On se kumma kun yrittää saada lääkärin ajan ei akuuttiin vaivaan niin ei katsota edes kalenteria vaan jaaritellaan niitä näitä.sitten sanotaan että laitetaan tekstiviesti lääkäriajasta.olisin kyllä mielellään kuullut sen ihan heti.odotappa sitä sitten tuleeko milloinkaan.terveyskeskuksessa on asiakkaita vain laboratoriossa.muuten käytävät tyhjänä.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Kannatti luottaa valtiovaltaan. Tämä maa on tuhon oma. Pitkässä juoksussa.
- Anonyymi00002
Ihan sama vaikka ilomantsissa ei olisi terveyskeskusta kun ei saa apua.ja päivystykseen otetaan vain kiireelliset tapaukset.laittakaa koko laitos palvelutaloksi.
- Anonyymi00005
Ilomantsin terveysasemalla ei ole päivystystä. Lähin Joensuussa.
- Anonyymi00011
Menkää Joensuuhun.Kela taksi kulkee.
- Anonyymi00003
Jonoaika noin 250 päivää. Muista että hoitotakuun mentyä umpeen saat setelin yksityiselle. Oliko se nyt 90 päivää "ei kiirellisissä tapauksissa"
- Anonyymi00004
No johan.vuosi jonottaa .
- Anonyymi00006
Ne on niitä kuuluisia arvovalintoja. Terveydenhoitoon , koulutukseen , vanhusten
huoltoon jne...ei ole enää varaa , koska kaikki rahat laitetaan aseisiin.
Sairauksien kanssa kampailevan mieltä tosin lämmittää tieto siitä, että
muutaman vuoden päästä saamme taas uusia lentokoneita , rynnäkkötykkeja ja
sotalaivoja iloksemme. Tiedämme , että kymmenet ja sadat miljardit menee
hyvään tarkoitukseen , silloin ei kaipaa terveydenhoitoa eikä muutakaan yhteiskunnan
palvelua. Ollaan Pohjois-Korean tasolla kaikilla mittareilla mitattuna. - Anonyymi00007
Itse sain ajan lääkäriin noin vuoden odottelun jälkeen, mutta olin siinä vaiheessa jo vaihtanut paikkakuntaa. Nyt saa työterveys hoitaa moiset.
- Anonyymi00008
Sosiaali- ja terveysministeriö:
Kiireettömät tapaukset hoidetaan hyvinvointialueen sosiaali- ja terveyskeskuksissa.
Arkisin terveyskeskuksen aukioloaikana sinne on saatava välittömästi yhteys.
Hoitoon on päästävä viimeistään kolmessa kuukaudessa.
Hoidon järjestäminen, jos enimmäismääräajat ylittyvät:
Jos oman hyvinvointialueen sosiaali- ja terveyskeskus tai sairaala ei pysty hoitamaan potilasta säädetyssä enimmäisajassa, sen on järjestettävä potilaalle mahdollisuus päästä hoitoon muualle, joko toiselle hyvinvointialueelle, ostopalveluihin tai annettava palveluseteli.
Potilaalle ei aiheudu tästä ylimääräisiä kuluja, vaan hän maksaa hoidosta hyvinvointialueen asiakasmaksun.
Potilaalla on oikeus kieltäytyä hoidosta muussa yksikössä ja hän voi jäädä odottamaan hoitoa valitsemaansa yksikköön.
Hoitotakuun valvominen
Hyvinvointialueen on julkaistava verkkosivuilla tiedot kiireettömään hoitoon pääsyn odotusajoista perusterveydenhuollon osalta kuukausittain ja erikoissairaanhoidon osalta neljän kuukauden välein.
Odotusaikoja koskevia tietoja saa terveyskeskuksista ja sairaaloista. Yleensä tiedot julkaistaan yksiköiden verkkosivuilla.- Anonyymi00009
Eli käytännössä siun sote rikkoo lakia jatkuvasti näiden puitteissa. Mutta mitä hyötyä olisi tehdä asialle mitään, kun valtio vain lätkäisisi sakkoja jo edellisten päälle. Hyvinvointialue kun ei voi mennä konkkaan, vaan veronmaksajat maksaa sakot lopulta.
- Anonyymi00010
Sehän on vanhan aikasta mennä lääkäriin. Nyt pitää itsestään huolta pitää. Kuntoilla syödä terveellisesti. Ei silloin mitään vaivoja tule. Jos syöt huonosti lihot ja paisut. Siihen vielä olusia runsaasti ja rasvasta ruokaa niin kenen on syy? Tulee rasva maksa ja kaiken näköstä syöpää. Elä terveellisesti niin kuolet ainakin hyvä kuntosena lähes sata vuotiaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771652
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo88574- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510