottaa. Silloin pitää vaan ottaa realiteetit huomioon ja hyväksyä tosiasiat ja itsensä. Tietysti pyrkiä kuitenkin parhaimpaansa. Mitään ihmetekoja kukaan ei tarvitse.
- Anonyymi00012
Sanoisin, että sen kuuluu tuntua pskalta. Jos se olisi kivaa ja leppoisaa, ei olisi mitään tarvetta muuttaa mitään. Ikävää, mutta totta. Se pska olo kuitenkin kestää vain aikansa ja jokainen "muisto" laimenee vähitellen. Jotkut asiat pulpahtelee mieleen lopun elämää, mutta niihin ei tarvitse enää jäädä jumiin, kun ne on jo käsitelty.
Muista myös, että taakse päin, kun katsoo, niin nykyisillä tiedoilla ja taidoilla tietenkin moni toimisi toisin. Niillä joita silloin ei ollut.
Ole kuitenkin lempeä itsellesi. Et voi muuttaa mennyttä, mutta tulevaan voit vaikuttaa. - Anonyymi00013
Jumala olkoon kanssanne.
- Anonyymi00014
- Anonyymi00016
Mitä on mahtanut tapahtua?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291290
- 1181117
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97924- 113847
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271798- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19701- 51680
- 28627
- 49599