Miksei enää kukaan arvosta ystävyyttä?
Yksin on hävettävää liikkua ja käydä baarissa ja ei sinne Yksin voi mennä, kun juopot tulee häiritsemään ja eikä voi enää käydä laulamassa.
Yksin on noloa käydä uimassa!
Yksin on noloa liikkua.
Vappukin pilalla, kun ei ystäviä ole.
Yksin vappuna.
Vain työssä näen työkaverit. Ei muita ihmisiä elämässäni 😭😭😭😭
Kesä pilalla
63
507
Vastaukset
- Anonyymi00001
Valvon. Mietin kuinka muilla on ystäviä ja kavereita ja perhettä.
Minulla ei mitään muuta kuin työ.
Eikä työ lohduta, kun paha mieli.
Eikä työn kanssa voi mitään kivaa tehdä.
Vappu yksin 😭 - Anonyymi00002
Oliko sulla aiemmin ystäviä? Jos oli, niin mihin he ovat kadonneet?
- Anonyymi00004
Oli ystäviä. Ei enää. 😭😭😭 yks puhui sontaa minusta kaupungilla ja baarissa ja muut uskoivat sitä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oli ystäviä. Ei enää. 😭😭😭 yks puhui sontaa minusta kaupungilla ja baarissa ja muut uskoivat sitä.
Ja puhui minun asioitani... 😭😭😭
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ja puhui minun asioitani... 😭😭😭
Edessä mukava ja kiltti!
Takanapäin haukkui minua monille ihmisille.😭 - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Edessä mukava ja kiltti!
Takanapäin haukkui minua monille ihmisille.😭Etä sellaista 😭
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oli ystäviä. Ei enää. 😭😭😭 yks puhui sontaa minusta kaupungilla ja baarissa ja muut uskoivat sitä.
Eihän tuommoset ole ystäviä jotka uskoo.
- Anonyymi00019
Täällä tämä palstasedän juttuihin kallellaan oleva kaveri hakee tulessa taas lisätietoa ja etsii heikkoa kohtaa naisesta ns
- Anonyymi00020
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oli ystäviä. Ei enää. 😭😭😭 yks puhui sontaa minusta kaupungilla ja baarissa ja muut uskoivat sitä.
Ihanko totta palstaäijä- voiko olla niin että ihmiset puhuvat muista pskaa pubeissa? T naiselta
- Anonyymi00021
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eihän tuommoset ole ystäviä jotka uskoo.
Älä nyt palstaäijän lohtduttava olkapää- sehän yhdistää hyypiötä kun saavat jauhaa muista perätöntä propagandaa ilman limiittiä. Mistäs tämä sinun luja usko tähän aapeepalstaäijän hologrammiin on muuten peräisin ns? Niinpää
- Anonyymi00031
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ihanko totta palstaäijä- voiko olla niin että ihmiset puhuvat muista pskaa pubeissa? T naiselta
T naisella on korvien väli paskassa ei kannate uskoa sen jorinoita
- Anonyymi00036
Anonyymi00031 kirjoitti:
T naisella on korvien väli paskassa ei kannate uskoa sen jorinoita
Kerrotko, että mistä tuli tarve kajauttaa tämä tietoisku esim juuri tähän väliin?
- Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kerrotko, että mistä tuli tarve kajauttaa tämä tietoisku esim juuri tähän väliin?
Yrittääkö keke ikäänkuin etähallita ympäristöä? No voi, kannattaa ottaa sellsinen asenne, että kukaan ei tule toimeen kenenkään kanssa niin ei vanne kiristä päätä
- Anonyymi00043
Anonyymi00039 kirjoitti:
Yrittääkö keke ikäänkuin etähallita ympäristöä? No voi, kannattaa ottaa sellsinen asenne, että kukaan ei tule toimeen kenenkään kanssa niin ei vanne kiristä päätä
Kolmanneksi minkään pubipulinan kautta tuskin pidetään narratiiveja kasassa oli mikä kasakkaklubi ikinä kyseessä
- Anonyymi00058
Anonyymi00043 kirjoitti:
Kolmanneksi minkään pubipulinan kautta tuskin pidetään narratiiveja kasassa oli mikä kasakkaklubi ikinä kyseessä
Ei kellarissa, ei nousevan auringon talossa eikä todellakaan tässä atmosfäärissä jossa aika seisoo niinikään paikallaan
- Anonyymi00003
Ei mitään muuta kuin työ.
- Anonyymi00007
Ota omaisiin yhteys!Elintärkeä asia nuorelle aikuiselle.
- Anonyymi00010
Mullakaan ei ole yhtään ainutta ystävää. Eikä edes työkavereita. Työ on, mutta ei työkavereita. Eikä perhettäkään. Eikä edes rahaa käydä missään edes yksinäänkään.
- Anonyymi00012
Älä anna periksi semmosille sonnanjauhajille.
Ihmiset varmasti tulevat huomaamaan kuka on oikeassa.
Ja jos muut menevät mukaan valheisiin, niin parempi pysyäkin kaukana. On niitä henkisesti terveitäkin sentään vielä olemassa.- Anonyymi00044
Vaikka joku puhuukin jaskaa, niin itse tiedät saian todellisen laidan. Kyllä ne muutkin huomaa aikanaan että kuka se oikea ystävä on. Tsemppiä sulle, toivottavasti kohdataan vielä karaokessa🥰 Tai uimassa😎
- Anonyymi00016
Kello 7.40 soi herätyskello. Työt kutsuu 9.00
- Anonyymi00029
Kotityöt?
- Anonyymi00041
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kotityöt?
Minä teen kotitöitä vain omassa asunnossa. Ei kiinnosta tippaakaan tehdä kotitöitä yhdenkään oman lapseni ikäisen kämpässä! Uuden ikäiseni ystävän oletan tekevän kotityöt hänen omassa kodissaan!
- Anonyymi00045
Anonyymi00041 kirjoitti:
Minä teen kotitöitä vain omassa asunnossa. Ei kiinnosta tippaakaan tehdä kotitöitä yhdenkään oman lapseni ikäisen kämpässä! Uuden ikäiseni ystävän oletan tekevän kotityöt hänen omassa kodissaan!
Joku äitiinsä liittyvä trauma tämän palstaäijän tätiroolin takaa löytyy
- Anonyymi00053
Anonyymi00045 kirjoitti:
Joku äitiinsä liittyvä trauma tämän palstaäijän tätiroolin takaa löytyy
Juuri niin olen sen ajatellut olevan! Mutta että rupesi sen takia stalkkaamaan, sellainen on ala-arvoista toimintaa!
- Anonyymi00060
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kotityöt?
Työt alkoivat 9.00 ei kotityöt
- Anonyymi00061
Anonyymi00041 kirjoitti:
Minä teen kotitöitä vain omassa asunnossa. Ei kiinnosta tippaakaan tehdä kotitöitä yhdenkään oman lapseni ikäisen kämpässä! Uuden ikäiseni ystävän oletan tekevän kotityöt hänen omassa kodissaan!
Ei ollu ketju sinulle. Et ole ystäväni.
- Anonyymi00018
Toivotaan että mieli pysyy kasassa.
- Anonyymi00025
Olen murtanut niiden mielet jo, se on julkinen salaisuus. Sivusta maailman vahvin Peppi T
- Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
Olen murtanut niiden mielet jo, se on julkinen salaisuus. Sivusta maailman vahvin Peppi T
Jokainen pystyy siihen jos pääsee tunkeutuun toisen intimiteettiin.Kasvotusten rt olisi pystynyt
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Jokainen pystyy siihen jos pääsee tunkeutuun toisen intimiteettiin.Kasvotusten rt olisi pystynyt
Suomessa on kaikki mahdollista. Täällä pääsee kenen elämään vaan. Ne voi vaan paskoa kaikki toisten suhteetkin jonain päivänä muutakin. Ihmiset nauttii tätä. Sitä ne saa tulevaisuudessa.
- Anonyymi00038
Anonyymi00025 kirjoitti:
Olen murtanut niiden mielet jo, se on julkinen salaisuus. Sivusta maailman vahvin Peppi T
Sinä et murra mitään irl.
- Anonyymi00042
Anonyymi00030 kirjoitti:
Jokainen pystyy siihen jos pääsee tunkeutuun toisen intimiteettiin.Kasvotusten rt olisi pystynyt
Mitähän vttuaa? No mut sehän on vaan palstaäijä, ei kannata uskoa sen juttuja eikä ehkä jonkun toisenkaan juttuja
- Anonyymi00046
Anonyymi00038 kirjoitti:
Sinä et murra mitään irl.
Ai sinuunkin osui, infernaalisen pahansuopa yksisarvinen. Sivutuotteena tuli nääs
- Anonyymi00048
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ai sinuunkin osui, infernaalisen pahansuopa yksisarvinen. Sivutuotteena tuli nääs
Minulla on kuule 7 sarvea.
- Anonyymi00049
Anonyymi00025 kirjoitti:
Olen murtanut niiden mielet jo, se on julkinen salaisuus. Sivusta maailman vahvin Peppi T
Vedän lättyyn tuota.
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Vedän lättyyn tuota.
Tekisikö se sinusta kaikkien sankarin? Joissain piireissä esim mumman mukilointi tai tenavan kovistelu saattaa riittää ns👍
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Tekisikö se sinusta kaikkien sankarin? Joissain piireissä esim mumman mukilointi tai tenavan kovistelu saattaa riittää ns👍
Vrt seniili- en peri enää velkoja ja mistä ne olisivat tulleet, kuka olisi olettu toimeksiantaja jne. En pidä niitä minään
- Anonyymi00052
Anonyymi00049 kirjoitti:
Vedän lättyyn tuota.
Voisitko maksaa jopa puudelin slayeroinnista, kuten täällä mainostit joskus tunteiden vallassa?
- Anonyymi00033
Ei yksin liikkumisessa ole mitään hävettävää. Olen käynyt monet kerrat yksin ravintolassa syömässä, baarissa drinkillä ja jopa ulkomaanmatkoilla. Älä anna yksin olemisen rajoittaa elämääsi.
- Anonyymi00047
Näin juuri.Sitä tuntee itsensä jumalaksi liikkuessaan yksin ja tuntee pistäviä silmiä selässään.
- Anonyymi00055
Anonyymi00047 kirjoitti:
Näin juuri.Sitä tuntee itsensä jumalaksi liikkuessaan yksin ja tuntee pistäviä silmiä selässään.
On niitä muitakin, kuulostaa että itse kiinnität siihen enemmän huomiota kuin muut ja sitten kun jo valmiiksi asennoidut ja ajattelet noin, ei siihen tarvita kuin vaikkapa yksi vilkaisu sinuun päin jonkun sellaisen toimesta, joka katsoo ja miettii, että olikohan tuo yks mun tuttu. Tämä vain esimerkki tästä.
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
On niitä muitakin, kuulostaa että itse kiinnität siihen enemmän huomiota kuin muut ja sitten kun jo valmiiksi asennoidut ja ajattelet noin, ei siihen tarvita kuin vaikkapa yksi vilkaisu sinuun päin jonkun sellaisen toimesta, joka katsoo ja miettii, että olikohan tuo yks mun tuttu. Tämä vain esimerkki tästä.
Pidän P miehestä en sinusta M.
- Anonyymi00057
Anonyymi00047 kirjoitti:
Näin juuri.Sitä tuntee itsensä jumalaksi liikkuessaan yksin ja tuntee pistäviä silmiä selässään.
Itse yritän häippästä hissin kissun ettei tule ylilyöntejä kaikki vähänkään tuntevat tietää etten oikein pidä huomiosta
- Anonyymi00034
Aloita joku uusi harrastus, jossa käy muita samanikäisiä kuin itse olet!
- Anonyymi00035
sinne vaan yksin. mäkin meen
- Anonyymi00054
Ja johtuu mistä mulla omista valinnoistani ennen kaikkea siitä kuinka oman elämäni olen halunnu elää eikö ne ole useimmilla järjellä ajateltuna ne syyt ja baari seuraa ny taas luulis olevan helppo löytää jopa etsimällä ei o mulle ainakaan ollu edes ongelma töätä baarissa johonkihun jonka kanssa saa keskustelun aikaiseksi helsingissä sai baarissa olla rauhassa jos yksin meni hämeessä taas kun meni poitsun äidin kanssa haminassa ei yleensä montaa minuuttia menny kun oli joku tuttu juttelemassa kotkassa ennjuurikaan ole yksin käyny baareissa ollu toki välimatkan päässä muista siellä tuli jopa tuntemattomat yllättävän herkästi juttelemaan laivalla taas pikkujouluissa kulkenu omia teitäni pakollisten jälkeen en sillai ole viihtyny pitkiä aikoja aloillani tekemättä mitään paitsi nukkuessa
Öö, miksei uimaan voi mennä yksin? Eiks se ois ikävää kun kaveri siinä vieressä pärskii.
Tossa paikkakunnat osiossakin valitettiin, kun paikallinen tk lääkäri pärskii uidessaan muiden päälle vettä.- Anonyymi00062
AP Yksin ei ole kivaa käydä uimassa rannalla, kun ei ole turvallista yksin mennä uimaan! Kuka hälyttää apua, jos uimassa minulle tapahtuu jotain?
Ei kukaan!
AP tarkoittaa ketjun aloittajaa! Anonyymi00062 kirjoitti:
AP Yksin ei ole kivaa käydä uimassa rannalla, kun ei ole turvallista yksin mennä uimaan! Kuka hälyttää apua, jos uimassa minulle tapahtuu jotain?
Ei kukaan!
AP tarkoittaa ketjun aloittajaa!Niin jos menee johonkin kuutamouintiin. Mutta mee sinne missä on valvoja. Sillon vaan pitää olla siivosti, ettei tuu porttikielto.
Mieti ny. Mä en ees osaa uida. Tai osaan, mutta en jaksa pitkään. Väärä tekniikka.
- Anonyymi00059
Itseppähän pilasit kaiken ihan joka kerta kun koitin olla kaverisi mutta nyt lopullisesti pilasit kaiken olisko pitäny miettiä mut eihän sulla aivo kapasiteetti sellaiseen riitä
- Anonyymi00063
AP ketjun aloittaja minä en tehnyt mitään väärää!
Halusin, että ystävällä on myös omia ystäviä joiden kanssa tehdä kivaa. On omia rakkaita ja tärkeitä ihmisiä elämässä. Halusin, että hän nauttii elämästä ja näkee ihania ja mukavia ihmisiä.
Mitä väärää siinä on, että haluaa, että ystävällä on myös oma elämä, joka ei minuun liity??
Mitä väärää siinä on, että olin onnellinen, kun hänellä oli omat rakkaat ja tärkeät ihmiset elämässä?
Mitä väärää siinä on, että hän käy baarissa ja näkee omia ystäviä ja nauttii elämästä, myös ilman meidän ystävyyttä? Ei mitään!!!
Mitä väärää siinä on, että antaa ystävälle aikaa olla muittenkin ystävien kanssa eikä pelkästään minun ystävä! Ei mitään.
Mitä väärää siinä on, että ystävät elää omia elämiä ja omat ystävät ja omat rakkaat ja tärkeät ihmiset on
Ei mitään!!!
Ystävyys on ystävyyttä.
En minä halua olla ystäväni ainut ihminen, jota hän näkee! Rakkain en ystävälle halua olla vaan sitä varten on kumppani, jota hän rakastaa kaikista eniten.
Ei se minulta ole pois, että hänellä on kumppani, joka saa ystäväni hymyilemään ja olemaan onnellinen. Sen kanssa perustaa perheen, jos haluaa perheen perustaa!
Minä en voi olla ystävälle ykkönen, kun se rooli on hänen kumppanilla ja ikinä en heidän rakkauden väliin menisi. En ikinä!
Ei se minulta ole pois, että ystäväni on löytänyt rakkauden ja onnea elämään. Eikä tarvitse olla yksin iltaisin kotona!!!
Miksi minä haluaisin, että ystäväni ei olisi ketään löytänyt, joka häntä rakastaa?
Miksi minä haluaisin, että ystäväni pitäisi elää elämäänsä ilman rakkautta ja onnea?
Miksi en saanut olla onnellinen, kun hän löysi rakkauden ja onnen?
- Anonyymi00064
Mä voin alkaa sun kaveriksi. Olet puolustannut minua aina, kun palstalla joku on kommentoinut kirjoitustani ei niin kivasti 🤗 Tyttöystävää et minusta saa, mutta voin luvata, että kanssani kehtaa liikkua. Olen nyt uimarannalla yksin ottamassa aurinkoa, mutta en ole yksinäinen. Minun pitäisi mennä keskustaan illalla tapaamaan ystäviäni, mutta en tiedä haluanko lähteä, vai menenkö vaan majakkaan ottamaan Vapun ensimmäisen drinkin. 😊
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644