Saisikin sinut

Anonyymi-ap

Saisikin sinut nainen rakastajattareksi.

59

991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Mutta rakkaani, minähän olen. T. Vaimosi

    • Anonyymi00002

      olisi euforiaa voin sanoa

    • Anonyymi00003

      Oletkohan sä se sama mies jonka kanssa joskus vitsailtiin, että oot mun rakastaja vaikka oon sinkku…niin eihän tässä mitään muutosta ole ollut paitsi, että alkaa tilanne vähän puuduttamaan

    • Anonyymi00004

      Voisitpa ottaa minut rakastajattareksi. ❤️

      • Anonyymi00005

        Kerro pieni asia mistä mies tietää sinut.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Kerro pieni asia mistä mies tietää sinut.

        H-nainen olen.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        H-nainen olen.

        Mistä mies H-naisen tietää ?


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        H-nainen olen.

        Just just.

        Ei minulta. Olen yhden miehen nainen.

        -H minäkin


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Just just.

        Ei minulta. Olen yhden miehen nainen.

        -H minäkin

        Ja silti täällä 😂


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Ja silti täällä 😂

        Silti täällä 😁
        Huom! Haaveillahan aina saa, en silti etsi rakastajaa.


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Silti täällä 😁
        Huom! Haaveillahan aina saa, en silti etsi rakastajaa.

        Seliseli


    • Anonyymi00006

      En usko hänen miehen alkavan sellaiseen touhuun.

      • Anonyymi00007

        No pieni asia sinusta minkä mies tietäisi.hän vastaa sitten toiste päin tietenkin


    • Anonyymi00009

      Jospa vois olla varma ettei kumpikaan ala haluta sen enempää.

      • Anonyymi00011

        Miehelle riittää tämä mikä aloituksessa on.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Miehelle riittää tämä mikä aloituksessa on.

        Naiselle tuskin riittää


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Miehelle riittää tämä mikä aloituksessa on.

        Ei millään pahalla, mutta itsesäätely- ja tunnetaidot ovat usein sen verran alkeellisia, että ongelmiin päädytään.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Ei millään pahalla, mutta itsesäätely- ja tunnetaidot ovat usein sen verran alkeellisia, että ongelmiin päädytään.

        Miehellä ei ole.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Naiselle tuskin riittää

        Varatulle naiselle riittää


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Varatulle naiselle riittää

        Varattuko se on kenet haluat?


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Varattuko se on kenet haluat?

        Ei kai kukaan vapaata halua,niissähähän on joku vika kun on vapaa


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Ei kai kukaan vapaata halua,niissähähän on joku vika kun on vapaa

        🤣🤣🤣 ei hitto. Oletko sinä mies vapaa?


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        🤣🤣🤣 ei hitto. Oletko sinä mies vapaa?

        En toki,joku taso sentään


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Naiselle tuskin riittää

        Minä haluan vain ystävyyssuhteen suunnilleen ikäiseni miehen kanssa, Olemme siis vanhempaa ikäluokkaa molemmat!


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Ei kai kukaan vapaata halua,niissähähän on joku vika kun on vapaa

        Ohi, kiinnostus lakkasi.


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Ohi, kiinnostus lakkasi.

        Kommentti oli sivusta


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Varattuko se on kenet haluat?

        Tiedän luultavasti kenet.😭 vappu ja kesä pilalla. En pääsekään muuttaa hänen kanssaan. Eikä juhlia kesällä😭


    • Anonyymi00016

      Oletko tosissasi vai höpötätkö vain?

      • Anonyymi00017

        Tosissani


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Tosissani

        Okei. Ohi. Oon vapaa ja mussa on varmaan joku vika, kun en ole katsonut vuosiin tarpeelliseksi parisuhteita.


    • Anonyymi00020

      🥱🥱🥱tuamo

    • Anonyymi00023

      Mikähän on mielen muuttanut🤔

      • Anonyymi00051

        😭😭😭 kesäsuunnitelmat meni uudeksi. Onneksi. En ehtinyt asuntoa irtisanoa, vaikka piti. Luulin muuttavan hänen kanssaan hienoon asuntoon, jonka ostamme.


    • Anonyymi00024

      E miehelle vaikka heti!

    • Anonyymi00026

      M-naiden vaikka heti

      • Anonyymi00027

        Tule ja ota 🫩


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Tule ja ota 🫩

        Matkaa melkoisen paljon


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Matkaa melkoisen paljon

        Ja emme näe


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Ja emme näe

        Tuliko tähän joku väliin taas 🫩


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Tuliko tähän joku väliin taas 🫩

        Ei


    • Anonyymi00029

      Aloittaja on parisuhteessa?

      • Anonyymi00030

        Kai kaikki täällä on.
        Ei lukenut sinkku paikka tässä


      • Anonyymi00057

        Täällä on semmonen sakki, jotka kuuluvat samaan porukkaan. Keksivät ihmisistä valheita ja kompastelevat keskenään valheissansa. Riitelevät ja mollaavat toinen toisiansa ja ulkopuolella ovat " ystäviä", eivätkä tiedä kenen elämää mollaavat.
        Toisten elämää pyrkivät elämään ja oma jää elämättä.
        Ei käy kateeksi.


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Kai kaikki täällä on.
        Ei lukenut sinkku paikka tässä

        Sitten ohi! Hän ei ole.


    • Anonyymi00032

      Vedäppä vaikka käteen.

      • Anonyymi00033

        Vedä itse


    • Anonyymi00038

      Jospa menisitte muualle vetelemään kun tämä ei ole mikään seksipalsta.
      Huomaa että joillekin ei ole luetun ymmärtäminen mennyt sinne kaaliin, kaikki paska suolletaan yhteen palstaan. Sitten vielä odotetaan että niiden kanssa joku haluaisi naida 💩 just!

    • Anonyymi00040

      En mä oo sellainen. Ja jos olisinkin, en voisi hänen kanssaan olla. Jonkun sellaisen ehkä, johon ei olisi mitään tunteita.

    • Anonyymi00041

      Itse toivoisin että minun rinnalle löytyisi joku nainen joka näyttäisi minun kanssa hyvää parisuhde esimerkkiä lapselleni. Mutta se on mahdotonta kun ei ole etsimässä ketään.

    • Anonyymi00042

      Harmi kun en oo sellainen nainen. Joutuisit viemään mut vihille. Mut sehän ei nyt ikävä kyllä onnistu.

    • Anonyymi00043

      Minua ei kukaan voi saada rakastajattareksi, koska minä harrasta seksiä enää kenenkään kanssa koskaan ja näin on ollut jo 13 vuoden ajan!

      • Anonyymi00055

        Minulla 17v.Koska en ole rakastunut tuona aikana.


    • Anonyymi00046

      Noup

    • Anonyymi00047

      Sinun kanssasi mitä tahansa banaaleja, sotkuisia asioita mitä nyt ihmiset yleensä tekevätkin, osaksi kovaäänisesti hurmiostaan ylpeillen.

      • Anonyymi00048

        No pikku vihje sitten nainen susta


    • Anonyymi00052

      Kesä
      Rakastajatar minihame päällä...

    • Anonyymi00053

      T naiseen vaan yhteys.Rahaa kun löytyy kaikki järjestyy.

      • Anonyymi00054

        Ei kiinnosta T-nainen


    • Anonyymi00058

      Miksei nais-/tyttöystäväksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      698
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      46
      659
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      571
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe