Pettämisellä piristystä kevääseen

Anonyymi-ap

Pari päivää sitten petin miestäni. Olen 42v, neljän lapsen äiti. Naimisissa ollaan oltu mieheni kanssa 18 vuotta. Parisuhde on arkipäiväistynyt jo ajat sitten. Muutama viikko sitten eräässä lasten koulun tilaisuudessa juttelin erään miehen kanssa, mies laittoi myöhemmin viestiä ja alettiin viestittelemään. Viestien sävy meni hiljalleen pikkutuhmuuksien puolelle. Viikonloppuna hän pyysi minua mukaansa huonekaluostoksille makutuomariksi. Jonkin aikaa mietittyäni lupauduin mukaan toissapäivänä, miehellä oli iltavuoro ja lapset harrastuksissaan niin oli sopivasti aikaa. Hän tuli hakemaan minut pakettiautolla, lähdettiin ajamaan.
Matkalla keskusteltiin niitä näitä, sitten hän totesi, että varmaan arvasinkin että ei hän oikeasti makutuomaria tarvitsisi, vaan jotain muuta olisi mielessä. Kysyin tietysti että mitähän hänellä sitten olisi mielessä. Hän laittoi kätensä reidelleni ja sanoi että sellaisia aikuisten ihmisten juttuja, ja kysyi mielipidettäni. Olin hetken hiljaa, ja kysyin että missäs hän oli ajatellut näitä aikuisten juttuja tehdä, hän vastasi että otti patjan mukaan tavaratilaan, siellä olisi mukavasti tilaa. Olin taas hetken hiljaa, totesin että pitäisi ainakin kondomeja olla jos sellaista suunnitellaan. Mies nyökkäsi, kääntyi hetken päästä pienemmälle tielle ja sieltä sitten eräälle metsäautotielle jonka kääntöpaikalle pysäytti. Hän kääntyi minua päin, tarttui hellästi niskaani ja veti suutelemaan. Suudeltiin hetki, sitten mies nousi autosta ja tuli avaamaan minulle oven. Ulkona suudeltiin uudelleen, hän tarttui takamukseeni ja veti itseensä kiinni. Sitten hän avasi sivuoven, ohjasi sisään ja patjalle ja tuli päälleni. Suudeltiin siinä hetki, mies kohottautui ja alkoi avaamaan farkkujani. Seuraavaksi hän veti farkut pois, hyväili pimpsaani pikkareiden päältä ja tarttui niihin ja riisui nekin. Hän levitti jalkojani, ja alkoi hyväilemään klitoristani. Hetken hyväiltyään hän käytti sormeaan sisällä, sitten riisui omat housunsa. Katselin vähän jännittyneenä valmiina seisovaa kullia, ajattelin että nyt se tapahtuu, hetken kävi mielessä että pitäisikö lopettaa. Mies kaivoi kondomin ja rullasi sen kalunsa päälle ja pyysi kääntymään. Asettauduin patjalle kontalleen, tunsin miehen lähestyvän ja kuinka hän levitti pakaroitani. Mies asetteli kulliaan aukon kohdalle, ja työntyi sisään. Hän tarttui lantioistani ja alkoi panemaan rauhalliseen tahtiin. Hetken päästä tahti alkoi kiihtymään, sitten hän painautui aivan pohjaan ja laukesi. Hän vetäytyi, käännyin selälleen, hän kumartui vielä suutelemaan. Sitten hän nousi, riisui kondomin ja alkoi pukemaan. Pukeuduin itsekin, hiljaisuuden vallitessa lähdettiin ajamaan kotiin päin. Keskusteltiin niitä näitä, kotipihalla hän sanoi vielä että otetaanhan uusiksi, nyökkäsin että katsotaan jossain vaiheessa.

10

3452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

EI HIRVEESTI AJATELLU SINUA SUN OLIS PITÄNY SAARA ORGU ENSIN MVANHEMPI

• Anonyymi00002

Eipä ollut juuri kummempaa kuin kotonakaan, olisihan sen pitänyt sinutkin hoidella

• Anonyymi00003

Minunkin pitäisi kirjoittaa, vähintäänkin noin pitkästi. Kun kenellekään ei voi puhua, vai voisiko, ja auttaisiko jos edes itselleen kirjoittaisi. Minä en ole ollut vielä noin kauaa naimisissa, ja lapsia meillä on kaksi, kouluiässä. Mutta se ongelma. Täytyykö minun tunnustaa, että naisella voi olla niin voimakas seksivietti, että se ei parisuhteessa tyydyty? Vaimoni ihastuu herkästi, aivan humaltuu, ja syystä tai toisesta se on johtanut seksiin. Hän on pahoillaan kiinni jäätyään, pahoillaa siitä, että se tuottaa minulle kärsimystä. Olen kuitenkin hänen elämänsä mies. Lupaako hän "parantaa tapansa"? Ei, eikä sano edes yrittävänsä, katsoo että se mikä on tapahtunut, on tapahtunut jotenkin vääjäämättä, elämään kuuluvana. Ja minä tiedän, että joudun varautumaan että taas jonakin päivänä, kesän tullen varsinkin, huomaan pieniä muutoksia vaimossa, hajamielisyyttä, ajatusten poissaoloa. Että jossain on mies, jonka ehkä vaimoni on iskenyt tai aikomassa iskeä. Se mitä he harjoittavat on ehkä vain pelkkää seksiä. Tai himoa, naisen himoa tuntea lihallisesti yhtä vieraan, oudon, jännittävän miehen kanssa. Kyllä hän näyttävä nainen onkin, en epäile etteikö pitkät silmäykset, hymy, saisi ketä tahansa kaksilahkeista kiinnostumaan. Mitä minä saan? Jännitystä, häpeää siitä että tämän joudun kokemaan, hyväksymään ja kas, etten suorastaan haluamaan. Toisiko se uutta suolaa, testosteronin kirpeyttä tähän meidänkin kahdenkeskiseen suhteeseen. Se tunne hirvittävä, mukaansa tempaisena tunne yhtyessä, että vaimon liukkaassa kolossa on mellastanut ja nauttinut toisen miehen tärisevä, jäykkä, siementä syöksevä kiimainen kalu.

• Anonyymi00004

Omalla muijalla vähän samaa, on hyvin epävarma itsestään ja jos joku mies kehuu ja imartelee niin pöksyt tippuu ja jalat aukeaa hyvin helposti. Ja itse ei juurikaan edes nauti näistä panoista, lähinnä se että kiihottaa jotakuta riittää.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Omalla muijalla vähän samaa, on hyvin epävarma itsestään ja jos joku mies kehuu ja imartelee niin pöksyt tippuu ja jalat aukeaa hyvin helposti. Ja itse ei juurikaan edes nauti näistä panoista, lähinnä se että kiihottaa jotakuta riittää.

On muuten teillä kahdella loistavat kommentit. Tyttöystävä oli aikoinaan hyvin epävarma itsestään mutta varma sängyssä. Se on sellainen yhdistelmä että voi olla varma että tapahtuu. Kaikki alkoi hyvin pienistä jutuista. Esimerkiksi kun oltiin sängyssä hän otti dildon ja alkoi imemään sitä. Sitten myöhemmin hän kysyi että ajattele jos tässä olisi joku toinen mies. Ei tuossa mitään. Se oli kaikki leikkiä. Joskus kun katsottiin jotain leffaa tai sarjaa, hän sanoi jostain näyttelijästä että hän on kuuma. Joskus kun juteltiin jostain meidän tutuista tms. Hän saattoi sanoa että se on kuuma tyyppi. Hyvännäköinen tarkoitti vain hyvännäköistä, kuuma tarkoitti että hän fantasioi siitä. Joskus kun olin mustasukkainen, hän aina sanoi, sinua minä rakastan.

Myöhemmin tajusin aivan kuten tuossa ylläolevassa viestissä että se oli hänelle ihan täysin luontevaa, elämään vääjäämttömänä kuuluva asia että hän rakastaa minua mutta ne muut tutut jätkät on niin kuumia että hän haluaa heitä ja minun täytyy vain hyväksyä se. Noita merkkejä oli ilmassa ja sitten sain häneltä kuulla että hän on pannut erästä tuttua. Sillä hetkellä tuntui että minun elämä romahti. Pari viikkoa elämä oli kuin sumussa kulkisi ja vaikka niillä hetkillä kun keskusteltiin, tuntui että ilma selkenee, aina kun keskustelu loppui se sumu tuli takaisin. Hän vakuutti että on pahoillaan että sain tietää ja pahoillaan siitä että jäi kiinni. Ei siitä että hän teki sen vaan siitä että sain tietää. Siinä samalla tuli ilmi myös muita pettämisiä. Jotenkin siitä selvittiin ja elämä jatkui. En kehdannut kenellekään siitä kertoa koska tuntui että se oli minun häpeä, että minä menetän elämäni naisen sillä että hän pettää jonkun toisen miehen kanssa. Se ajatus hävetti että minä olen niin keskinkertainen tai huono että niin sanotusti ”vaimo lähtee”. Sitten mentiin töihin eräälle paikalliselle tehtaalle. Olin pakkaamossa ja varastossa ja tyttöystävä oli toimistossa. Sitten tuli hetki että varsinainen sihteeri lähti parin viikon lomalle ja myöhemmin sain taas tietää että tyttöystäväni oli nainut melkein koko pari viikkoa pomon kanssa. Autossa olin miettinyt että mikä uusi haju on ja viikon jälkeen huomasin suihkuun mennessä pikkupöksyt jotka oli aivan soosissa. Se haju oli ilmeisesti sekä spermapillusta että pomon ja tyttöystävän sekoittuneista ja pahasti pettäneistä deodoranteista. Parin viikon jälkeen viikonloppuna tyttöystävä vaati että naidaan ja että tulen hänen pilluun. En ollut kehdannut sanoa löydöstäni mitään. En kehdannut olla se jota petetään ja sitten jätetään.

Seuraavana maanantaina hävetti olla ruokalassa kun pomo kertoi seuraavan viikon töistä ja pystyin ajatella vain että edelliset pari viikkoa hän nussi minun tyttöystävää!

En pystynyt enää siinä työssä jatkamaan ja hommasin tyttöystävälle auton ja vaihdoin toiseen työhön. Tyttöystävä viihtyi työssä ja kun sihteeri lähti äitiyslomalle, pomo laittoi tyttöystäväni myös opiskelemaan työn ohessa ja vakinaisti paikan. Samaan aikaa panot jatkui ja jäljet oli näkyvissä pöksyissä työpäivän jälkeen. Parin vuoden jälkeen hän ilmoitti että hänestä tulee äiti kun vakituinen sihteeri palasi äitiyslomalta. En kehdannut kysyä että tuleeko minusta isä!

• Anonyymi00005

Onko se pettämistä, jos tapailee miehiä työkseen.
      Vai muuttuuko se sitten vasta pettämiseksi, jos tekee mieli ottaa vieraan miehen kyrpää suuhun ja jos nauttii, kun mies panee.
      Luultavasti silloin se on ainakin pettämistä, jos siitä nauttii kun mies panee, mutta jos se on vain työtä ja sitä työtä ei tehdä pelkästään ihan vain seksi nautinnon takia, niin ehkä silloin sitä ei ehkä tulkita pettämiseksi.
      Mitä mieltä olette?
      https://www.erome.com/a/917y4EtO
      N31

• Anonyymi00006

Ai, nyt esiinnyt jo naisena täällä!

Ilmoitin tuon spämmisi poistettavaksi. Kerää katselukerrat muualta.

• Anonyymi00012

No mitäs sullta vois muuta odottaakkaan. Eipä ennen täällä tollasta idiootti ollutkaan. Ihan kaksi sanaa osaat kirjoittaa.

• Anonyymi00007

Pettäminen piristää yhtä lailla, niin miehiä kuin naisiakin.
      Eikä siinä ole mitään väärää tai paheksuttavaa, sillä seksiä se vaan on.
      Nussikaa ja nauttikaa.
      Hyvä seksi on paras nautinto mitä ihminen voi kokea, oli se sitten oman puolison kanssa tai vieraan kanssa, se tuntuu aina hyvältä.
      On harvoja juttuja, jotka tuottavat ja antavat samalla tavalla iloa ja nautintoa, kuin nussiminen.
      Annan hyvän neuvon kaikille nuorille naisille, nussikaa mahdollisimman paljon, nyt kun olette vielä nuoria ja kyrpää on tarjolla, sillä elämä on yllättävän lyhyt ja yllättävän nopeasti tulee aika, jolloin sitä kyrpää ei tarjotakkaan niin paljon, kun naiselle tulee ikää. Nussikaa ja nauttikaa. Pettäminen piristää elämää ja tuottaa sellaista iloa elämään, mitä mitkään muut asiat ei anna.

• Anonyymi00017

On normaalia että parilliset naiset ovat seksuaalisesti uteliaita, mutta nuorella iällä, alle 30v. Sitä vanhemmilla naisilla kiinnostus seksiin, kenen kanssa tahansa, laimenee erittäin jyrkästi, vuosi vuodelta voi havaita libidon heikenneen suuresti.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      190
      2681
    2. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      273
      2427
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      33
      2295
    4. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      211
      2277
    5. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      154
      1391
    6. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1234
    7. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1199
    8. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1082
    9. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      1050
    10. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      84
      957
    Aihe