Miksi uutisissa ei kerrota tilastoja , esim. haittavaikutuksista ja kuinka ne toi mv . jälkipyykkiä on
https://youtu.be/utKE1mS_6wI?si=pI1Alm1Wk6lA9uVo
Sikapiikit ja mRNA Piikit , Ehtaa Tavaraa"
4
203
Vastaukset
- Anonyymi00001
Risikko sikapiikit ja Suomen lääkintöhallitus mRNA
- Anonyymi00002
Eiköhän tuo koronavouhotus jo riitä?
- Anonyymi00004
Mene hoitoon korona meni jo ohi monta vuotta sitten.
- Anonyymi00005
Koska olen itse valinnut koronavirusrokotteen, ymmärrän sen elintärkeän merkityksen sekä omalle että yhteisön turvallisuudelle.
Jaa rohkeasti näkökulmasi rokotuksen välttämisestä, jotta voimme yhdessä purkaa tieteellisen konsensuksen korostamaa kriittistä roolia vakavan sairauden ja tartuntojen estämisessä.
Koronarokote on laajalti tutkittu, erittäin tehokas ja turvallinen keino suojautua koronavirukselta, ja se on jo pelastanut miljoonia henkiä. Lukuisat tutkimukset ja valtava rokotuskokemus ovat vahvistaneet, että rokote on yksi tehokkaimmista tavoista estää vakava tauti, sairaalahoito ja kuolema. Siksi rokotteen ottaminen on vastuullinen ja välttämätön teko, joka suojaa omaa terveyttäsi ja vahvistaa koko yhteiskuntamme toimintakykyä.
Yhteinen ymmärrys ja avoin vuorovaikutus eivät ole vain kauniita sanoja, vaan ne ovat elintärkeitä peruspilareita terveyden suojelemiseksi! Kun luomme luottamuksellisen ilmapiirin, jossa kuuntelemme toisiamme ja jaamme tietoa, voimme yhdessä tunnistaa haasteet ja löytää kestäviä ratkaisuja, jotka vahvistavat sekä yksilön että koko yhteisön hyvinvointia. Tämä yhteistyö on avain siihen, että teemme tietoisia ja vastuullisia terveyspäätöksiä ja luomme näin vankan pohjan tulevaisuuden terveellisemmälle elämälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811238
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47654Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t234566Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305566Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7520