Kuinkas pitkästi sitä uutta pintaa Haapaveden aluelle saatiinkaa. Niistä kilometri määristä näkee haapaveden alueen tiepiiri päällikön työhalun. Kohta rupeaa piki kiiltään kärsämäen ja oulaisten suuntaan.
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Tässä olis tälle vuodelle minimitoive Haapavedelle, että kävisivät vihdoinkin korjaamassa sen kesikylällä olevan Vanhantien tönkyrän, jonka läpi ei voi pysähtymättä ajaa ja sittenkin on auton hajoaminen uhkana!
Ja olis tehtävä heti, ennenkuin määrärahat loppuu, sen loiventamiseen tarvitaan sentään muutama ämpärillinen biutmia! - Anonyymi00002
Sieltä höylätään pinnat pois kokonaan
- Anonyymi00003
Sorateiksi syrjäkylän tiet
- Anonyymi00004
Saihan se meidän edustaja sen lentokentän tien, on se peto.
Iso huoli, ettei maatalous tuet tipu.
- Anonyymi00005
Syrjäseutujen tiet muuttuu sorateiksi lähi tulevaisuudessa.
- Anonyymi00010
Syrjäkylien asfaltit kun huononnetaan sorateiksi joiden kunnossapitoon ei ole kunnon tiekarhuja niin ne ovat jatkuvasti kuoppia täynnä että pitää kierrellä tietä reunasta reunaan kuoppis väistellessä.
- Anonyymi00006
Mennään kohti 1950 lukua kaikissa palveluissa Haapavedelläkin.
- Anonyymi00007
ei yhtään kilometriä,oulaisten nesteeltä 16 km haapaveen rajalle,pyhäjokiseutu uutinen tänään
- Anonyymi00011
No onhan valvojalta törkeää laiminlyöntiä huolenpidosta teitten kunnosta jos näin on.
- Anonyymi00008
Ei suata tulla.
- Anonyymi00009
Se tönkyrä on liian matala koska sen yli pääseeautolla helposti aivan väärin tehty. Jos jotain pitää tehdä niin uusiksi ja ainakin 30cm korkea
- Anonyymi00012
Haapaveellä on kaksi nähtävyyttä, maailman pienin lirutin ja keskellä kylää keskellä tietä maailman suurin tönkyrä! Niiden suuruusjärjestys täytyis vaihtaa, mutta ei siihen ole vieläkään kyvykkyyttä löytynyt?
- Anonyymi00013
Saapa nähä joko tänä vuonna tönkyrää edes vähän pienennettäisiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531077Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll221050Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62609Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181605Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘38562