Ainoa kysymys miks? Särjit minut?

Anonyymi-ap

Miks? Miksen kelvannut ystäväksi?

Kelpasin ystäväksi, kun olin onnellinen ja hymyilin ja eikä ystävyydessä ollu mitään väärää.

Sinulla omat ystävät minun lisäksi oli.
Sinulla oli omat tutut.
Sinulla oli omat rakkaat ja tärkeät ihmiset.

Meillä oli yhteinen ystävä ja tuttuja.
Minulla oli omia ystäviä ja omat rakkaat ja tärkeät ihmiset kuten ystävyydessä pitää olla.

Mutta miksi halusit minun laittavan surun aikana välit poikki rakkaisiin ja tärkeisiin ihmisiin?

Miksi kerroit minun asioita ja kerroit mitä olin sinulle kertonut meidän yhteiselle ystävälle ja tutuille ja puhuit pahaa minusta?

Miksi halusit särkeä minut täysin, kun halusit että rakkaat ja tärkeät ihmiset lähtee pois elämästäni? Puhumalla pahaa minusta ja puhuit minun asioita yhteisille ystävälle ja tutuille??

Miksi suutuit? Kun en laittanu välit poikki heihin ja ystäviin???

Olitko ikinä ystäväni vai olinko minå vain ihminen, jonka avulla pönkitit omaa itsetuntoa?

Sinua kuuntelin ja lohdutin kun sinä itkit ja sinulla oli paha olo.

Kun olisin tarvinnut ystävää!!

Sinä lähdit pois.

Et vastannut puhelimeen tai viesteihin tai soittanut!!

Viimeinen kysymys millainen ystävä on vain silloin ystävä kun kaikki on hyvin, mutta kääntåå selän, kun oikeasti ystävän tukea ja lohdutusta surun aikana tarvii??

VASTAUS ON ihminen joka ei ota toisen tunteet huomioon vaan aina vaan itseään ajattelee!!

15

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Turhaa lässytystä! Et koskaan suostunut ymmärtämään sitä etten pidä sinusta, enkä ole koskaan halunnut ystäväksi oman lapseni ikäistä ihmistä!

• Anonyymi00003

AP Et ole oikea ihminen, jota tarkoitan!

Me oltiin ystäviå niin kauan kun minun elämäni meni hyvin ja olin onnellinen, mutta kun suru tuli elämääni hän lähti pois. Hän oli ystäväni kun olin onnellinen? Mutta kun tärkeä ihminen lähti taivaiseen ystäväni käänsi selän.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00003 kirjoitti:

AP Et ole oikea ihminen, jota tarkoitan!

Me oltiin ystäviå niin kauan kun minun elämäni meni hyvin ja olin onnellinen, mutta kun suru tuli elämääni hän lähti pois. Hän oli ystäväni kun olin onnellinen? Mutta kun tärkeä ihminen lähti taivaiseen ystäväni käänsi selän.

Todella aistikasta aloittajaäijä, että yhdistelet näitä eri narratiiveja toisiinsa- ei yhtään läpinäkyvää. Naiselta Tee

• Anonyymi00002

Olet käynyt tuskallisen prosessin läpi. Ja lopputulemasi on valitettava mutta tosi. Ystävät mitataan juuri silloin kun on itsellä vaikeaa. Olen itsekin joutunut tilanteeseen kun olen ollut heikoilla. Ja silloin on selvinnyt kuka on kuka. Lähelle jätin vain oikeat ihmiset. Voimia ja rakkautta. <3

• Anonyymi00004

AP KIITOS ettet haukkunut minua.

• Anonyymi00005

ihminen joka ei ota toisen tunteet huomioon vaan aina vaan itseään ajattelee!!

Ei aivan. On myös syitä, miksei voi ottaa tietyllä tavalla huomioon tai ainakaan sen toisen mielestä riittävästi.

Tietysti aina parempi, ettei jätettäisi kertomatta. Jos vain mahdollista. Jos.

• Anonyymi00006

Ystävyydessä el ollu mitään väärää!!

Kummallakin oli oma elämä. Omia ystäviä ja tuttuja ja sitten meidän ystävyys! En ollu hänelle rakkain! Ja eikä minun edes pitäisi olla hänelle rakkain!!

Hänellä oli omat rakkaat ja niin se pitääkin olla ja eikä minua ystävänä se haitannut lainkaan että oli muuta elämää kuin meidän ystävyys!!

Me oltiin ystäviä EI muuta!

• Anonyymi00007

Hänellä oli omat rakkaat ihmiset elämässä ja minulla omat ja näinhän ystävyydessä pitääkin olla!

Ystävä ei ole rakkain!

Vaan muut ihmiset...

Ja niin se ystävyydessä pitåå ollakin!!

Ystävyydessä ei asuta yhdessä eikä muuteta yhteen.

Ollaan toisen elämässä tukemassa ystävää, kun hänellä on vaikeaa tai ollaan kun on iloinen ja harrastetaan ja käydään kaupungilla ja ollaan ystäviä.

• Anonyymi00008

Kaks hyvän näköistä ihmistä ei voi keskenään olla ystäviä ellei ole entiset toisilleen.
        Naivi on puoliso kuka uskoo miehen olevan vain ystävä kaikkien mielestä n*itavan näköisen naisen kanssa.

• Anonyymi00009

Mieti sitä miten aina joka kerta aloit mua kohtaan käyttäytyyn ei mun vika vaan sun oman tyhmyyden ollaan nyt sitten loppu elämän näin kun kerta et osaa käyttäytyä aikuismaisesti siitä saat vain syyttää itseäsi olisit tajunnut niistä erellis kerroista mut ethän sä osaa

• Anonyymi00010

Jos tää on mulle niin en ees tiiä mistä tässä louskutat, opettele sanoon ihmisille kun niitten tekemiset loukkaa ja lopeta tämmönen kitkerä kostaminen. Ei kiinnosta arvailla sun tunnetiloja ja mielensäpahottamisia, auo sitä suutasi kun asia on ajankohtainen, sitä itsekin opettelen että juukusta hei.

• Anonyymi00011

Puhuin ystävyydestä . Hänellä oli oma rakas puoliso ja olin hänen ystävä. Minulla oli omat rakkaat elämässäni. Ja oma elämä ja omat ystävät.

Sitten oli meidän ystävyys ja hänen puolisonsa tunsi minut. Kävin, hyvinä aikoina heitä moikkaa ja kumpikin oli kotona. Tunsin molemmat!

Hänen puolisonsa oli kaverini vain ystäväni takia.

Olin onnellinen, kun he löysivät toisensa.
        Luulin, että jos menevät kihloihin ja avioon ja saavat lapsen. Niin minusta tulisi kummitäti sille lapselle!

Saisin järjestää heille hienot juhlat, kun joskus saavat lapsen.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Puhuin ystävyydestä . Hänellä oli oma rakas puoliso ja olin hänen ystävä. Minulla oli omat rakkaat elämässäni. Ja oma elämä ja omat ystävät.

Sitten oli meidän ystävyys ja hänen puolisonsa tunsi minut. Kävin, hyvinä aikoina heitä moikkaa ja kumpikin oli kotona. Tunsin molemmat!

Hänen puolisonsa oli kaverini vain ystäväni takia.

Olin onnellinen, kun he löysivät toisensa.
        Luulin, että jos menevät kihloihin ja avioon ja saavat lapsen. Niin minusta tulisi kummitäti sille lapselle!

Saisin järjestää heille hienot juhlat, kun joskus saavat lapsen.

Hyvin aikoina meidän ystävyys oli sellasta, että käytiin baarissa löytämässä kummallekin puolison
        Ystäväni löysi, mutta enhän mä yksin viitsi mennä baariin, kun jos ei kukaan tule juttelemaan.

• Anonyymi00013

Ystäväni löysi puolison, mutta mä en vielä ja enkä viitsi yksin mennä baariin. Ystäväni oli magneetti ja kun hän oli baarissa meille tultiin juttelemaan.

En kävisi nykyään enää ystäväni kanssa baarissa, kun hän on varattu ja on saanut hyvän puolison.

• Anonyymi00015

Toisien baari käyttäytymistä muuttaa ikäkin
        Toiset sitten käy lapsensa kanssa baarissa ja festareilla.
        Mamma betalar tai jotakin siihen suuntaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      151
      2496
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe