kun vielä kirjoiteltiin, ei minulle tullut siitä sellaista oloa, että hän olisi ilahtunut viesteistä saati kaivannut millään tavalla. Enkä usko että se oli varovaisuutta, vaan ihan pelkkää välinpitämättömyyttä.
Silloin joskus
26
335
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tai ei vain tykännyt kirjoitella.
- Anonyymi00002
Sama asia.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sama asia.
Niin siis tarkoitin, ettei tykännyt. En tarkoittanut pelkästään, ettei tykännyt kirjoittelusta. Anteeksi sanamuoto.
- Anonyymi00003
Jännää, nainenhan kun on parhaimmillaan juuri kirjoitellessa.
- Anonyymi00009
Kaikkien mielestä tutustuminen ei ole tärkeää.
- Anonyymi00005
Ei ole minulle . Minun kaivattuni tietää että minulla oli suruaika kun tärkeä oli lähtenyt taivaaseen! Kuka suruaikana jaksaa yhteyttä pitää?
- Anonyymi00006
Varmasti kaipasi jos kirjoitteli
- Anonyymi00007
Jotkut ihmiset ovat hyvinkasvatettuja ja vastaavat kohteliaisuussyistä.
- Anonyymi00010
Ei välittänyt 😭 oikeasti vaikka tiesi että itken ja paha olo ja siksi en jaksanut pitåå yhteyttä. Halusin surusta parantua .
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei välittänyt 😭 oikeasti vaikka tiesi että itken ja paha olo ja siksi en jaksanut pitåå yhteyttä. Halusin surusta parantua .
Surullista tuollainen. :(
- Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Surullista tuollainen. :(
Itkenyt tänäänkin 😭😭! Suru muistuttaa välillä.
- Anonyymi00008
Minä kyllä kaipasin. Esitin ehkä välinpitämätöntä.
- Anonyymi00015
Se on ihan toimiva tapa saada omaa rauhaa.
- Anonyymi00011
Ompa syyttävä ja empatiakyvytön kirjoitus.
Ott varmaan vain ottamassa muilta vissiin !- Anonyymi00012
Saisiko saman suomeksi?
Mä vaan kertaan faktoja, tosiasioiden tunnustaminen on kai viisauden alku tai jotain. - Anonyymi00014
Minulla oli paha olo ja itkin ja olin aivan rikki. Tiesi, että suruaika. Ja en jaksanut yhteyttä pitää kun Halusin surusta parantua. Vain töissä jaksoin käydä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00014 kirjoitti:
Minulla oli paha olo ja itkin ja olin aivan rikki. Tiesi, että suruaika. Ja en jaksanut yhteyttä pitää kun Halusin surusta parantua. Vain töissä jaksoin käydä.
Sinulle tuntuu naisia itkeä tihrustamassa performoiva spede olevan tärkeä apparaatti tämä naisen suru, kerrotko vähän mikä homma- liittyykö tähän joku äidin rakkauden jano?
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sinulle tuntuu naisia itkeä tihrustamassa performoiva spede olevan tärkeä apparaatti tämä naisen suru, kerrotko vähän mikä homma- liittyykö tähän joku äidin rakkauden jano?
Kaikki palaa äitiin- muistakaa se.
- Anonyymi00016
höpö höpö, mä menin niin pahasti hämilleni, kun varattu nainen sanoi rakastavansa mua...
- Anonyymi00017
Jos se oli noin yllättävää, ei tainnut olla molemminpuolista? 😅
- Anonyymi00027
Niin, ja reagoit lakaisemalla ongelman roskikseen. Kipeää tekee vieläkin.
- Anonyymi00018
Itse sinä olit tyhmä no antaa olla
- Anonyymi00020
🫣
- Anonyymi00021
Oli pakko hillitä intoa etten olisi vaikuttanut oudolta pakkomielteiseltä hyypiöltä. Luulin, että vastailit vaan jonkinlaisesta velvollisuudentunnosta. Ei siihen voinut vastata, että olipa ihana kun laitoit viestiä, olen ajatellut sinua ja panemista kanssasi koko ajan.
- Anonyymi00022
Arvasin Terveisin erään puoliso!
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Arvasin Terveisin erään puoliso!
Nytkö jo tuksari esität tämän elämänkouluskeemasi ylläpitämiseksi sitä ns ”toisen puolisoa”. Jatkahan samaan malliin vaan🙄
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",265149Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012341- 1372052
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531915Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171740"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551296Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1341011Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää57895Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.308857Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa137684