Ufo kaappaasi emännän parisen viikkoa sitten. Lautasen mallinen entävä esine valaisi emäntäni ja emäntä leijaili alukseen ja alus lähti pois silmän räpäyksessä. Juuassa ei oo poliisiasemaa niin en voi tehdä ilmoitusta.
Rontsan salon UFO
21
481
Vastaukset
- Anonyymi00002
Sama alus vei minunkin emännän vaan ei haittaa onpahan saanut olla ilman jatkuvaa nalkutusta.
- Anonyymi00003
Varmaan tuovat takaisin.
- Anonyymi00005
Olen alienin ja kiinalaisen äitini joka on siiamilainen kaksosen heidän lapsi. Olen salainen alieni. Hiippailut rontsan metsissä ja seurannut tätä touhua.
- Anonyymi00006
Saako siiamilaisista kaksosista molemmat orkun.
- Anonyymi00012
Muuan ikääntynyt selibaatti buddha kommunikoi näiden olioiden kanssa. Vietti nuoruuden naiden. Mällit loppui ja pallit kuihtui rusinaksi.
- Anonyymi00008
No nyt on kyllä sienilähetys päässyt tullista läpi!
- Anonyymi00009
Emäntä kun on ufo kaapattu niin juon koffia ja runkkailen takateranssilla.
- Anonyymi00010
Munkin eukko kaapattiin. Tykkäs vappu munkeista niin että perse levisi kuin sota norsulla. Jumittu siihen aluksen luukun suu aukkoo perseestään. Siinä ne pienet avaruus ukkelit tussaroi tovin ennen saivat eukon sisään kunnes kuin lähtivät.
- Anonyymi00013
Lentävä strippiluola rontsansalolla.
- Anonyymi00014
Löytyisikö Juuassa kiriisi numeroa johon vaimonsa UFO:lle menettäneet miehet voisivat soittaa ja purkaa tuntojaan. Rontsansalolla tämä on jo hälyyttävä ilmiö.
- Anonyymi00015
Mites jos rontsansalolla emäntä pukeutuu mun vaatteisiin ja mä emännän niin kaappaako ne alienit minut? Mulla ois sit haaremi avaruusaluksessa.
- Anonyymi00016
Juuan kansalliskaarti (Salonkylän erektioritarikunta) rontsansalolle.
- Anonyymi00017
Olisko mielekästä olla ihan hissukseen etteivät vaan tuo niitä ämmiä takaisin? Äitienpäivä kiljutkin olis mukava skoolata ihan rauhassa.
- Anonyymi00018
Taitaa olla rontsansalo kohta täynnä poikamiehiä. Käsi käy kun emäntä ei oo levittämässä jalkojaan. Ei oo Juuan kylillä poliisi asemaa johon asiasta voisi avautua ja joku salapoliisi ratkaista asian niin kuin ennen vanhaan.
- Anonyymi00020
Onko Juuassa ollu salapoliisikin vai posliinisilakakin.
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Onko Juuassa ollu salapoliisikin vai posliinisilakakin.
Kiepin tekopillu tilaukset käynnistyi ja suurin osa on rontsansalolle.
- Anonyymi00028
Rontsan tien päähän jäi polttojäjet kun kiihdytti taivaalle.. Oli punainen peltiraketti Neuvostoliiton tunnuksilla, kyseli onko työppärillä dietuskaa tarjolla!
- Anonyymi00029
Onks jollain rontsan ukolla venäläinen akka.
- Anonyymi00030
Työkalulippu laitetaan salkoon niin dietuska näkee merkin.
- Anonyymi00031
Jäin esinahkastani kiinni ufoaluksen luukkuun ja lentelin pitkin taivaita ja olin hetken jupiterin takana ja saturnuksen kuun takana näin emäntäni aluksessa.
- Anonyymi00032
Joo. Naikkosen kanssa alku kesästä häät. Toissa iltana ufo alus vei hänet Juuassa rontsan salolla. Viellä mekon alta tipahti verinen kuukautis-side ja tampooni.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427