Siihen löytyy todistettavasti monia prinsiippejä
ja yksi suurennuslasien alla on tämä juutalaiskristillinen hapatus joka pitää suurena onnellisuutena juutalaista mies parkaa joka pöydän alla itkien on löytänyt onnen.
Kun tämä onneton kömpii pöydän alta ja sotkee itseensä pöytäliinan ja vetää ruoka-astiat maahan voi sanoa että hän on kerännyt kaiken huomion itseensä ja voi pitää itseään onnellisena ja valmiina Jumalan luo
Onnellinen ihminen on kauhistus
5
158
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Tuollaisesta en ole kuullutkaan.
- Anonyymi00002
Nyt kuulit ja parempaa tulossa
Onnellinen ihminen on myös hyvin itsekäs
Kun onnea on saanut paljon muuttuu ihminen
entistä enemmän ahneeksi js vihaiseksi
jos naapuri näyttää iloista naamaa
Silloin pitää piiloutua pöydän alle kiroilemaan - Anonyymi00003
Kukaan ei saa olla onnellisempi kuin minä
Tai minä tulen ja olen erittäin erittäin vihainen - Anonyymi00004
Mulla ei ole juutalaisia eikä kristittyjä vastaan mitään mutta jos uskonto on instituutiota ja ryhmäpakkoa niin tuo pöytä vertaus on se että meidän pitää nauttia yhteisistä hetkistä eikä kukaan pöydässä voi eikä saa mennä pöydän alle salaa joko tekemään omia juttuja tai salaa kuuntelemaan muiden juttuja
Tämä oli pointtini ja pyydän anteeksi tuota filosofista heittoa vaikeroivasta juutalaisesta kristityn pöydän alla. Uskonnosta aina saadaan tarinoita ja värinöitä - Anonyymi00005
Menkää haukkumaan joskus sitä allahia ja hindujumalaa vaihteeksi, on se kumma kun ei yhtäkkiä pystykään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21806Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha531749- 75674
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561