Elikkäs kävi näin...
menkkani alkoivat loppua loppuviikolla, lauantaina jatkoin pillereiden ottamista (tosin piti vaihtaa pilleri merkki Minuletista Yasminiin koska Minuletit loppuneet maasta...) Tiistaina rakastelin ja siemenet sisälle... Torstai yönä alkoi pahoivointi ja vatsaa onkin nyt kourinut pari päivää (ihanku ois muka taas menkat alkamassa, vastaavanlainen tuntemus) Olen saanut ihan hillittömiä itkunpurkauksia. Mutta voihan tuo kaikki tietty johtua vaan siitäkin että olen vaihtanut matalahormoonisempaan pillerimerkkiin, enkä siis ole raskaana, tai vaikka olisinki niin ei kai oireet viikossa nyt ilmene?
menkkani alkoivat loppua loppuviikolla, lauantaina jatkoin pillereiden ottamista (tosin piti vaihtaa pilleri merkki Minuletista Yasminiin koska Minuletit loppuneet maasta...) Tiistaina rakastelin ja siemenet sisälle... Torstai yönä alkoi pahoivointi ja vatsaa onkin nyt kourinut pari päivää (ihanku ois muka taas menkat alkamassa, vastaavanlainen tuntemus) Olen saanut ihan hillittömiä itkunpurkauksia. Mutta voihan tuo kaikki tietty johtua vaan siitäkin että olen vaihtanut matalahormoonisempaan pillerimerkkiin, enkä siis ole raskaana, tai vaikka olisinki niin ei kai oireet viikossa nyt ilmene?
Vastaukset 3
Vanhimmat
Kyllä oireesi johtuvat muusta kuin raskaudesta. Ei oireet tule noin äkkiä ja voimakkaina.
Luulempa, että oireesi johtuvat pillerimerkin vaihdosta, jota itsekin epäilet syyksi. Saattaapa olla niin, että Yasminet eivät sovikaan sinulle...jos oireesi jatkuvat, niin ota yhteys lääkäriin ja pyydä jotain muuta merkkiä.
...ja ens viikolla saat lapsen! Ota kuule asioista selvää ennenkuin alat sänkyhommiin.
No ei todellakaan tule oireet noin nopeasti. Yleensä raskausoireet tulevat kun menkat on jo n viikon myöhässä. Kyllä nuo oireet johtuu pilsujen merkin vaihdosta.