https://www.lansi-savo.fi/paikalliset/9398562
Pahasti on pielessä kun epäonnistutaan jo toisen kerran pahasti maakunnan edunvalvonnassa. Nyt jaettiin Itä-Suomi ohjelmaan satoja miljoonia euroa rahoja. Kaikki muut maakunnat pärjäsivät hyvin. Vaan me emme saaneet mitään. Tai saimmehan me valtionosuusleikkaukset - 600.000 euroa.
Maakunnan edunvalvonnasta vastaa maakuntajohtaja, joka nyt teki mahalaskun jo toisen kerran.
Maakunnan edunvalvonta ei toimi
5
126
Vastaukset 5
- Anonyymi00002
No eipä toimi kyllä Savonlinnan kaupunginkaan edunvalvonta. Sairaalaa ajetaan kovalla vauhdilla alas ja kaupunginjohto miettii, pitäisikö palkata edunvalvoja asiaa hoitamaan. Kulut 60.000-150.000 euroa. Ei herranen aika sentään.
- Anonyymi00003
Tuleeko nyt naamariin tyhjien ratarakennusten takia, osoittakaa sormella teidän omia edellisiä edustajia?
- Anonyymi00004
Tätä samaa keskustelua käydään näköjään Mikkelin sivuilla
- Anonyymi00005
Yrittääkö täällä nyt kaupunginjohto syytellä maakuntaliiton johtoa epäonnistuneesta edunvalvonnasta ? Kyllähän vastuu kuuluu Savonlinnan kaupunginjohdolle, että Itä-Suomiohjelmasta Savonlinna ei saanut mitään. Esimerkiksi Imatra pääsee erityistalousalueeksi ja sai liikennerahoitusta. Savonlinnan esitys Tanhuvaaran kevyen liikenteen väylästä oli huonosti harkittu esitys.
- Anonyymi00006
No tuota minäkin ihmettelin että miksi ihmeessä esitetään Tanhuvaaran kevyyenliikenteen väylää. Sillä nyt ei ole mitään elinvoimaa parantavaa vaikutusta. Ratayhteys Pieksämäelle eli ratasilta olisi ollut iso vaikutus elinvoimaan ja olisi ollut huoltovarmuushankekin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568