Joku ulkopaikkauntalainen lehti voisi tehdä jutun Lieksan bioöljyhtehtaasta.
Jutussa voisi käydä läpi tehtaasta sanottua ja kerrottua.
Bioöljytehdas
15
299
Vastaukset
- Anonyymi00001
Käytettiinkö tehtaassa eri tekniikkaa? Persu esko tietänee tämän.
- Anonyymi00002
Iltalehti ja Yle tehnyt juttuja.
- Anonyymi00003
Olen havainnut, että joka päivä ajaa rekka bioöljyä maailmalle. Näin kokoomus valtuutettu valtuuston kokouksessa.
Huom. Tehdas oli kylmä ja pimeä, ei mitään toimintaa.
LieKe johtaja 2025 sanoi jotenkin näin, että tehdas käynnistyy uudelleen loppukesällä. Ei ole käynnistynyt, kylmänä edelleen ja vuosi 2026.- Anonyymi00004
onko täällä tapana valehdella paljonkin
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
onko täällä tapana valehdella paljonkin
Hyvin yleistä päättäjillä.
- Anonyymi00005
100 työpaikkaa kuulemma luvattiin
- Anonyymi00006
"Olen havainnut, että joka päivä ajaa rekka bioöljyä maailmalle. Näin kokoomus valtuutettu valtuuston kokouksessa."
Orpokin totesi eduskunnan kyselytunnilla Riikka Purralle --en muuta keksinyt--, vahvaa kokoomuslaista selkärankaa ja arvopohjaa.- Anonyymi00008
Miksi Lieksan valtuustoon valitaan valehtelijoita ?
Miksi valitaan tyyppejä joilla ei ole paljonkaan älynlahjoja?
Valtuustossa on jopa ollut rikollisiakin sillä eräs ajoi kolarin, missä vastapuoli kuoli. Tuomittiin kuolemantuottamuksesta.
Valtuustossa taitaa yhä istua eräs entinen kovan linjan kommunisti. Yritti painostamalla saada minut liittymään kommunistiseen puolueeseen 80 luvulla. Sanoi että töitä riittää kun liityt ja otat jäsenkirjan. Jos et liity et saa töitäkään.
En liittynyt kommareihin vuosien varrellakaan .
Neuvostoliiton hajottua tuo kovan linjan kommunisti siirtyi vasemmistoliittoon ja huomasi ettei enää voi kommunistien voimalla ja valla voi ratsastaa. - Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miksi Lieksan valtuustoon valitaan valehtelijoita ?
Miksi valitaan tyyppejä joilla ei ole paljonkaan älynlahjoja?
Valtuustossa on jopa ollut rikollisiakin sillä eräs ajoi kolarin, missä vastapuoli kuoli. Tuomittiin kuolemantuottamuksesta.
Valtuustossa taitaa yhä istua eräs entinen kovan linjan kommunisti. Yritti painostamalla saada minut liittymään kommunistiseen puolueeseen 80 luvulla. Sanoi että töitä riittää kun liityt ja otat jäsenkirjan. Jos et liity et saa töitäkään.
En liittynyt kommareihin vuosien varrellakaan .
Neuvostoliiton hajottua tuo kovan linjan kommunisti siirtyi vasemmistoliittoon ja huomasi ettei enää voi kommunistien voimalla ja valla voi ratsastaa."Miksi Lieksan valtuustoon valitaan valehtelijoita ?"
Suku pysynyt iänkaiken samoilla sijoilla tynnyrissä. On serkkuu ja serkunserkkuu niin johan tuosta sukulaisista irtoaa äänestäjät. 🤭
- Anonyymi00010
Näihin rahaa riittää....siis meidän verorahaa. Paljonko maksoi meille lieksalaisille?
- Anonyymi00011
Vanhalla corollalla ajava kellukka kuvittelee olevansa lirkettilaitoksen päällikkö.
- Anonyymi00014
Se vanhalla orollalla ajava kaljupää on mielenterveyseläkkeellä ollut jo 15 vuotta.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Se vanhalla orollalla ajava kaljupää on mielenterveyseläkkeellä ollut jo 15 vuotta.
Puhutaanko nyt eri kellukasta.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Puhutaanko nyt eri kellukasta.
Molemmilla kellukoilla vintistä vippaa.
- Anonyymi00013
Minusta on sanottu ja kerrottu, että olisin laittanut paljaalla biopolttoainetehtaan vessassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1371337
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289966- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107488