Merkitsinkö sinulle lopulta mitään?
Haluan vain tietää
30
635
Vastaukset
- Anonyymi00001
Et erityisesti, ollaan tasoissa. Teot merkka, ei ajatukset
- Anonyymi00002
On harmi että annoit kaiken mennä näin solmuun kuin olet antanut. Joskus harmittelin kun sinua ei pitkään aikaan näkynyt ja olin iloinen kun selvisi että olit vain ollut lomalla. Tätäkään en tietenkään saisi edes sanoa koska edelleenkin vain toivon sopimista ja kaveruutta.
- Anonyymi00003
Vaikka eipä se sopiminenkaan mitenkään välttämätöntä ole, jotenkin vain haluaisin tulla vastaan ikävöintiviesteihisi kun en ole mikään kovanaamatyyppi. Sitten luen muutaman muun viestisi ja muistan että ai niin tästä tyypistä lienee paras pysytellä kaukana.
- Anonyymi00026
Tämä tuli viimeksi selväksi. Olet ratkaisusi tehnyt ja kunnioitan sitä.
- Anonyymi00030
Miksi kannattaa pysyä kaukana. Sopiminen ja unohtaminen on sitä että ymmärrät mistä siinä silloin oli kyse ja näet sen kuka hän oikeasti on.
Rakastan häntä miestä. ❤️
- Anonyymi00004
Kyllä merkitsit.
- Anonyymi00005
Ikävä, pitäis aloittaa nukkuminen
- Anonyymi00006
Kuka kenelle
- Anonyymi00007
Heipss.
Kyllä kyllä mä oon tässsä😂 - Anonyymi00009
Jos joku jutskailis mun kans hetken.
- Anonyymi00010
Kenen kanssa haluat jutskailla ja mitä?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kenen kanssa haluat jutskailla ja mitä?
Miehen
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miehen
Ok. Toivottavasti tunnistaa sut tosta.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ok. Toivottavasti tunnistaa sut tosta.
Pitää kait mennä kokeilee nukkumista.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ihmiset ei oo juttutuulella tähän aikaan😂
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ihmiset ei oo juttutuulella tähän aikaan😂
Jotkut on, tai olis mutta niin.. -ei tuo jolle kirjoitit-
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mä en turhaan mee ees yrittää.
Ei se onnistu kuitenkaan.
Mut öitä sulle, nää unia joissa oot onnellinen sen jonkun miehen kanssa.
- Anonyymi00017
Olen ajatellut joka päivä sinua. Se olisi parasta lopettaa koska kuvittelen tahtomattani miten ihastut kaikkiin muihin paitsi minuun. Kuin hänelle
- Anonyymi00024
On sen verran tullut nähtyä elämää, että en ihastu enää herkästi. Täytyy olla sen verran spesiaali, että veisi jalat alta.
- Anonyymi00018
Kuin Jeesus joka pudottaa omenapuusta mätiä omenia, tuottaa mätiä hedelmiä.
- Anonyymi00019
Tämä monologisi osuus on jopa jo jokseenkin mielenkiintoinen apsetä
- Anonyymi00020
Olit ihan hyvä tyhjennysränni.
- Anonyymi00021
Enpä usko että sinä amisviiksi olet tyhjentänyt muuta kuin tahraisille lakanoillesi🙄
- Anonyymi00022
Uskon, että kohtaamiset kasvokkain kertovat paremmin siitä mitä kaivattusi sinusta ajattelee, kuin nämä anonyymit viestit, joita täällä palstalla kirjoitellaan tuntemattomille. Jos kaipaat jotakuta, pyri näkemään häntä, kyselemään kuulumisia, niin asiat selkiytyvät.
- Anonyymi00031
Näissä viesteissä kiusataan jotain naista ja puhutaan hänen puolisostaan,johon gubbe on muka ihastunut ja ovat seurustelleet,lieneekö tosi vai tarua ja kiusaamista,vai mitä lie harhaa?
- Anonyymi00023
- Anonyymi00025
Kaivetaas toi vanha minä tv-lapsi esiin, turhahan sitä on yrittää jalostua, saati henkisesti kehittyä
- Anonyymi00027
ajattelen sua edelleen liikaakin ja että miksi et rakasta mua. haluisin niin mutta eihän tälle mitään voi mitä olen tämmöinen pska
- Anonyymi00028
Et enää yhtään mitään se sun pelleilysi sai sen aikaan nyt voit syyttää itseäsi lopun elämän enää ei nähdä eikä olla edes yhteydessä eikä mulla ole tunteita minkään moisia sua kohtaan olet ihan tuntematon sellainen olo mulla on olen nyt myös vapaampi kun kaiken teit lopullisesti selväksi
- Anonyymi00029
Varmasti merkitsit, jos sinullakin vahvoja tunteita ja toinen ei ollut kovin iloinen erotessanne. Ehkä olisitte voineet vain jutella kahden kesken joskus. Se ainakin kannattaa, jos tunteita on ja molemmat vapaita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872748- 1642559
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182277Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2091476"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591474Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311222Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää971174Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3711089