Rontsan salon UFO

Anonyymi-ap

Ufo kaappaasi emännän parisen viikkoa sitten. Lautasen mallinen entävä esine valaisi emäntäni ja emäntä leijaili alukseen ja alus lähti pois silmän räpäyksessä. Juuassa ei oo poliisiasemaa niin en voi tehdä ilmoitusta.

29

511

Vastaukset 29

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Sama alus vei minunkin emännän vaan ei haittaa onpahan saanut olla ilman jatkuvaa nalkutusta.

• Anonyymi00003

Varmaan tuovat takaisin.

• Anonyymi00005

Olen alienin ja kiinalaisen äitini joka on siiamilainen kaksosen heidän lapsi. Olen salainen alieni. Hiippailut rontsan metsissä ja seurannut tätä touhua.

• Anonyymi00006

Saako siiamilaisista kaksosista molemmat orkun.

• Anonyymi00012

Muuan ikääntynyt selibaatti buddha kommunikoi näiden olioiden kanssa. Vietti nuoruuden naiden. Mällit loppui ja pallit kuihtui rusinaksi.

• Anonyymi00008

No nyt on kyllä sienilähetys päässyt tullista läpi!

• Anonyymi00009

Emäntä kun on ufo kaapattu niin juon koffia ja runkkailen takateranssilla.

• Anonyymi00010

Munkin eukko kaapattiin. Tykkäs vappu munkeista niin että perse levisi kuin sota norsulla. Jumittu siihen aluksen luukun suu aukkoo perseestään. Siinä ne pienet avaruus ukkelit tussaroi tovin ennen saivat eukon sisään kunnes kuin lähtivät.

• Anonyymi00013

Lentävä strippiluola rontsansalolla.

• Anonyymi00014

Löytyisikö Juuassa kiriisi numeroa johon vaimonsa UFO:lle menettäneet miehet voisivat soittaa ja purkaa tuntojaan. Rontsansalolla tämä on jo hälyyttävä ilmiö.

• Anonyymi00015

Mites jos rontsansalolla emäntä pukeutuu mun vaatteisiin ja mä emännän niin kaappaako ne alienit minut? Mulla ois sit haaremi avaruusaluksessa.

• Anonyymi00016

Juuan kansalliskaarti (Salonkylän erektioritarikunta) rontsansalolle.

• Anonyymi00017

Olisko mielekästä olla ihan hissukseen etteivät vaan tuo niitä ämmiä takaisin? Äitienpäivä kiljutkin olis mukava skoolata ihan rauhassa.

• Anonyymi00018

Taitaa olla rontsansalo kohta täynnä poikamiehiä. Käsi käy kun emäntä ei oo levittämässä jalkojaan. Ei oo Juuan kylillä poliisi asemaa johon asiasta voisi avautua ja joku salapoliisi ratkaista asian niin kuin ennen vanhaan.

• Anonyymi00020

Onko Juuassa ollu salapoliisikin vai posliinisilakakin.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Onko Juuassa ollu salapoliisikin vai posliinisilakakin.

Kiepin tekopillu tilaukset käynnistyi ja suurin osa on rontsansalolle.

• Anonyymi00028

Rontsan tien päähän jäi polttojäjet kun kiihdytti taivaalle.. Oli punainen peltiraketti Neuvostoliiton tunnuksilla, kyseli onko työppärillä dietuskaa tarjolla!

• Anonyymi00029

Onks jollain rontsan ukolla venäläinen akka.

• Anonyymi00030

Työkalulippu laitetaan salkoon niin dietuska näkee merkin.

• Anonyymi00031

Jäin esinahkastani kiinni ufoaluksen luukkuun ja lentelin pitkin taivaita ja olin hetken jupiterin takana ja saturnuksen kuun takana näin emäntäni aluksessa.

• Anonyymi00032

Joo. Naikkosen kanssa alku kesästä häät. Toissa iltana ufo alus vei hänet Juuassa rontsan salolla. Viellä mekon alta tipahti verinen kuukautis-side ja tampooni.

• Anonyymi00033

Kiepistä löytää vaaterekistä ulottuvuus portin alienin yhteisöön josta ne kadonneet emännät saattaa löyty

Pitää jäykällä nahka veijjarilla heiluttaa kahdeksikon muotoista liikettä. Tämän vaaterekin täytyy aiheuttaa jäykkyyden.

• Anonyymi00034

Rontsan metsäjemmari näki punaisen pallon leijuvan mäeltä joelle.

• Anonyymi00036

Mun kivekset kun nielin heliumia.

• Anonyymi00035

Emäntä lähti ja vaihdoin aatteeseen.

• Anonyymi00037

Kumpa veisivät minunkin emännän niin saisin runkata rauhassa ilman jatkuvaa nalkutusta

• Anonyymi00038

Sosialismi antaa täyden täyttymyksen, ah, Anttia ootellessa.

• Anonyymi00039

Terveiset sinne lieksaan. Näkee kuntalaisten nuaman väristä lieksassa että sosiamismi antaa kyseisen täyttymyksen.

• Anonyymi00040

Varkauteen se joutui meidänkin demari lopuksi turvautumaan.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      73
      600
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      49
      590
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe