Taitaa olla oireellista eli päättymässä se vähäinenkin kipinä, jota ei ehkä sinulla ollutkaan.
Haluanko edes pilata elämääsi? Aurinko laskee ja ehtoopuoli odottaa.
Ei tervehditä enää
24
549
Vastaukset
- Anonyymi00001
Toinen epäröi, vetäytyy ja lämpenee, vetäytyy, lämpenee? En halua.
- Anonyymi00006
Kyllä ne lämmöt ovat olleet ja menneet.
- Anonyymi00017
Kuitenkin haluat. 😘
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kuitenkin haluat. 😘
Jos nainen sanoo “ei”, se tarkoittaa ei.
Kun mies vastaa siihen tyyliin “kuitenkin haluat”, hän ei kunnioita toisen ihmisen omaa päätöstä vaan yrittää kumota sen omalla tulkinnallaan ja yrittää saada taipumaan omaan tahtoonsa.
Se on käytännössä painostamista ja toisen rajojen sivuuttamista.
- Anonyymi00003
Aika lapsellista, ettei voi enää tervehtiä, jos asiat ei mennyt niinkuin itse halusi. Mutta kyllä se minulle sopii, jos se on sinun tahtosi.
M>N- Anonyymi00004
Kumpikaan ei tervehdi.
- Anonyymi00005
Itse en ryhdy noin lapselliseen touhuun. n>m
- Anonyymi00007
En minäkään. Suu ei aukenee eikä käsi nouse.
- Anonyymi00018
Anonyymi00007 kirjoitti:
Heikottaa lähellä. Vaikuttaa lihasten motoriikkaan.
- Anonyymi00027
Anonyymi00007 kirjoitti:
Naisella..
- Anonyymi00008
Sammutit sen kipinän jo vuosia sitten.
- Anonyymi00009
Tee ihan mitä lystäät. Puutarhassa on kukkia.
- Anonyymi00011
en halua enää edes lapsia lisää joten ei tässä ole mitään syytä kiirehtiä tulee jos tulee joku elämään joskus ja sillä sibali
- Anonyymi00012
Tervehdin kyllä sinua tavattaessa elämäni loppuun asti. Tämmösellä asialla en halua leikkiä /N-M
- Anonyymi00014
Itseä ainakin ahdistaa hän nykyään. Ei ole mitään hyvää ja siksi minun on elettävä elämää eteenpäin. On vain energian tuhlausta jatkaa näin asiassa joka on aina ollut vain yksipuolista. En halua enää ajatellakaan.
- Anonyymi00024
Se on usein juuri se hetki.
- Anonyymi00015
Soita
- Anonyymi00016
Sellain poliittinen pään nyökkäys on ihan tarpeeksi
- Anonyymi00019
Aika virallista. Jäikö vaivaamaan?
- Anonyymi00021
Mihin lähdet?
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mihin lähdet?
Pois, kauas teistä kaikista!
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Pois, kauas teistä kaikista!
Palstalaisista vai muuten?
- Anonyymi00022
Ei se minulla ole sammunut.
- Anonyymi00028
Itse en ainakaan välttämättä tunnista, jos minulla ei ole piilareita tai silmälaseja. En varmasti ole ainoa. Älä siis vedä hätiköityjä johtopäätöksiä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2313011Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1972646Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1121253Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1411208Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait2991119- 701108
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka3721091Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831065Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a211005Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin8833