Silloin joskus

Anonyymi-ap

kun vielä kirjoiteltiin, ei minulle tullut siitä sellaista oloa, että hän olisi ilahtunut viesteistä saati kaivannut millään tavalla. Enkä usko että se oli varovaisuutta, vaan ihan pelkkää välinpitämättömyyttä.

26

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tai ei vain tykännyt kirjoitella.

• Anonyymi00002

Sama asia.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Sama asia.

Niin siis tarkoitin, ettei tykännyt. En tarkoittanut pelkästään, ettei tykännyt kirjoittelusta. Anteeksi sanamuoto.

• Anonyymi00003

Jännää, nainenhan kun on parhaimmillaan juuri kirjoitellessa.

• Anonyymi00009

Kaikkien mielestä tutustuminen ei ole tärkeää.

• Anonyymi00005

Ei ole minulle . Minun kaivattuni tietää että minulla oli suruaika kun tärkeä oli lähtenyt taivaaseen! Kuka suruaikana jaksaa yhteyttä pitää?

• Anonyymi00006

Varmasti kaipasi jos kirjoitteli

• Anonyymi00007

Jotkut ihmiset ovat hyvinkasvatettuja ja vastaavat kohteliaisuussyistä.

• Anonyymi00010

Ei välittänyt 😭 oikeasti vaikka tiesi että itken ja paha olo ja siksi en jaksanut pitåå yhteyttä. Halusin surusta parantua .

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei välittänyt 😭 oikeasti vaikka tiesi että itken ja paha olo ja siksi en jaksanut pitåå yhteyttä. Halusin surusta parantua .

Surullista tuollainen. :(

• Anonyymi00019
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Surullista tuollainen. :(

Itkenyt tänäänkin 😭😭! Suru muistuttaa välillä.

• Anonyymi00008

Minä kyllä kaipasin. Esitin ehkä välinpitämätöntä.

• Anonyymi00015

Se on ihan toimiva tapa saada omaa rauhaa.

• Anonyymi00011

Ompa syyttävä ja empatiakyvytön kirjoitus.
      Ott varmaan vain ottamassa muilta vissiin !

• Anonyymi00012

Saisiko saman suomeksi?

Mä vaan kertaan faktoja, tosiasioiden tunnustaminen on kai viisauden alku tai jotain.

• Anonyymi00014

Minulla oli paha olo ja itkin ja olin aivan rikki. Tiesi, että suruaika. Ja en jaksanut yhteyttä pitää kun Halusin surusta parantua. Vain töissä jaksoin käydä.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Minulla oli paha olo ja itkin ja olin aivan rikki. Tiesi, että suruaika. Ja en jaksanut yhteyttä pitää kun Halusin surusta parantua. Vain töissä jaksoin käydä.

Sinulle tuntuu naisia itkeä tihrustamassa performoiva spede olevan tärkeä apparaatti tämä naisen suru, kerrotko vähän mikä homma- liittyykö tähän joku äidin rakkauden jano?

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Sinulle tuntuu naisia itkeä tihrustamassa performoiva spede olevan tärkeä apparaatti tämä naisen suru, kerrotko vähän mikä homma- liittyykö tähän joku äidin rakkauden jano?

Kaikki palaa äitiin- muistakaa se.

• Anonyymi00016

höpö höpö, mä menin niin pahasti hämilleni, kun varattu nainen sanoi rakastavansa mua...

• Anonyymi00017

Jos se oli noin yllättävää, ei tainnut olla molemminpuolista? 😅

• Anonyymi00027

Niin, ja reagoit lakaisemalla ongelman roskikseen. Kipeää tekee vieläkin.

• Anonyymi00018

Itse sinä olit tyhmä no antaa olla

• Anonyymi00020

🫣

• Anonyymi00021

Oli pakko hillitä intoa etten olisi vaikuttanut oudolta pakkomielteiseltä hyypiöltä. Luulin, että vastailit vaan jonkinlaisesta velvollisuudentunnosta. Ei siihen voinut vastata, että olipa ihana kun laitoit viestiä, olen ajatellut sinua ja panemista kanssasi koko ajan.

• Anonyymi00022

Arvasin Terveisin erään puoliso!

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Arvasin Terveisin erään puoliso!

Nytkö jo tuksari esität tämän elämänkouluskeemasi ylläpitämiseksi sitä ns ”toisen puolisoa”. Jatkahan samaan malliin vaan🙄

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      26
      5149
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      101
      2341
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      137
      2052
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      53
      1915
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1740
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1296
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      134
      1011
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      895
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      308
      857
    10. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      137
      684
    Aihe