Toevotaan aorinkoesta ja lämmintä vapunilimaa kaekille. Pysykää raettiina niin tiijjätte miten mukavaa se on. Simassaki on rosentteja muttei tippaleivissä.
Vastaukset 9
- Anonyymi00002
Sitä samaa Lumperg. Glada Vappen!
- Anonyymi00003
Marssitteko tänään? Vappua kaikille.
- Anonyymi00004
Mikä on punainen ja haisee viinalle?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sofia Virta.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kulissi pariskunta
- Anonyymi00006
me kylän joutilaat ajateltiin laittaa dx corollalla kylänraitti solommuu
- Anonyymi00008
Kaamea joukkotappelu Tökärillä.
- Anonyymi00009
otetaan muistelus "wanhoilta ajoilta": renkipoika... tai siis .. maataloustyöläinen , näin vapun jälkeisissä tunnelmissa .. otti ja teetti puvun , mittojen mukaan ... seuraavan juhlapyhän aikaan istui uudessa puvussaan, solmio suorassa, pirtin ovensuupenkillä pitkälle iltapäivään , ei puhunut , ei pukahtanut .. lopulta nousi ja ovelle mennessään lausui : " On sitä tyhmä , on .. pistää nyt rahansa vaatteisiin ja sitten viinatta olla tillottaa ..."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568