Miks kirjoittaisin tänne, kun ei ole syytä.
Ei ole syytä. Tokkopa hän minulle vastaa tänne?
Ikävä on.
Pitää tyytyä, että yksin elän ja muut ihmiset saa nauttia elämästä.
Pitää hyväksyä yksinäisyyden sietämään.
Hyväksyä, että vain työtä on elämässä ei mitään muuta. Ei nyt eikä tulevaisuudessakaan.
Yksinään olla ja vain työkavereita näkee töissä. Eikä mitään muuta kuin yksinään tehdä kaikkea!
Ei. Hän vastaa... Luulin että olet parempi ihminen kuin muut ja etkä satuta minua. Luulin, että välitit minusta.
Miks edes luulin?
15
190
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ehkäpä sinulla on vielä käsiteltävää. Tsemiä.
- Anonyymi00002UUSI
Sinulla sentään on työ. Kaikilla ei ole sitäkään.
- Anonyymi00003UUSI
Veit työpaikan minulta, hyi olkoon!
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Veit työpaikan minulta, hyi olkoon!
En vienyt sinulta työpaikkas!!
- Anonyymi00004UUSI
Sinä olisit halunnut minun välittävän, sen näin naamastasi, mutta välittäminen on sellainen asia jota toinen ei voi vaatia, koska se on aina vapaaehtoista. Sitä sinä et suostunut ymmärtämään! Ja siksi se oli vain sinun ongelma ja minun ongelma oli se, etten halunnut sinun lähestyvän minua!
- Anonyymi00006UUSI
AP Tunsimme oikeassa elämässä! Vain työkavereita näen töissä. Ei ketään muuta ihmisiä ole elämässäni. Ei kavereita joiden kanssa käydä harrastamassa liikuntaa tai kirjastossa lukemassa lehtiä. Vain tuttuja ja työkaverit. Siinä ihmiset joita näen.
- Anonyymi00007UUSI
Et kai tunne intohimoasi joten se hämmentää mieltäsi, ei sydäntäsi. Siinä, joka haluaa näyttää asioita epäsuoraan, ei tuntea suoraan on se että kiinnostukseen tiedon jakamiseen liittyy ripaus kieroa nautintoa odottaessa katseesta tai reaktiosta näkevänsä mitä tahansa kunhan se aiheuttaisi jonkinlaista epämukavuutta. Sanat loukussa tahtosi ja tarpeesi välissä. Entä jos huomaisitkin jaetun tarkoituksen hinnaksi tehdä monista muista asioista näkymättömiä ja oman ydintietosi vaaarantuneen. Sen etten rakastaisi pitäisi taivuttaa uuteen muotoon jonka toivottaisit tervetulleeksi miettimättä hetkeäkään mitä on jäljellä. Tuomaan silmiisi pilkkeen joka lupaa vahinkoa.
- Anonyymi00009UUSI
Vain työkavereita näen töissä. En muuta elämää kuin työ.
- Anonyymi00008UUSI
Minä en ainakaan lähesty henkilöä joka ei vastaa viesteihini. Nobody.
- Anonyymi00010UUSI
En näe nykyään muita ihmisiä kuin vain töissä työkavereita. Ei ole muuta elämää kuin työ.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
En näe nykyään muita ihmisiä kuin vain töissä työkavereita. Ei ole muuta elämää kuin työ.
Mikä syy, ettet kirjoita kiinnostuksesi kohteelle.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mikä syy, ettet kirjoita kiinnostuksesi kohteelle.
Ei ole numeroa enää 😭.
Kännykkä hajosi kokonaan.
- Anonyymi00012UUSI
Suĺla varmaan on ikävä tälläistä mukavaa ihmistä kohtaan mutta mullapas ei ole tuollaista paska naamaa ikävä onneksi jo tunteetkin katosi sinusta eikä ne tule takaisin
- Anonyymi00014UUSI
Mite niin paska ihminen olen? Vain työtä ollu jo kauan ja vain työkavereita töissä näen? Ei yhtään kaveria, jonka kanssa käydä kirjastossa tai kaupungilla.
- Anonyymi00015UUSI
Paska ihminen, kun toivon, että olisi joku jonka kanssa tehdä muutakin kuin olla yksin kotona. Voisi liikkua ja pyörällä ja eikä tarvis hävetä, kun yksin liikun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak684219Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka473171- 372826
- 342008
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas5041676- 631595
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode461462- 411370
- 681294
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171256