Missäpäin Turkua Sininauhan narkkareita asuu tällä hetkellä eniten? Varissuolta tuntuvat kadonneen kokonaan,lienevätkö saaneet häädön maksamattomien vuokrien ja häiriökäyttäytymisen takia?
Jossain kohtaa tuntuivat luumuilevan Patterinhaassa,mutta onko nuo ihmisroskat nykyään Herttuankulmassa ja Kirstinpuistossa? Näin olen kuullut.
Sininauha asiakkaat
12
347
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitä tarkoittaa sininauha narkkarit
- Anonyymi00004
Etkö osaa lukea vai etkö ymmärrä lukemaasi?
- Anonyymi00005
Narkkareiden pitää antaa kuolla. Ovat vain haitta kaikille.
- Anonyymi00009
Oon kyllä samaa mieltä. Siinä ei koskaan tule isoa vahinkoa,kun joku narkkari piikittää itsensä hengiltä. Sininauha työntekijät taitaa olla ainoat,ketkä suree sitä kuollutta narkkaria. Eikä ne sininauhalaiset sitä narkkareita sure vaan niitä rahoja,jotka kuolleesta jää saamatta.
- Anonyymi00006
Sininauha tekee työtä asunnottomuuden poistamiseksi ja auttaa yhteiskunnassa kaikkein haavoittuvimmassa asemassa olevia. Heitä ovat esimerkiksi eri syistä asunnottomuutta kokevat tai asunnottomuusuhan alla olevat ja ihmiset, joilla on päihderiippuvuutta ja mielenterveys- tai muita haasteita.
- Anonyymi00007
Tyypillinen yhdistys, joka loisii veronmaksajilta otetuilta rahoilla.
En halua maksaa veroja, jotta narkit voivat ökyillä ja asustella ilmaiseksi minun rahoilla. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tyypillinen yhdistys, joka loisii veronmaksajilta otetuilta rahoilla.
En halua maksaa veroja, jotta narkit voivat ökyillä ja asustella ilmaiseksi minun rahoilla.Säätiö, yhdistys, osakeyhtiö, kaikkea mahdollista.
On päivänselvää, ettei tavallinen työtä tekevä perheenäiti ja -isä halua laittaa verovarojaan tuollaisiin tarkoituksiin.
- Anonyymi00010
Kyllä Herttuankulma melko epämääräistä seutua on.
- Anonyymi00011
Ei siellä voi yksikään normaali ihminen asua.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei siellä voi yksikään normaali ihminen asua.
No ei kyllä asukaan. Käy siinä uudessa Supermarketissa, katsele pihalla ympärillesi ja hämmästy!
- Anonyymi00012
Kirstinpuisto on myös täynnä näitä Sininauhan huumehörhöasiakkaita.
Ja sitten Sininauhalla on Linnankadulla Linnakoti. Niittykodin korvike,kun kaupunki ei uusinut vuokrasopparia Sininauhan kanssa Liinahaan vanhainkodista. - Anonyymi00014
Miksi kysyt? Onko näillä jotain mitä sinulla ei ole?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11850Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45542Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501