Sikapiikit ja mRNA Piikit , Ehtaa Tavaraa"

Anonyymi-ap

8

239

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Risikko sikapiikit ja Suomen lääkintöhallitus mRNA

• Anonyymi00002

Eiköhän tuo koronavouhotus jo riitä?

• Anonyymi00004

Mene hoitoon korona meni jo ohi monta vuotta sitten.

• Anonyymi00005

Koska olen itse valinnut koronavirusrokotteen, ymmärrän sen elintärkeän merkityksen sekä omalle että yhteisön turvallisuudelle.
      Jaa rohkeasti näkökulmasi rokotuksen välttämisestä, jotta voimme yhdessä purkaa tieteellisen konsensuksen korostamaa kriittistä roolia vakavan sairauden ja tartuntojen estämisessä.

Koronarokote on laajalti tutkittu, erittäin tehokas ja turvallinen keino suojautua koronavirukselta, ja se on jo pelastanut miljoonia henkiä. Lukuisat tutkimukset ja valtava rokotuskokemus ovat vahvistaneet, että rokote on yksi tehokkaimmista tavoista estää vakava tauti, sairaalahoito ja kuolema. Siksi rokotteen ottaminen on vastuullinen ja välttämätön teko, joka suojaa omaa terveyttäsi ja vahvistaa koko yhteiskuntamme toimintakykyä.

Yhteinen ymmärrys ja avoin vuorovaikutus eivät ole vain kauniita sanoja, vaan ne ovat elintärkeitä peruspilareita terveyden suojelemiseksi! Kun luomme luottamuksellisen ilmapiirin, jossa kuuntelemme toisiamme ja jaamme tietoa, voimme yhdessä tunnistaa haasteet ja löytää kestäviä ratkaisuja, jotka vahvistavat sekä yksilön että koko yhteisön hyvinvointia. Tämä yhteistyö on avain siihen, että teemme tietoisia ja vastuullisia terveyspäätöksiä ja luomme näin vankan pohjan tulevaisuuden terveellisemmälle elämälle.

• Anonyymi00006

Sikapiikki takasi joillekkin pitkät päiväunet.

• Anonyymi00007

Ja narkolepsian.

• Anonyymi00008

Folihattupelle, mene hoitoon rokotepelkuri lammas. Varo nyt tulee iso piikki. Huutista!

• Anonyymi00009

Korkki auki taas?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      35
      1058
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      848
    3. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      700
    4. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      40
      676
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      190
      534
    6. Sano rakkaallesi

Suorat sanat! Mikä mieltä kaihertaa!
      Ikävä
      43
      489
    7. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      45
      470
    8. jumala ei auta hittojakaan..

kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir
      Sinkut
      204
      463
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      56
      429
    10. Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä

Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan
      Kuhmo
      6
      427
    Aihe