Miks edes luulin?

Anonyymi-ap

Miks kirjoittaisin tänne, kun ei ole syytä.
Ei ole syytä. Tokkopa hän minulle vastaa tänne?

Ikävä on.
Pitää tyytyä, että yksin elän ja muut ihmiset saa nauttia elämästä.

Pitää hyväksyä yksinäisyyden sietämään.

Hyväksyä, että vain työtä on elämässä ei mitään muuta. Ei nyt eikä tulevaisuudessakaan.

Yksinään olla ja vain työkavereita näkee töissä. Eikä mitään muuta kuin yksinään tehdä kaikkea!

Ei. Hän vastaa... Luulin että olet parempi ihminen kuin muut ja etkä satuta minua. Luulin, että välitit minusta.

15

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ehkäpä sinulla on vielä käsiteltävää. Tsemiä.

• Anonyymi00002
      UUSI

Sinulla sentään on työ. Kaikilla ei ole sitäkään.

• Anonyymi00003
        UUSI

Veit työpaikan minulta, hyi olkoon!

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Veit työpaikan minulta, hyi olkoon!

En vienyt sinulta työpaikkas!!

• Anonyymi00004
      UUSI

Sinä olisit halunnut minun välittävän, sen näin naamastasi, mutta välittäminen on sellainen asia jota toinen ei voi vaatia, koska se on aina vapaaehtoista. Sitä sinä et suostunut ymmärtämään! Ja siksi se oli vain sinun ongelma ja minun ongelma oli se, etten halunnut sinun lähestyvän minua!

• Anonyymi00006
        UUSI

AP Tunsimme oikeassa elämässä! Vain työkavereita näen töissä. Ei ketään muuta ihmisiä ole elämässäni. Ei kavereita joiden kanssa käydä harrastamassa liikuntaa tai kirjastossa lukemassa lehtiä. Vain tuttuja ja työkaverit. Siinä ihmiset joita näen.

• Anonyymi00007
      UUSI

Et kai tunne intohimoasi joten se hämmentää mieltäsi, ei sydäntäsi. Siinä, joka haluaa näyttää asioita epäsuoraan, ei tuntea suoraan on se että kiinnostukseen tiedon jakamiseen liittyy ripaus kieroa nautintoa odottaessa katseesta tai reaktiosta näkevänsä mitä tahansa kunhan se aiheuttaisi jonkinlaista epämukavuutta. Sanat loukussa tahtosi ja tarpeesi välissä. Entä jos huomaisitkin jaetun tarkoituksen hinnaksi tehdä monista muista asioista näkymättömiä ja oman ydintietosi vaaarantuneen. Sen etten rakastaisi pitäisi taivuttaa uuteen muotoon jonka toivottaisit tervetulleeksi miettimättä hetkeäkään mitä on jäljellä. Tuomaan silmiisi pilkkeen joka lupaa vahinkoa.

• Anonyymi00009
        UUSI

Vain työkavereita näen töissä. En muuta elämää kuin työ.

• Anonyymi00008
      UUSI

Minä en ainakaan lähesty henkilöä joka ei vastaa viesteihini. Nobody.

• Anonyymi00010
        UUSI

En näe nykyään muita ihmisiä kuin vain töissä työkavereita. Ei ole muuta elämää kuin työ.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

En näe nykyään muita ihmisiä kuin vain töissä työkavereita. Ei ole muuta elämää kuin työ.

Mikä syy, ettet kirjoita kiinnostuksesi kohteelle.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mikä syy, ettet kirjoita kiinnostuksesi kohteelle.

Ei ole numeroa enää 😭.
        Kännykkä hajosi kokonaan.

• Anonyymi00012
      UUSI

Suĺla varmaan on ikävä tälläistä mukavaa ihmistä kohtaan mutta mullapas ei ole tuollaista paska naamaa ikävä onneksi jo tunteetkin katosi sinusta eikä ne tule takaisin

• Anonyymi00014
        UUSI

Mite niin paska ihminen olen? Vain työtä ollu jo kauan ja vain työkavereita töissä näen? Ei yhtään kaveria, jonka kanssa käydä kirjastossa tai kaupungilla.

• Anonyymi00015
      UUSI

Paska ihminen, kun toivon, että olisi joku jonka kanssa tehdä muutakin kuin olla yksin kotona. Voisi liikkua ja pyörällä ja eikä tarvis hävetä, kun yksin liikun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia

"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak
      Maailman menoa
      68
      4219
    2. Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei

Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka
      Maailman menoa
      47
      3171
    3. Yks vähemmän

Yks narkki täälläkin vähemmän,m.t. sai mitä halusi😎
      Kiuruvesi
      37
      2826
    4. Nyt voin sanoa että vtuttaa!

Kertaa sata 💯
      Ikävä
      34
      2008
    5. Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua

Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas
      Kotimaiset julkkisjuorut
      504
      1676
    6. Oletko onnellinen

Kun ei enää nähdä?
      Ikävä
      63
      1595
    7. Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?

Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode
      Tv-sarjat
      46
      1462
    8. Anteeksi

Anteeksi 😭😭😭. Olet rakas❤️. En juo enää liikaa. 😭
      Ikävä
      41
      1370
    9. Minun kultani

Mistä saataisiin sulle hyvät henkselit? 🤗😘
      Ikävä
      68
      1294
    10. Mitäs mieltä

Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho
      Ähtäri
      17
      1256
    Aihe