Hallitus aikoo leikata enemmän tukia ja samalla kun energiakriisin nostaa hintoja aiotaan kaikkia kulutus ja haittaveroja nostaa reilusti kuten alv veroja jotka nostaa ruumaan ja lääkkeen hintoja .
Lisäksi aiotaan nostaa lailla terveyspalvelu asiakasmaksuja samalla kun saatavuutta heikennetään ja palveluja viedään kauemmas jonne pitää matkustaa kela taksilla jonka maksuja myös nostetaan..
Koska kansa nousee kapinaan
Tuet lähtee ja samalla verot ja inflaatio nostaa hinnat
18
237
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kapinoiminenhan on melkein kuin työtä, joten ei pelkoa, että kelaelätit kapinaa aikaan saisivat.
- Anonyymi00002
Pommien viuhumista työkkäreissä olen odotellut reilut 10 vuotta. Ehkä ensi vuosikymmenellä jotain tapahtuu tai sitten ei
T:Lawetorder - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Pommien viuhumista työkkäreissä olen odotellut reilut 10 vuotta. Ehkä ensi vuosikymmenellä jotain tapahtuu tai sitten ei
T:LawetorderEi tapahdu. Työttömät eivät ole ikinä saaneet mitään aikaan, mistä työttömyys todisteenakin.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
T:LawetorderTyöttömät asentanevat viuhka- ja sakaramiinoja Eduskuntatalon ympäristöön ja sisälle.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Työttömät asentanevat viuhka- ja sakaramiinoja Eduskuntatalon ympäristöön ja sisälle.
Ei onnistu, kun ei voi tehdä kotoa sohvalta käsin.
- Anonyymi00010
Sdp:llä ja punikeilla on kokemusta kapinoinnista. Eiköhän sdp:ssä löydy tietämystä kansanedustajien joukosta, sillä siellähän on entisiä taistolaisia?
Silloinen kapinan aikainen kokemus taloudenpidosta oli sdp:ssä sellaista, että se loi pohjan vasemmistolaiselle talouspolitiikalle. Koska vastasyntyneellä kansakunnalla oli kasattu pesämuna, niin sdp ja kommunistit varastivat rahat ja antoivat ne venäjälle.
Sdp ja vasemmisto ovat perinteisesti puolueita, jotka eivät kykene tuottamaan voitollista yritystoimintaa. Tämän takia koko vasemmiston politiikka perustuu muiden tulosten verottamiseen. Tähän perustuu myös aloittajan oivallus. Vasemmisto valtaan, otetaan velkaa, verotetaan, kerätään yrityksiltä paljon lisää jne.
Aloittajalle voi kertoa pelkällä maalaisjärjellä, että vasemmistohallitus tulee tuhoamaan Suomen talouden ja aivan varmasti aloittajankin elintaso tulee laskemaan silloin huimasti.
- Anonyymi00006
Sama se kunhan jääkaappi ja siellä toistaiseksi olevat Salen lagerit pysyvät kylminä
- Anonyymi00007
Juu, kalja rauhoittaa ja viina tasoittaa.
- Anonyymi00008
Ei kannata omistaa mitään omaisuutta, esim osakkeita, metsää, vuokra-asuntoja yms. Kun jäät työttömäksi, et saa toimeentulotukea, asumistukea ja yleistukeakin leikataan. Häviät äkkiä aina joka kuukausi noin 1000 e kuukaudessa >>>
- Anonyymi00009
Miten 500 euron tuista voi vähentää tonnin??
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Helposti, koska matematiikka perustuu vasemmistolaisen koululaitoksen opetuksiin.
- Anonyymi00012
Ja jos ei ole metsää, vuokra-asuntoja ja osakkeita yms, niin menettää pääomatulot.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Helposti. Toimeentulotuki lähtee kokonaan ja ei saa asumistukea ja yleistukeakin leikataan.
- Anonyymi00014
Itse olen työtön työmarkkinatuella. En saa euroakaan toimeentulotukea kun omistan metsää ja omistan pörssiosakkeita. Samoin asumistuki on evätty kokonaan. Samoin työmarkkinatukeakin on leikattu kun on laskettu ns. laskennallista tuottoa metsälle vuositasolla ja jaettu se kuukautta kohden. yms.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Itse olen työtön työmarkkinatuella. En saa euroakaan toimeentulotukea kun omistan metsää ja omistan pörssiosakkeita. Samoin asumistuki on evätty kokonaan. Samoin työmarkkinatukeakin on leikattu kun on laskettu ns. laskennallista tuottoa metsälle vuositasolla ja jaettu se kuukautta kohden. yms.
Minusta on väärin, että työmarkkinatukea leikataan esim. metsän omistuksesta. Mutta, jos metsästä ja pörssiosakkeista saa tuloja, on oikein että nämä tulot vaikuttavat työmarkkinatukeen.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minusta on väärin, että työmarkkinatukea leikataan esim. metsän omistuksesta. Mutta, jos metsästä ja pörssiosakkeista saa tuloja, on oikein että nämä tulot vaikuttavat työmarkkinatukeen.
tässä on ihan sama juttu.....joudunn asumaan huonosa mökissä ilman mukavuuksia kun en saa metsän takia ja osakeomistusten takia kuin leikattua työmarkkinatukea 500 euroa kk
metsä ei tuo mitään tilille vain vie.....osakkeista tulee pääomatuloa koko vuodelle jaettuna 400 euroa kk - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
juuri näin ..on suuri vääryy että metsästä laksetaan hakijalle mielikuvitustuloa vaikka tuloa ei ole....
ehdoissa sanotaan että varallisuutta ei lasketa mutta varallisuuden tuotto lasketaan....
paitsi jos omistaa metsää - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
juuri näin ..on suuri vääryy että metsästä laksetaan hakijalle mielikuvitustuloa vaikka tuloa ei ole....
ehdoissa sanotaan että varallisuutta ei lasketa mutta varallisuuden tuotto lasketaan....
paitsi jos omistaa metsääJuu, itse sain perintönä tuon metsätilan. Siitä maksoin ensin perintöverot. Hakattavaa puuta ei tilalla ole vielä kymmeniin vuosiin, pelkkiä menoja vain. Verottaja laskee sille kuitenkin koko ajan ns. laskennallista tuottoa joka näkyy verotuksessa, vaikka todellisuudessa siitä ei ole kuin jatkuvia kuluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1291869Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 771462
- 771446
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531156Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140- 631021
- 22997
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois67990