Että kun pää on sekasi niin pystyt esiintymään täällä miehenäkin ja tuomaan omia harhojasi esille.Tottakai pitäs ymmärrystä olla semmoista kohtaan jolla on isopyörä pyörähtänyt ja pahasti mutta niinku sinun kohdallasi se ymmärrys loppui aikoja sitte.Sinulle on pakkomielle semmoinen mies jota et tule ikinä saamaan
Merkin eikö ole näin
11
262
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tajuatko merkin vai pitääkö se sinulle rautalangasta vääntää
- Anonyymi00003
Muista kiusata sarviska vaikka sotepuolta psykedeelisillä huoli-ilmoitusten sekä työnääräysten risteytyksillä. Tai sinisiä
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Muista kiusata sarviska vaikka sotepuolta psykedeelisillä huoli-ilmoitusten sekä työnääräysten risteytyksillä. Tai sinisiä
I think this bi*ch is done
- Anonyymi00002
No kerro toki tunteet pinnassa oleva pläskisarvinen siitä miehestä lisää- onko sama joka myötävaikutti sinun ns ei jatkoon päätökseen sattuneesta syystä?
- Anonyymi00005
Merkin et ole terve mutta samapa se täällä kunhan et oikeassa elämässä tule sekoilemaan harhoissasi
- Anonyymi00006
Ikävä kyllä on sekoillut siellä oikeassa elämässä ihan tarpeeksi, ei sillä että sillä haluttua vaikutusta olisi ollut, mutta vainoamisen tunnusmerkit täyttyisi heittämällä jos, mutta EVVK..
- Anonyymi00007
Merkin kyllä se vainoaja olet sinä itse.Kuinka h*elvetin kauan olet ollutkaan sitte mutta viime syksynä itse aloin tätä seuraamaan niin sain tietoon tietooni että se olet sinä niin meneppäs ihan itseesi näissä vainoamis jutuissa
- Anonyymi00008
Palstaäijä tarttui hetkeen yhtä opportunististisesti kuin yleensä ns aloittajasta (eli palstasedästä) kailottava aloittaja, on ironista jotenkin
- Anonyymi00009
Eri asia sitten on, kannattaako naisen esiintyä miehenä jos kohteena oleva on heteromies. Silloin ainakin kaikki tunteisiin, läheisyyteen ja seksuaalisuuteen liittyvät jutut saavat ainakin täysin väärän värin tämän heteromiehen mielessä ja kielessä, koska hän ei edes halua sellaista suhdetta miehen kanssa. Toisinpäin jos mies esiintyy naisena, on varsinkin irl todella ryöhkeää inhimillisyyden kannalta jos mies ei todellakaan hae miehen seuraa.
- Anonyymi00010
Mahtavaa kamaa naisena esiintyjä tikkaa aloittajan aloitus täyteen tätä erittäin loogista settiä juu juu anna mennä gagarin
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mahtavaa kamaa naisena esiintyjä tikkaa aloittajan aloitus täyteen tätä erittäin loogista settiä juu juu anna mennä gagarin
Sanoin vain yhden heteromiehen mielipiteeni, keskustelupalsta? Onko tarvetta alkaa heti pistelemään henkilökohtaisilla neuloilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2291913- 831173
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112998- 83984
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111753
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92699Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante121671- 22647