Ihmetyttää "matkimis" keskustelu!!

fuckface

Nightwish = Nightwish
Within Temptation = Within Temptation

Eivät soita/laula samaa musiikkia, koittakaa nyt ymmärtää!!

Within Temptation :n laulaja todella LAULAA, kun taas Tarja "laulaa" (=joikhaa) oopperaa...
... on kaksi eri asiaa laulaa ja laulaa oopperaa... ok fuckfaces?

14

1666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Frank Tappaa

Odottele vuosi, niin ei tarvi (sunkaan) pohtia koko asiaa. Within Temptation on silloin melko varmaan unholassa. Saattaa Nightwishinkin paras kausi olla laskusuunnassa.
      Nightwish on kuitenkin senverran monipuolisempi, että ei ihan täysin unholaan painu. Itse en kevytheavystä niin perusta ollenkaan. Lähinnä se ärsyttää.

• you and me

oletko nyt ihan tossiss????
        w.t. fanit pysyy ja on. aina!!!

• katja
        you and me kirjoitti:

oletko nyt ihan tossiss????
        w.t. fanit pysyy ja on. aina!!!

muhahaha. within temptation on suht lyhyt tähdenlento, usko pois.

• dadad

Within matkii evannecencee vai mikä nyt olikaan
      monet videot ovat kuin kopioita evannecenseltä.

• you and me

jos et sattumopisin tiedä niin w.t. on perustettu vuonna 96 ja se ei matki!!!!!!
        oletko sattunut lukemaan jonkun toisen tietämättömän kirjoittaman jutun???

• katja
        you and me kirjoitti:

jos et sattumopisin tiedä niin w.t. on perustettu vuonna 96 ja se ei matki!!!!!!
        oletko sattunut lukemaan jonkun toisen tietämättömän kirjoittaman jutun???

ja oletko sä ollu fani vuodesta 96? tai onko sulla mahdollisesti materiaalia vuodelta 96? kuulostaako se samalta kuin tänäpäivänä? vai oletkohan edes kuullut within temptationin vuoden 96 musiikkia? epäilenpä että et... mutta korjaa toki jos olen väärässä.. mut näistä lähetään liikkeelle.

• Seppo
        katja kirjoitti:

ja oletko sä ollu fani vuodesta 96? tai onko sulla mahdollisesti materiaalia vuodelta 96? kuulostaako se samalta kuin tänäpäivänä? vai oletkohan edes kuullut within temptationin vuoden 96 musiikkia? epäilenpä että et... mutta korjaa toki jos olen väärässä.. mut näistä lähetään liikkeelle.

No itse aikoinaan v 1996 tuli hankittua lähes kaikenlaista metallimateriiaalia...Ja samassa tutustuin Within Temptationiin...Olen samoilta seuduilta kuin Nightwishin ihmiset...seurannut heidän touhujaan alkuajoilta lähtien...ja osa poppoosta toimi silloin "Nattvindens gråt" bändin kanssa...

No joo... Asiasta ytimeen...Eli WT:n musiikillinen tyyli oli aika lailla samanlaista jo alkuajoilta, "The Dance" ja "Enter" levyillä. Kannattaa tutustua. tosin noita levyjä voi olla nykyään vaikemapi saada. Tyyli on perustaltaan samaa, hieman hitaampaa ja raskaampaa, mukana enemmän mieslaulua ja karjahtelua.. mutta ainakin omasta mielestäni parempaa kuin uusin levy... Nightwishin tyyli on taasen hioutunut huomattavasti erilaisempaan suuntaan, mikäli vertaa uutta ja vanhaa materiaalia...Molemmat hienoja bändejä.. Ja makuasioista turha kiistellä.. toivottavasti tämä hiukka jelppaa siun ajatuksia :)

• johanna

siis tarjalla ja sharonilla( vai olikos se nimi edes sharon:D) on kummallakin korkeat äänet ja en usko että niitä joku joka ei tykkäisi kummastakaan bändistä erottaisi. ja eiköhän näiden bändien musiikit ole aika lailla samanlaisia.
      ja mitä taas tulee tuohon evanecsencen matkimiseen niin monessa paikassa on ollut että wt olisi matkinut heitä viimevuosina ja sen takia tämän suosion saanut mikä heillä nyt on.
      ja lyön vaikka vetoa että wt unohdetaan, mutta nightwishiä ei, sillä nightwishin musiikki on paljon monipuolisempaa ja parempaa.

• järkipuhetta johannalta. :)

• johanna
        Jykenski kirjoitti:

järkipuhetta johannalta. :)

kerrankin joku samaa mieltä kanssani:D ja vielä asuu samalla paikkakunnalla, olen shokissa:/

• eräs.

Samantylistähän niiden musiikki on.
      Itse pidän enemmän Within Temptationista.
      W.T. vetoaa kristillisiin arvoihin, Nightwish vetoaa liikaa pimeisiin voimiin.
      olisikohan W.T. peräti jonkinlainen vaihtoehto Nightwishille?

• johanna

"W.T. vetoaa kristillisiin arvoihin, Nightwish vetoaa liikaa pimeisiin voimiin."
        Mitä vittuu:D:D Vai että pimeisiin voimiin...xDD

• 222
        johanna kirjoitti:

"W.T. vetoaa kristillisiin arvoihin, Nightwish vetoaa liikaa pimeisiin voimiin."
        Mitä vittuu:D:D Vai että pimeisiin voimiin...xDD

Onnittelut! Saat vielä kaksi (2) mahdollisuutta puolen valitsemiseen ennen tuomiopäivää.

• Että...

Ai että Tarja joikhaa:D...Ja Sharon laulaa... No, Sharonin ääni on liian heikko...Pystyis ehkä johonki kuoroon...? En tajuu miten joku voi pitää sellasta ääntä kauniina (siis Sharonin...) No, Tarjahan on jo erotettu, et ei sitä tiiä millanen laulaja Nightwishiin tulee...Mut oon nähny livenä WT: n ja NW: n ja Nightwish on todellakin parempi! Kun ne WT: n tyypit rupes soittaa nii musiikki oli vielä ihan ok. Mut sitku Sharon rupes "laulamaan"...Joo, se siitä sitten. En lähtis kattomaan uuestaan, vaikka ilmasiks pääsisin! No, mun mielipide...Jokaisella on omansa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3537
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1835
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1611
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1352
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1194
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      108
      1162
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1069
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      915
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe