Haminan asiantuntijat

Anonyymi-ap

Listataan Haminan kaupungin hankintoja joissa on käytetty Katjan instagramissa mainitsemia 'asiantuntijoita'.
Hanhikiven ydinvoimala hanke 10 milj. Tappio
Biokaasuvoimala 5 milj tappio.
Lipputanko 1 milj tappio

Linja autoaseman myynti
Meyer rakennuksen myynti
Näissä hankinnoissa on ollut konsultteja ja lakimiehiä käytetty.

Oltaisiin säästetty paljon jos olisi näiden asiantuntijoiden tilalla niitä keittiön pöydän ääressä ruutupaperilla laskevia riviedustajien laskelmia.

8

543

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

vastuuseen pitäisi laittaa nämä kaupungin hallituksen sekoilijat

• Anonyymi00002

Minkälaiset asiantuntijat meillä olleet jotka ovat suositelleet lipoutangon hankkimista?
      Minkälaisia laskelmia on kävijöistä esitetty ja kaupungille tulevista tuloista? Miten yksinkertainen täytyy olla,että uskoo Kimno Kiljusen lippumaailma hankkeeseen? Voisittejo vastata jotka puolsivat tätä hanketta aikanaan.
      Katja Andrejev, Titta Erkkilä, Vesa Koskiaho, Milko Niemi, Ritva-Leena
      Pousi, Eeva Rautamaa

• Anonyymi00003

Linja autoasema ja Meyer rakennusten myynnissä sössittiin ja myynti piti tehdä uudestaan. Sama virhe kaksikertaa. Eikö kaupungilla ole lakimiehiä tai niitä asiantuntijoita joita voisi käyttää myydessä biinvei sitten tarvitse jälkikäteen asioita parsia.
      Tämän olisi varmaan se ruutupaperimies keittiönpöydän ääressä hoitanut kerralla.

• Anonyymi00004

Myytiinhän Rakinkotkatkin aikoinaan kaupungin kultapojalle naurettavalla pikkusummalla ja myöhemmin tämä yritti myydä sitä salaa suomalaisilta venäjällä 10 miljoonalla eurolla.
      Jos kaupat olisivat toteutuneet, Haminalla olisi muutakin mietittävää kuin lippumaailman diilit.
      Kaupungin päättäjät ovat aina olleet nenästä vedettävää sakkia, kiinalaisten akkutehdassaasteetkin olisi otettu mereen ilosta hihkuen!
      Tyhmyys tulee kuitenkin kalliiksi, mutta mitäpä siitä, kun ei ole itse vastuussa suuruudenhulluuden jälkilaskuista.

• Anonyymi00005

Nyt siiten ostettu kaatopaikka miljoonalla Neuvottomasta. Onnittelut Hamina maailmanluokan kaupunki.

• Anonyymi00006

Tännehän oli tulossa se venäläinen lääketehdas mitä valmisteltiin pitkään mutta ostaja katosi

• Anonyymi00007

Liian monta opettajaa ja sosiaalidemokraattia ollut huseeraamassa niin lopputulos ei voi olla hyvä näissä Haminan hankkeissa.

• Anonyymi00008

Ei sellaista puoluetta, missä järki edellä mentäisiin, ei Haminassa, eikä muualla. Kaikki ihmisen toiminta on peliä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1580
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      104
      793
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      598
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe