Ufo kaappaasi emännän parisen viikkoa sitten. Lautasen mallinen entävä esine valaisi emäntäni ja emäntä leijaili alukseen ja alus lähti pois silmän räpäyksessä. Juuassa ei oo poliisiasemaa niin en voi tehdä ilmoitusta.
Rontsan salon UFO
20
463
Vastaukset
- Anonyymi00002
Sama alus vei minunkin emännän vaan ei haittaa onpahan saanut olla ilman jatkuvaa nalkutusta.
- Anonyymi00003
Varmaan tuovat takaisin.
- Anonyymi00005
Olen alienin ja kiinalaisen äitini joka on siiamilainen kaksosen heidän lapsi. Olen salainen alieni. Hiippailut rontsan metsissä ja seurannut tätä touhua.
- Anonyymi00006
Saako siiamilaisista kaksosista molemmat orkun.
- Anonyymi00012
Muuan ikääntynyt selibaatti buddha kommunikoi näiden olioiden kanssa. Vietti nuoruuden naiden. Mällit loppui ja pallit kuihtui rusinaksi.
- Anonyymi00008
No nyt on kyllä sienilähetys päässyt tullista läpi!
- Anonyymi00009
Emäntä kun on ufo kaapattu niin juon koffia ja runkkailen takateranssilla.
- Anonyymi00010
Munkin eukko kaapattiin. Tykkäs vappu munkeista niin että perse levisi kuin sota norsulla. Jumittu siihen aluksen luukun suu aukkoo perseestään. Siinä ne pienet avaruus ukkelit tussaroi tovin ennen saivat eukon sisään kunnes kuin lähtivät.
- Anonyymi00013
Lentävä strippiluola rontsansalolla.
- Anonyymi00014
Löytyisikö Juuassa kiriisi numeroa johon vaimonsa UFO:lle menettäneet miehet voisivat soittaa ja purkaa tuntojaan. Rontsansalolla tämä on jo hälyyttävä ilmiö.
- Anonyymi00015
Mites jos rontsansalolla emäntä pukeutuu mun vaatteisiin ja mä emännän niin kaappaako ne alienit minut? Mulla ois sit haaremi avaruusaluksessa.
- Anonyymi00016
Juuan kansalliskaarti (Salonkylän erektioritarikunta) rontsansalolle.
- Anonyymi00017
Olisko mielekästä olla ihan hissukseen etteivät vaan tuo niitä ämmiä takaisin? Äitienpäivä kiljutkin olis mukava skoolata ihan rauhassa.
- Anonyymi00018
Taitaa olla rontsansalo kohta täynnä poikamiehiä. Käsi käy kun emäntä ei oo levittämässä jalkojaan. Ei oo Juuan kylillä poliisi asemaa johon asiasta voisi avautua ja joku salapoliisi ratkaista asian niin kuin ennen vanhaan.
- Anonyymi00020
Onko Juuassa ollu salapoliisikin vai posliinisilakakin.
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Onko Juuassa ollu salapoliisikin vai posliinisilakakin.
Kiepin tekopillu tilaukset käynnistyi ja suurin osa on rontsansalolle.
- Anonyymi00028
Rontsan tien päähän jäi polttojäjet kun kiihdytti taivaalle.. Oli punainen peltiraketti Neuvostoliiton tunnuksilla, kyseli onko työppärillä dietuskaa tarjolla!
- Anonyymi00029
Onks jollain rontsan ukolla venäläinen akka.
- Anonyymi00030
Työkalulippu laitetaan salkoon niin dietuska näkee merkin.
- Anonyymi00031
Jäin esinahkastani kiinni ufoaluksen luukkuun ja lentelin pitkin taivaita ja olin hetken jupiterin takana ja saturnuksen kuun takana näin emäntäni aluksessa.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233081Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122179Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.702033Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001863Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761593Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401376Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141302Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111095
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076