Vapun kunniaksi rattoisaa luettavaa OSA I

Anonyymi-ap

NIZZA JA IHANA LONTOOLAINEN KUKKAMYYJÄTÄR

Jo vuosi sitten tuli jälleen tilaisuus matkata ihan Ranskan aina niin ihanalle Rivieran residenssiin pikkasen lommailemaan.
Lento meni hyvin ja laskeutui tasaisesti Nizzan Cöte d' Azurin niin tutulle lentokentälle. Taksi lomahuoneistoon kesti vain sen normi 10 min, jonka aikana seuralaiseni, siis 3 uroota lis'kseni saimme jälleen ensi kosketuksen Rivieran niin satumaisesta ilmastosta ja niin ylen raikkaasta ilmasta.

Enpä olisi etukäreen unelmoidakaanmiten IHANA ja ikimuistoinen retkestämme etenkin MINULLE lopulta tulisikaan.

Olimme jo HKI-Vantaan transit -alueella nauttineet ensimmäiset ns. neuvoa-antavat ja koneessakin tarjoilu pelasi entiseen malliin. Niin hyvn näköiset suomalaiset lentoemot panovatten taas parastaan vaativien matkustajien palvelemiseksi. Liattoivat mokomat siinä ihan tahallaan keikistelyillään hormonit hyrräämään, enpä oolu moista kokenutkaan toosi pitkään aikaan.

Koneessa huomaan välillä jopa riehaantuvani niin kuin 5-vuotias pikkupoika karkkikaupassa ja ihan tosta vaan -meiningillä heitän niin tapojeni mukaan kevyttä läppää emojen kanssa, muutamilla gin -toniceilla lienee ollut osansa tähänkin asiaan, ka huumoriahan pittää olla.

Voe mahoton tätä odotuksen tunnetta, viikko menee varmaan rattoisasti näin kotomaan kevään kynnyksellä, täällähän on tietysti jo täysi kesä.

Ohi kiitävän hetken ajatus käväisi kotomassa ja muistelin uudehkoa helmikuussa "sattumalta" tapaamaani "hoitoa", nyt voinee ja sanoa tätä jopa naisystäväkseni koska vaikuttaa siltä, että hänkin on pauloissani. Olen nimennyt hänet mielessäni hienosti ihan Lontoon kielellä "cashieriksi".

Onneksi sain nämä jonniin joutavat aatelmat äkkiä pois mielestäni ja olin takaisin tässä ajassa ja täysin omasta mielstäni tilanteen herrana.

Kuitenkin pieni hymynkare varmaan viivähti suupielissäni kun ajattelin, että toivottavasti en unissani kutsu uutta hoitoani tällä sangen kylläkin kuvaavalla lempinimellä.
Eipä huolta, eipä se kyllä ymmärtäisikään lontoon murretta.

Olin kuitenkin mielestäni osunut varsinaiseen double -jackpottiin ja jos osaan pelata, ja miksi en osaisi, niin tämä voi pelastaa koko elämäni ja etenkin taloudellisesti. Hyvin olin siis mielestäni hommani hoitanut ja seuraavan kerran peilin edessä voin jälleen kerran kiittää itseäni hyvin tehdystä hommasta. Olen paras!

Kotiutuminen Nizzan residensiin meni tietysti hyvin. Seuraavana pävänä käväisin lähipuodisssa ja takaisin kömytessä huomasin kaksi neitokaista, jotka olivat menossa yläkertaan, ihan sattumalta Lontoosta olivat, mitenkäs muutenkaan.

Yksi niistä lukuisista eritysosaamistaidoistani on "smalla-talk" in osaaminen ja tämän seurauksena sainkin täysin puskista kutsun iltadrinkille.
Ka hyvätapaisena gentlemannina ja naisten miehenä tietysti suostuin tähän mielihyvin ja asia sovittiin.

Tämä suurin odotuksin odotettu päivä kääntyy varmaan ilon ja onnen hekumalliseksi yöksi, näi ajattlin ja toivoin sydämestäni. Menin sovittuna aikana viinipullon ja minulle niin harvinaisten kukkien kera vierailulle.

Ransakass kun oltiin niin lätkäisin pakolliset suutelot neitojen naamoille, huulet mahollisimman kosteina töröttäen ja kielellä kevyehkö nuolaisu vielä poskiin samaan hintaan niin kuin olin opetellut ihan peilin edessä ja aina tehnyt, tästä se lähtee.
Tällä menetelmällä olen siis tervehtinyt suomalaisiakin naisia mutta eivät ole kyllä ns ostaneet tätä eli eivät ole oikein lämmenneet näille minun eurooppalaisille sivistyneille käytösnormeille. No, sepä onkin heidän asiansa, varsinaiset naisjuntit.

Daamitkin hämmentyivät täysin "ranskalaisistani", varmaankin siksi etteivät millään odottaneet jäyhän suomi -miehen näinkin sulavasti ottavan tilanteen täysin hallintaansa, olin todella otettu.

Toinen daameista lähtikin sopivasti "sovittuun" tapaamiseen eli olin sitten brunetin kanssa kahden. Voi hyvänen aika sentään, jännitin niin että pelkäsin jopa "pahinta mahdollista" tilannetta ja yritin kaikkeni selvittääkseni pääni,

Illan pimetessä ja tunnelman selvästi tiivistyessä intouduimme jopa tanssimaan Rivieran kiihkeiden rytmien tahtiin, nostelin ja kieputin daamia ympärilläni niin kuin vanha tekijä konsanaan. Tanssitaitoni on kyllä mitä on mutta tuo nylkyti - nylkyti -tyylin olen kyllä mielestäni erinomaisesti sisäistänyt ja se sopi varmaan hyvin tähänkin saumaan, tai sitten ei.

Ilta ja yö kuluivatkin sitten kuten saattakin olettaa.

4

163

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Perussuomalaiset on suurin duunaripuolue.

• Anonyymi00002

Sitten heräsit ja huomasit että automaatti-imuri oli hieronut koiranpaskat karvalankamattoon, nousit ylös , liukastuit ja löit munat kaapinkulmaan ja yrjösit seinään.

• Anonyymi00003

jo onpas viihdyttävää kesälukemista kaikille, etenkin......

• Anonyymi00004

Rattoisaa luettavaa, tietysti fiktiota koska eipä todellisessa elämässä voi tollasia olla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1285
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      901
    3. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      726
    4. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      666
    5. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      129
      664
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      616
    7. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      597
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      55
      545
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      463
    10. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      460
    11. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      457
    12. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      115
      453
    13. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      443
    14. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      5
      438
    15. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      438
    16. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      49
      437
    17. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      51
      435
    18. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      82
      427
    19. Et sinä mitään

Oikeasti halua
      Ikävä
      52
      403
    20. Miksi jätit vastaamatta mies

Silloin kauan sitten 😔
      Ikävä
      42