Rontsan salon UFO

Anonyymi-ap

Ufo kaappaasi emännän parisen viikkoa sitten. Lautasen mallinen entävä esine valaisi emäntäni ja emäntä leijaili alukseen ja alus lähti pois silmän räpäyksessä. Juuassa ei oo poliisiasemaa niin en voi tehdä ilmoitusta.

20

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Sama alus vei minunkin emännän vaan ei haittaa onpahan saanut olla ilman jatkuvaa nalkutusta.

• Anonyymi00003

Varmaan tuovat takaisin.

• Anonyymi00005

Olen alienin ja kiinalaisen äitini joka on siiamilainen kaksosen heidän lapsi. Olen salainen alieni. Hiippailut rontsan metsissä ja seurannut tätä touhua.

• Anonyymi00006

Saako siiamilaisista kaksosista molemmat orkun.

• Anonyymi00012

Muuan ikääntynyt selibaatti buddha kommunikoi näiden olioiden kanssa. Vietti nuoruuden naiden. Mällit loppui ja pallit kuihtui rusinaksi.

• Anonyymi00008

No nyt on kyllä sienilähetys päässyt tullista läpi!

• Anonyymi00009

Emäntä kun on ufo kaapattu niin juon koffia ja runkkailen takateranssilla.

• Anonyymi00010

Munkin eukko kaapattiin. Tykkäs vappu munkeista niin että perse levisi kuin sota norsulla. Jumittu siihen aluksen luukun suu aukkoo perseestään. Siinä ne pienet avaruus ukkelit tussaroi tovin ennen saivat eukon sisään kunnes kuin lähtivät.

• Anonyymi00013

Lentävä strippiluola rontsansalolla.

• Anonyymi00014

Löytyisikö Juuassa kiriisi numeroa johon vaimonsa UFO:lle menettäneet miehet voisivat soittaa ja purkaa tuntojaan. Rontsansalolla tämä on jo hälyyttävä ilmiö.

• Anonyymi00015

Mites jos rontsansalolla emäntä pukeutuu mun vaatteisiin ja mä emännän niin kaappaako ne alienit minut? Mulla ois sit haaremi avaruusaluksessa.

• Anonyymi00016

Juuan kansalliskaarti (Salonkylän erektioritarikunta) rontsansalolle.

• Anonyymi00017

Olisko mielekästä olla ihan hissukseen etteivät vaan tuo niitä ämmiä takaisin? Äitienpäivä kiljutkin olis mukava skoolata ihan rauhassa.

• Anonyymi00018

Taitaa olla rontsansalo kohta täynnä poikamiehiä. Käsi käy kun emäntä ei oo levittämässä jalkojaan. Ei oo Juuan kylillä poliisi asemaa johon asiasta voisi avautua ja joku salapoliisi ratkaista asian niin kuin ennen vanhaan.

• Anonyymi00020

Onko Juuassa ollu salapoliisikin vai posliinisilakakin.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Onko Juuassa ollu salapoliisikin vai posliinisilakakin.

Kiepin tekopillu tilaukset käynnistyi ja suurin osa on rontsansalolle.

• Anonyymi00028

Rontsan tien päähän jäi polttojäjet kun kiihdytti taivaalle.. Oli punainen peltiraketti Neuvostoliiton tunnuksilla, kyseli onko työppärillä dietuskaa tarjolla!

• Anonyymi00029

Onks jollain rontsan ukolla venäläinen akka.

• Anonyymi00030

Työkalulippu laitetaan salkoon niin dietuska näkee merkin.

• Anonyymi00031

Jäin esinahkastani kiinni ufoaluksen luukkuun ja lentelin pitkin taivaita ja olin hetken jupiterin takana ja saturnuksen kuun takana näin emäntäni aluksessa.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      23
      3081
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2179
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      70
      2033
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1863
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1593
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      40
      1376
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1302
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1275
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      111
      1095
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1076
    Aihe