Melko juustoinen meno täällä dacia palstalla

Anonyymi-ap

Onko täällä ainuttakaan alle 50v dacian omistajaa?

35

447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onhan Köpi juttujensa perusteella alle 50 vuotta, tosin ei ole Dacian omistaja.

• Anonyymi00003

Köpi on Toyotan tyytyväinen omistaja. Köpi köppönen

• Anonyymi00002

Täällä tuntuu olevan myös aika paljon alle 18v kirjoittajia

• Anonyymi00004

Ainakin henkinen ja tietojen taso!

• Anonyymi00005

Joo,,kyllähän täällä on monenlaista satusetää ja helppoheikkiä. Minä kuitenkin olen yrittänyt estää noita valehtelijoita pääsemään levittämään kaikkea paskaa ihmisten uskottavaksi kun se kuitenkin on näin että 70-80% uskoo niihin jos ei muuta hyvää motiivia löydy. Täytyy vielä sanoa että minä olen tällä palstalla ollut ainoa testaaja . No nyt ei enää Daciaa ole mutta ihan hyvä se oli autona !!!

• Anonyymi00006

Onhan niitä satusetien uskojia täällä, mutta en usko , että ihan noin paljon. Minäkin pidän Daciaa kelpo autona ja käsitys siitä paranee päivä päivältä. Olen tyytyväinen valintaani. Huom, en hauku muita merkkejä, joista minulla on kokemusta.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Onhan niitä satusetien uskojia täällä, mutta en usko , että ihan noin paljon. Minäkin pidän Daciaa kelpo autona ja käsitys siitä paranee päivä päivältä. Olen tyytyväinen valintaani. Huom, en hauku muita merkkejä, joista minulla on kokemusta.

Onhan niitä satusetien uskojia täällä,...........Minulla oli Loga MCv 1,6 -10 ja ostin sen kun se oli kulkenut 266000km ja kolaroin sen kun kilometrejä oli vähän vaille 500000km !!!

• Anonyymi00034

Minä testasin daciaa vuoden päivät ja tulin päinvastaisiin johtopäätöksiin. Kaikki nitisi ja natisi ja uutta vikaa pukkasi aina kun edellisen sai korjattua. Toki meillä on erona että kokemuksemme ovat 2010? ja 2021 dacioista. Ostin daciani 20tkm ajettuna ja hommauduin siitä äkkiä eroon 40tkm ajettuna.

• Anonyymi00008

On totta,että nuorisolle ei Dacia kelpaa. Syy on laumahenki. Heidän ihanneautonsa on jotakin muuta kuin käytännöllinen.

• Anonyymi00009

Näin on. 60-luvulla kelpasi 300 markan mosse ensiautoksi.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Näin on. 60-luvulla kelpasi 300 markan mosse ensiautoksi.

Näin on. 60-luvulla kelpasi 300 markan mosse ensiautoksi..........Niin ja se ryhmä jotka ajoi niillä oppivat myös vähän korjailemaankin kulkuneuvojaan mutta tämänpäivän nuoret ja keski ikäiset ottavat vain pankkilainaa ja ja sysäävät rahansa aivan sokeana Saksan autoteollisuudelle. 60 luvulla oli muutakin rahanreikää kuin ostella vain autoja ja näplätä puhelinta

• Anonyymi00010

Näistä eläkeläis höpöttäjistä saa sellaisen käsityksen että 25-45 vuotiaat elää jossain kuvitteellisessa laumahengessä. Ei täällä sentään lapset keskustele.

• Anonyymi00011

Tätä palstaa lukiessa saa sellaisen käsityksen, että täällä on kommentoimassa , jos ei lapsia, niin ajokortittomia varhaisnuoria, jotka tietävät autoista vain sen minkä ovat kuulleet kavereiltaan.

• Anonyymi00012

Ei täällä sentään lapset keskustele...........No kyllä se todellisuudessa tuntuu olevan näin että jos ei ole ne lapsia niin ainakin aikalailla lapsen mielisiä ja ollaan tietävinään kaiken . Miksi pitää levittää kaikenlaista paskaa jossa ei ole mitään totuutta, niitä kommentteja löytyy paljon ja pelkkää palturia . Tuo vielä että' keksiä joku pirun tarina ja panna se kiertoon 10-15 eri merkin foorumiin

• Anonyymi00014

Köpi on Toyotan ylpeä haltija! Köpi

• Anonyymi00015

Ei ole ylpeilemisen aihe olla Toyotan haltija.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ei ole ylpeilemisen aihe olla Toyotan haltija.

Etkö tiedä että toyota on suomen suosituin automerkki. Köpi

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Etkö tiedä että toyota on suomen suosituin automerkki. Köpi

Olkoon, mutta minä omistan autoni.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Olkoon, mutta minä omistan autoni.

MINÄ OLEN TOYOTAN HALTIJA. KÖPI

• Anonyymi00018

Kassisoija haisi sijaisauto daciassa kun sellaisella jouduin ajamaan. Tankin korkkikin avaimella :D Olisihan se liian kallis keskuslukkoon kytkeä.

• Anonyymi00020

Miltä kassisoija tuoksuu. Onko se kuuluisa vieno tuoksu. Aah

• Anonyymi00021

Yhden päivän olet käymättä suihkussa ja työnnät käden housuihin ja haistat kättä niin saat sen kuuluisan vienon tuoksun! Ei ehkä ihan niin vienokaan!

• Anonyymi00022

Ihminen on viisaimllaan 20 vuotiaana, Siis omasta mielestään.

• Anonyymi00023

Sori nyt vaan, mutta te papparaiset olette niin juustoutuneet ettette tiedä minkälaisia tämän päivän kolmi-nelikymppiset ovat. Olemme jo ikäpolvea joka joka on lapsesta tähän päivään läpytellyt internetissä. Internet on jo 5-vuotiaasta lähtien opettanut että internetissä mikään ei ole vakavaa ja kaikki heitetään läpällä.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Sori nyt vaan, mutta te papparaiset olette niin juustoutuneet ettette tiedä minkälaisia tämän päivän kolmi-nelikymppiset ovat. Olemme jo ikäpolvea joka joka on lapsesta tähän päivään läpytellyt internetissä. Internet on jo 5-vuotiaasta lähtien opettanut että internetissä mikään ei ole vakavaa ja kaikki heitetään läpällä.

Siitä huolimatta, vaikka olisi minkälainen "internetin taitaja", ei pitäisi olla kaikilla palstoilla sotkemassa asiallisen keskustelun yritystä.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Siitä huolimatta, vaikka olisi minkälainen "internetin taitaja", ei pitäisi olla kaikilla palstoilla sotkemassa asiallisen keskustelun yritystä.

Dacia palstalle tulisi uusi viesti keskimäärin kerran kolmessa kuukaudessa ilman "sotkijoita".

• Anonyymi00025

Mitähän iällä on tekemistä automerkin kanssa? Ajokortti ikä 18v (koska sekin on monelle liian nuori) ja siitä ylöspäin kunnes hauta kutsuu on autoilu ikä.

• Anonyymi00035

VÄÄRIN, autoilu ikä on 18v - kunnes poliisi vie kortin kun rappeutuneet aivot eivät kykene enää havannoimaan liikenteessä.

• Anonyymi00026

OLI KASSISOIJAA TAI SOSSI KAIJAA NIIN TÄNÄÄNKIN ON HYVÄ PÄIVÄ LAITTAA TOYOTA TILAUKSEEN. KÖPI

• Anonyymi00028

Vaikka mainostat suurilla kirjaimilla, en Toyotaa tilaa enää koskaan.

• Anonyymi00027

Täällä on se yksi innokas provopoika jolla on henkisiä ongelmia ja hän toimii kovin aktiivisesti muutamien merkkien palstoilla.

• Anonyymi00029

NYT UUSI AUTO TILAUKSEEN, MIELELLÄÄN TOYOTA. NYT ON HYVÄ SAUMA. KÖPI

• Anonyymi00031

TUULETIN KASSISOIJAN HAJUT POIS JA MARSSIN LUOTTOMYYJÄNI JUTTUSILLE. TARKOITUKSENANI OLI TILATA UUSI TOYOTA MUTTA TILASINKIN KAKSI TOYOTAA. KAIKILLA HERKUILLA TIETYSTI. NAM NAM. KÖPI

• Anonyymi00032

ONKO KÖPI HULLU? ON, AUTOHULLU. KÖPI

• Anonyymi00033

HUOMENNA KÖPI KÖPÖTTELEE JA MENEE LAITTAMAAN TILAUKSEN TOYOTASTA. KÖPI ON NIIN ONNELLINEN, ETTÄ IHANAA TOYOTA IHANAA. KÖPI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      34
      2146
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      48
      1742
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      112
      1546
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1286
    5. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      998
    6. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      47
      946
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      895
    8. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      52
      809
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      101
      773
    10. Nähdäänkö me ensi

Viikolla jossain?
      Ikävä
      57
      735
    Aihe