Ihan mielenkiinnosta kyselen kokemuksia kiertävistä kultaesineiden ostajista. Ainakin paljon mainostaa, ootko myynyt, olitko tyytyväinen?
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Minun kultani vei kauppias ilmaiseksi! Tai oikeammin minun piti vielä antaa puolet omaisuudestani lisäksi.
- Anonyymi00002
Voisko antaa asiallisia kommentteja, sun ja muijasi tilanne ei kiinnosta.
Olen myynyt muutaman risan ketjun ja sormuksen, hankiatahintaan verrattuna sain hyvin, silti mietin myinkö lian halvalla. - Anonyymi00006
oho
- Anonyymi00003
Postin kautta tehty kauppa "Kulta rahaksi" firman kanssa sujui hyvin ja maksoivat muita firmoja paremman hinnan.
Nettisivuillaan ilmoittavat päivän grammahinnan kullekin karaattiluvulle, joten voit mikrovaa´alla itse melko tarkkaan punnita paljonko tulet esineestä saamaan.
Nettisivuilla on myös laskuri.
Luotettava ja sujuva palvelu. - Anonyymi00004
Autot maksavat huonommin kuin postin kautta toimivat firmat.
- Anonyymi00005
jaa
- Anonyymi00007
Eipä oo mitä myyvä...
- Anonyymi00008
Kysyin piruuttani kiertävältä ostelijalta, mitä maksaisivat Lenin orderista. Jupisi jotain 1100 eurosta. Johan sen 30 gramman 23 karaatin kullan romuhintakin olisi moninkertainen ja siihen lisäksi se platinainen Leninin kuva.
Eli huijareita ovat!- Anonyymi00009
Ooo seurannut, epämääräistä on ainaskin keltavärisellä matkailuautolla liikkuvat. Tarjottu hinta reilu 10e/g vähempi kuin listaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1281542Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.141834Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois219795Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!34736- 72728
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47717- 49662
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä63588- 76561
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29551