Anneli Auer on syytön.

Anonyymi-ap

Loistavaa viranomaistyötä. 22 vuotta on tapaus ollut tutkinnassa, Auer on kahdesti tuomittu ja kahdesti hänet on vapautettu. Oikeudenkäyntikulut 430 000 euroa joka menee valtion maksettavaksi. Valtiohan on perse auki kun se rahoittaa sotaa, joten oikeudenkäyntikulut menee veronmaksajien maksettavaksi. Lakimiehet saa talliinsa uudet Porshet Annelin 22 vuoden piinaamisesta. Hyvin menee suomen kansalla. Ihmisoikeudet on voimissaan.
Kuinkahan monta viikkoa Anneli saa olla vapautettuna tällä kertaa, kunnes taas nostetaan syyte samasta asiasta?

75

595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kunhan lakimiehet pääsee kotiin sieltä oikeussalista, niin eilöhän ne jo illalla ala rakentamaan uusia syytteitä. Annelilla on niin hyvä tehdä tiliä.

      • Anonyymi00052

        Mamme on Vapaamuradeiden halinassa halintomme on koulutettu Yang Gobal leaders koulutuksella palvelemaan EU: vapaamurareita. Prysselissä ja Vatikaanissa on kieletty myös 5G koska sen teidetään vahingoittavan ihmisiä. Suojelevät kyllä itseään mutta tappavat Orjiaan.!


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Mamme on Vapaamuradeiden halinassa halintomme on koulutettu Yang Gobal leaders koulutuksella palvelemaan EU: vapaamurareita. Prysselissä ja Vatikaanissa on kieletty myös 5G koska sen teidetään vahingoittavan ihmisiä. Suojelevät kyllä itseään mutta tappavat Orjiaan.!

        Pyrsselis on meirän valtio ja verot maksetaan aina, halina vappaamuuraa ja hyvvää o


    • Anonyymi00002

      Sillä viisiin on nyt notta murhasta saa elinkautisen mikä on kaiketi 12 vuotta. Anneli on kärsinyt 10 vuotta elinkautista pidemmän ajan syyttömänä, menettänyt parhaat vuotensa uhriutumalla turhaan ja joutunut kärsimään ihmisten pilkkaa ja ennakkoluuloja. Yli kolmannes elämää kului tähän farssiin. Hänelle pitää maksaa korvaukset jossa puhutaan miljoonista. Ja nämä rikostutkinnasta aiemmin vastaavat on pantava syytteeseen.

      • Anonyymi00038

        Onko Anneli syytön?


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Onko Anneli syytön?

        Onko tämä tunnustus, sinäkö se olit?


      • Anonyymi00065

        Samanlaista se on kun joku narsisti-psyko-sadisti lastensuojelusta ottaa kohteekseen


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Onko Anneli syytön?

        on syytön, se on oikeuden päätös ja pulinat pois taikka tulee syyte


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00065 kirjoitti:

        Samanlaista se on kun joku narsisti-psyko-sadisti lastensuojelusta ottaa kohteekseen

        No nyt pomppas aika raskaasti, katso peiliin!


      • Anonyymi00069
        Anonyymi00066 kirjoitti:

        on syytön, se on oikeuden päätös ja pulinat pois taikka tulee syyte

        Ei ole syylliseksi todettu, koska jäi varteenotettava epäily. Mielestäni on väärin sanoa, että todetaan syyttömäksi, pitäisihän siihenkin todisteet saada, ja niitä ei ole.

        Ihmiset ovat todella tyhmiä suurimmaksi osaksi, puolet ihmisitä on keskimääräistäkin tyhmempiä ja juuri he itseään viisaiksi luulevat?


    • Anonyymi00003

      Eiköhän tämä jo erikoissyyttäjä joutaisi jo eläkkeelle. Mutta todennäköisesti vetää vielä ässän hihasta, ja homma jatkuu hovissa. Asianajajat kuittasivat jo 250k euroa palkkioina, mutta tuskin hekään uutta tilipäivää vastaan olisivat.

      • Anonyymi00045

        Eiköhän se alkuperäinen syyttäjä haukannut jo nurmikkoa, pitkä prosessi on ollut tosiaan.


    • Anonyymi00005

      Hänhän on syyllinen alun pitäenkin, mutta onneksi jo niin vanha ettei poliisien enää tee mieli panna häntä.

      Mutta kiitokset Annelille hyvistä rapujuhlakeskusteluista mm. juristien kanssa🤣👍

      • Anonyymi00034

        kyllä Anneli Auer on syyllinen


      • Anonyymi00046

        ei kai nyt alunpitäen syyllinen, muuttui syylliseksi ihan mutu-tuntumalta ja bisneksen vuoksi


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        kyllä Anneli Auer on syyllinen

        Minäkin pidän sitä hyvin mahdollisena, mutta ei meistä kukaan sitä varmasti tiedä. Ellei Anneli tai lähipiiri(Manner esim) täällä tätä lue.


      • Anonyymi00071
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        ei kai nyt alunpitäen syyllinen, muuttui syylliseksi ihan mutu-tuntumalta ja bisneksen vuoksi

        Bisneksen vuoksi muuttui syyttömäksi. se on kai enemmä mahdollisa? Tunnustihan hän jo sen tehneensä ennen kuin sai hyvät neuvot?


    • Anonyymi00006

      Aiemmin Auerille on maksettu 800Eur/päivä korvauksia syyttömänä istumisesta. Laskeskelin tuossa huonolla matikallani että nyt olisi 2,044,000 Eur pelkästään päivistä ja varmaan jonkin sortin kärsimyskorvaukset vielä päälle tulossa.

      Rikoksia tutkineet tahot seuraavaksi haastettava oikeuteen kaiken sössimisestä ja velvoitettava korvaamaan aiheutuneet vahingot korkoineen.

      Joutuuko muuten tarinaansa muutelleet ja suuret rahalliset korvaukset veronmaksajien kukkarosta saaneet lapset maksamaan rahat takaisin korkoineen? Se olisi oikeus ja kohtuus.Rikosta kun ei ollutkaan tapahtunut ja rahat on kuitenkin sen perusteella maksettu.

      • Anonyymi00072

        No sinullahan nyt on laskupäätä, mutta muu ajattelu "sakkaa"?


    • Anonyymi00007

      Onko joku jossain syytömämpi.

    • Anonyymi00008

      Jospa ne lapset ja äiti hoksasivatkin helpon tilin.

      • Anonyymi00009

        Hyvänä profiloijana sanoisin, ettei Auerin menneisyys ole puhdas.


      • Anonyymi00031

        Helppo tili, kaikki pikkuisenkin lapsi viittaus seksuaalisessa mielessä,
        vaikka mitään ei olisikaan koskaan tapahtunut niin maailman turhimmat ihmiset vetää hernemaissipaprika annoksen hanuriinsa,
        kuten nytkin ilman todisteita.


    • Anonyymi00010

      Murha on edelleen avoin kysymys.

      • Anonyymi00011

        Jukan murhasta tuo kaikki alkoi.

        Mikähän tuostakin vielä tullee.


      • Anonyymi00042

        Jokainen asiaan kunnolla paneutunut tietää, että 95 % varmuudella on tekijä tiedossa.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Jokainen asiaan kunnolla paneutunut tietää, että 95 % varmuudella on tekijä tiedossa.

        Ja saattaa vielä tuomiokin tulla.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Ja saattaa vielä tuomiokin tulla.

        Sinulleko, oliko tuo tunnustus?


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Sinulleko, oliko tuo tunnustus?

        Älä hölise, kun et asiaa ymmärtänyt!


    • Anonyymi00012

      Lipaston- tai tuolin jalalla tai muulla huonekalulla.

      • Anonyymi00013

        Lpppu tulo


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Lpppu tulo

        Loppu tuli


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Loppu tuli

        Kuunnelkaa itse


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Kuunnelkaa itse

        Puhelun aikana


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Puhelun aikana

        Kipin kapin youtubeen


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Kipin kapin youtubeen

        Sorkkarauta hukasssa


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Sorkkarauta hukasssa

        Sorkkarauta huonekalun jalka😂


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Sorkkarauta huonekalun jalka😂

        Ei juoksuaskeleita, huonekalun siirto, ryminä


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Ei juoksuaskeleita, huonekalun siirto, ryminä

        Pään oikealla puolella lipasto


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Pään oikealla puolella lipasto

        Jossa vain vaatteita


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Jossa vain vaatteita

        Uskokoon ken tahtoo sorkkarautaan


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Uskokoon ken tahtoo sorkkarautaan

        Vammat oikealla puolella pääätä


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Sorkkarauta hukasssa

        😂😂😂😂😂


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        😂😂😂😂😂

        Juoksuaskeleita,, onpa tulkinta


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Juoksuaskeleita,, onpa tulkinta

        Taitaa rymistä huonekalu


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Jossa vain vaatteita

        Miten tiedät, olitko paikalla hutkimassa astalolla?


    • Anonyymi00028

      On tämä keissi työllistänyt monta juristia pitkään.

      • Anonyymi00029

        Pitkään, hartaasti ja kalliisti on työllistänyt.

        Nyt tullutta oikeuden päätöstä vähän ihmettelen. Tai sen perusteluja tarkemmin ajatellen.

        Mitä siinä mainitaan sijaisperheestä, niin ...... miten on mahdollista esittää tuollaista perusteluissa. Missä lie näytöt sitten? En tiedä.

        Mitä mahtanee syyttäjä ensi viikolla asiasta päättää.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Pitkään, hartaasti ja kalliisti on työllistänyt.

        Nyt tullutta oikeuden päätöstä vähän ihmettelen. Tai sen perusteluja tarkemmin ajatellen.

        Mitä siinä mainitaan sijaisperheestä, niin ...... miten on mahdollista esittää tuollaista perusteluissa. Missä lie näytöt sitten? En tiedä.

        Mitä mahtanee syyttäjä ensi viikolla asiasta päättää.

        Jos viisaita ovat, jatkoon ehdottomasti. Korkeimmassa tämä o katsottava ja sitten kun se on Päivi Räsäsen tuomminneita poliitikoista ja sukupuolirajoittuneista vapautunut.


    • Anonyymi00030

      Syyttäjä istumaan tuhlaamisesta, turhista syytöksistä nyt Anneli kuittaa 800€ / päivä syyttäjän aiheuttamaa vankilassa oloa mutta tämä saatana akka saa olla mennä tyytyväisenä omaan itseensä vaikka onkin suuri paska.

      • Anonyymi00040

        Siis Anneliko? Jos häntä ei voida tuomita, ei se tarkoita, että hän syytön olisi? Tunnetteko Annelin?


    • Anonyymi00032

      20 vuotta siitä tulee joulukuun ensimmäisenä päivänä.

    • Anonyymi00033

      Tässä tapauksessa virhe tuli siinä, etteivät poliisit saaneet todistettua syyllistä murhaan! Sehän on auki ja jäänyt kaiken kohun alle ! Kuinka uskottavaa on että tekijä olisi ulkopuolinen? Ja mitä tulee näihin seksuaaliasioihin, niin kuinka uskottavaa on, että pienet lapset keksivät omasta päästään moisia juttuja, tai että he pystyvät ja muistavat kertoa niitä jonkun heille syöttäminä! Jos tässä olisi noudatettu tervettä järkeä, niin kaikki olisi selvinnyt!

    • Anonyymi00035

      Järkyttävä episodi kaikkine sössimisineen. Yhteisen kirstun edustajana toivon, että jostain vielä ilmestyy kiistatonta todistusaineistoa ja keissi saa oikean päätöksen.

      Perheenisä tulee tsadaa tapetuksi, äiti on vaan että ohhoh, lapset sepittelee murhajuttuja, sukulaiset harjoittaa saatananpalvontaa... Ihan tavallista satakuntalaista menoa ja kukka eiole mittä tehny..??

    • Anonyymi00036

      Voi tsiisus jos näille vielä ruvetaan miljoonakorvauksia maksamaan. Eiköhän joku vastuu oo kakaroillakin totta puhua! Yhtäkkiä ihan kaikki sepitettyä? Uskoo ken tahtoo

      • Anonyymi00037

        olkaa nyt tyhmät hiljaa, teitä joutuu koko kylä häpeämään


    • Anonyymi00039

      Kai jokainen vähänkin joskakin ymmärtävä tietää sen onko Anneli syytön!

      • Anonyymi00049

        nii joskaki juu :D


      • Anonyymi00074

        Sen tietää vain Anneli ja pieni piiri. Varma tieto ei ole sama kuin varma usko tai luulo. Eikös varman tiedon voisi edes yrittää todistaa? Ei, ...i kyllä se on enemmän uskoa omaan ajatuskuvioon?


    • Anonyymi00048

      Mitään todisteita ei tarvita vaan tuomioita jaellaan vitsien perusteella. Ovatko tuomarit hulluja vai älyllisesti kehitysvammaisia. Maksakoot tuomarit ja Auerin veli miljoonakorvaukset. Muille tämä roska ei kuulu. Ja potkaiskaa Auerien hullusuku Ambomaalle.

      Käräjäoikeudelta voidaan leikata. Tuomiot voidaan antaa arpomalla kolikonheitolla syytön vai syyllinen.

      • Anonyymi00050

        Tuomioistuimilta leikataankin


    • Anonyymi00053

      Anneli on syyllinen kaikkiin epäilyksiin. On osannut vedättää virkamiehiä ja poliiseja.
      Jopa yksi komissariokin rakastui Anneliin ja entä se Seppo. Olivat kuulemma olleet sillai.. heh.

      • Anonyymi00054

        Jotain samaa ilmeissä/ilmeettömyydessä Auer/Nykopp!!


      • Anonyymi00055

        Annelin miehentappaja kulkee vapaana sillai. Eikä se naurata.


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Jotain samaa ilmeissä/ilmeettömyydessä Auer/Nykopp!!

        Persu Purrasta, löytyy Annelin kaksonen.


      • Anonyymi00060

        Kuulemma? Mistähän kuultu? Tullibaarin terassilta?


      • Anonyymi00075

        Kerros nyt se, kuka oli rakastunut komisario! Vai kuvitteletko nyt taas, kuten tässä asiassa vähintään 90% ihmisistä tekee, ihan mahdottomia omiaan ja muilta kuulemiaan tosiasioiksi?


    • Anonyymi00057

      Eikö Porissa ole muuta,kohta kaupunki pienenee,kun muiden asiat.

    • Anonyymi00058

      Onhan nämä kirjanoppineet lakimiehet kettuja, nyt ei luovuteta kun on päästy hyvälle paistille ja saadaan tehtyä kunnon tiliä edelleen on ne saatanan kieroja Kokemusta on että lakimieheksi lukee konna kun muuten ei pääse paskomaan ja ryöstämään.

    • Anonyymi00061

      meillä on viroissa paljon yksilöitä joiden pää kuuluu pölkylle

    • Anonyymi00062

      Mukavan oloinen Anneli.

    • Anonyymi00063

      Hyvän näköinen

      • Anonyymi00076

        No joku pitää Sofia Virtaakin hyvännäköisenä, vaikka on kaamea mulkosilmä?


    • Anonyymi00077

      AA on maamantunut. Onko jättänyt pois hörmöönilääkkeet. No mene ja tiedä.

    • Anonyymi00079

      Tässä kohtaa ei ole väliä enää onko syyllinen vai syytön. Hän on kärsinyt jo melkein kahden elinkautisen verran. Huumekolmoismurhaaja ja rikollisjengipomokaan ei istunut niin kauaa vaikka teki kolme raatoa. Nyt käy kirkoissa puhumassa, mikä on suureksi häpeäksi kirkolle.
      Pidettiin siitä tai ei, mutta syytön on syytön kunnes toisin todistetaan. Hankaluutensa asiaan tuo mädännäinen poliisi, joka valehtelee ja lavastaa asiat julkisuuteen täysin erilaisiksi kuin ne ovat. Ajatelkaapa niin että Auer on syyttömänä kästinyt yli 20 vuotta, ja ollut siis syyttömänä vankilassa, eikä ketään rangaista. Noin kuusikymppisen Annelin elämästä 1/3 on kadonnut lain typeryyden vuoksi, ja loppuelämä ei ole enää normaalia elämää. Soisin että Anneli saisi muutaman miljoonan rahaa, ja muuttaisi vittuun täältä kehitysmaasta, jota johtaa korruptio ja rikollinen poliisi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe