Ihmiset aina luulevat, että ystävyydessä on jotain väärää, jos ei ota kantaa Mitä sukupuolta oli. Sellainen käytös ei ole milloinkaan hyväksyttävää! Ei missään ihmisuhteessa.
MINUA syytettiin ja sanottiin, että ystävyys alkoi väärin. Haukuttiin, että olen hylännyt lapsen.
Syytettiin, että minä tein väärin.
Lyhyesti!
Ystäväni hyväksyi minun rakkaat ja tärkeät ihmiset niin kauan, kun elämäni oli hyvää!
Hyväksyi, että minulla oli omia ystäviä.
Hyväksyi minun elämäni aivan täysin.
Hyväksyi minun työt ja harrastukset.
Ystävällä oli myös omia ystäviä ja rakkaita ja tärkeitä ihmisiä elämässä.
Meillä oli myös yhteisiä ystäviä ja tuttuja!
Juteltiin kaikenlaista asioista ja meillä oli kivaa ja harrastimme yhdessä ja kummallakin oli oma elämä ja ystävyytemme oli hyvää. Oli mukava ja kiltti minulle ja ystäväni!
Kuuntelin ja tuin ystävää, kun hänellä oli paha olo ja itki. Kuuntelin ja tuin, kun hänellä oli vaikeaa. Olin luotettava ystävä. En koskaan puhunut hänestä pahaa.
Joten mitä väärää ystävyyden alkamisessa oli?
Ei mitään....
KAIKKI muuttui, kun elämääni tuli suruaika ja menetin tärkeän ihmisen lopullisesti ja enkä voi enää ikinä häntä nähdä tai soittaa hänelle. Ystäväni ei halunnut enää, että rakkaat ja tärkeät ihmiset ovat elämässäni. Ystäväni ei halunnut enää, että minulla on muita ystäviä kuin hän. Ystäväni ei halunu enää, että harrastan tai että minulla on mitään muuta elämää kuin meidän ystävyys!!! Olisi pitänyt aivan kaikista asioista luopua Ystäväni takia. Olla vaan kotona ja käydä töissä, ja odottaa kun hänellä on aikaa olla ystäväni.
Ystäväni suuttui, kun en suostunut laittamaan tärkeisiin ja rakkaisiin ihmisiin välit poikki ja omiin ystäviin.
Ystävälläni oli omia ystäviä ja eikä se minua haittanut lainkaan. Ystävälläni oli rakkaita ja tärkeitä ihmisiä elämässä ja minua ei haitannut.
Ei tietenkään minua haitanut, että hänellä oli omia ystäviä ja omat rakkaat ja tärkeät ihmiset elämässä. Koska olin onnellinen, kun hänellä oli mukavia ystäviä ja rakkaat ja tärkeät ihmiset!!
Niinhän se ystävyydessä onkin, että kummallakin ystävällä on oma elämä ja omia ystäviä ja eri ihmiset jotka ovat rakkaita ja tärkeitä.
Ystävyys ei ole mikään parisuhde tai mitäån muuta kuin ystävyyttä! Ystävyydessä ei asuta yhdessä tai tapaila tai mitäån. Vaan kummallakin on oma elämä ja omia ystäviä ja omat rakkaat ja tärkeät ihmiset ja välillä on aikaa nähdä ystävää!
Näinhän ystävyys kuuluu olla!!!
MUTTA Surun aikana Ystäväni halusi, että olen vain hänen ystävä ja kaikki muut ystävät katkaisen välit ja myös rakkaat ja tärkeät ihmiset olisi pitänyt laittaa pois!! Elämäni tuli myrskytuuli ja enkä jaksanu olla iloinen ja onnellinen kun oli suruaika. Ystäväni ei tukenut eikä lohduttanut kun minua itketti.
En suostunut laittamaan välejä poikki muihin ihmisiin. Ystäväni suuttui ja lähti pois elämästäni. Ei vastannut puhelimeen, kun soitin. Ei vastannut viesteihin kun laitoin viestejä. Ei soittanut takaisin, kun soitin hänelle. Ei lähettänyt edes joulukorttia.
Yhteisiltä ystävältä ja tutuilta kuulin, että oli puhunut minun asioita ja kertonut asian, jonka olin luottamuksellisesti hänelle kertonut!
Ei hänellä ollu oikeutta kertoa. Ystäväni oli myös haukkunut minua yhteisille ystävälle ja tutuille minua.
Niillä ihmisillä ei olisi ollut mitään syytä valehdella, että ystäväni haukkui minua ja puhui minun asioitani!!!
Miksi he olisivat valehdellut??
Ennen, kun välit meni poikki viimeisellä kerralla, kun nähtiin ohimennen ei Ystäväni sanonut että mikään on vialla.
En ymmärrä miksi minun Ystäväni puolustetaan ja minua syytetään??? Sanotaan, että ystävyyden alku oli väärin? Että väärin alkoi ystävyys.
Edelleenkään ystävyyden alussa ei ole mitäån väärää. Kummallakin oma elämä ja omia ystäviä ja omia tuttuja ja omat harrastukset ja omat rakkaat ja tärkeät ihmiset elämässä!!!
Sitten se lapsi, josta minua syytettiin, että olen hylännyt ja enkä tiedä missä on???
Mikä hiivatin lapsi?? Kenen hiivatin lapsi? Ei minua kiinnosta, jotkut ventovieraan lapsen elämää miettiä. Olisi ollut kivaa tietää mistä hiivatin lapsesta oikein puhuttiin???
Ei minua kiinnosta toisten ihmisten lapset. Heillä on omat vanhemmat ja mitä ihmettä minå ventovieraana tietäisin jonkun random lapsen elämästä??
Eikä pidäkään kiinnostaa!!!
Minä en tehnyt mitään väärää!!!!
Mikä hiivatin kielletty käärme???
En ole maistanu kiellettyä käärmettä ja enkä ikinä aio maistaa.
Se oli ystävälleni se ketju, kun kysyin olitko ysäväni?
Missään olosuhteissa tuollainen käytös mikä ystäväni oli ei ole oikein!!!
Hän halusi että minun itsetuntoni laskee, kun ystävät hylkää ja tärkeät ja rakkaat ihmiset lähtee pois, jotta ystäväni voisi näyttää minulle, että hän on ainut, joka haluaa olla ystäväni.
Meidän ystävyydessä ei ollut mitään muuta kieroa kuin se, että edessä oli mukava ja kiltti minulle, mutta takanapäin haukkui ja yritti hajoittaa ja särkeä minut, jotta hän ystäväni voisi sanoa minulle, että hän on ainut, joka haluaa olla ystäväni!!!
Ystäväni??
2
143
Vastaukset
- Anonyymi00001
AP jatkan halusi, että murrun täysin ja olisin hänestä läheisriippuvainen???
Ei käskenyt siksi laittaa muihin ystäviin välit poikki, kun olivat huonoa seuraa vaan halusi pönkittää omaa itsetuntoa ja sanoa minulle, että hän on ainut, joka haluaa olla ystäväni tai kanssani tekemissä.
Yhteisiltä ystävältä ja tutuilta kuulin totuuden, että oli haukkunut minua ja puhunut minun asioita!
Ystäväni ansiosta en tässä nyt kirjoita vaan ihmisten, jotka jäivät minun elämääni ja antoivat minun rauhassa surra!!!
Ei kukaan surun aikana halua laittaa välejä poikki tärkkeisiin ja rakkaisiin ihmisiin, koska he auttavat pääsemään surun yli. Näkemään, että jonakin päivänä taas voi hymyillä ja olla onnellinen... Ja elämä jatkuu, vaikka on lopullisesti menettänyt tärkeän ihmisen, jota ei ikinä voi nähdä missään eikä soittaa tai laittaa viestiä, kun toinen on lähtenyt taivaiseen!!!!!!
Silloin tarvitsee ystävåå, joka lohduttaa ja kuuntelee ja ollaan hiljaa ja ollaan vain läsnä, jotta toinen saa itkeä ja surra ja koota itseeään. Antaa aikaa päästä surun yli!!! Nähdään, kun voimat riittää, että jaksaa kotoa lähteä muualle kuin töihin....
Terveisin ystävällisesti olitko ketjun aloittaja ja tämän ketjun!!- Anonyymi00002
AP tarkennus olitko ystäväni? Ketjun aloittaja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin111268Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait3061190Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka3791133Ethän leiki kanssani J- mies
Jos oletkin joku pelimies, jolla monia vaihtoehtoja, katkon kylmästi yhteyden. En jaksa sellaisia miehiä.93793Molemmat päät
aivan tulessa😫 Miksi pitää ihmisen tällaisesta kärsiä??? Jos koko ajan pnettaa, niin miksi sitä seksiä ei voi sitten s113740Miesmäinen vanha nainen joka kulkee lastenvaunujen kanssa
Mikähän kaheli tämä yks kaupungilla karvahattu päässä kulukeva vanha eukko on joka työntää lastenvaunuja. Onhan sitte12731Kasteen merkityksestä ihmiselle
Jeesuksen hyvä ystävä Nikodemus meni heti Jeesuksen kasteen jälkeen kysymään häneltä kasteen merkityksestä ihmiselle. J371690- 34672
Liikenne onnettomuus
Luin juuri Ampparista Konneveden kauheasta onnettomuudesta jossa menehtyi 60-luvulla syntynyt mies. Onko kellään tarkemp6670kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot222661