Onko täällä ainuttakaan alle 50v dacian omistajaa?
Melko juustoinen meno täällä dacia palstalla
17
170
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onhan Köpi juttujensa perusteella alle 50 vuotta, tosin ei ole Dacian omistaja.
- Anonyymi00003
Köpi on Toyotan tyytyväinen omistaja. Köpi köppönen
- Anonyymi00002
Täällä tuntuu olevan myös aika paljon alle 18v kirjoittajia
- Anonyymi00004
Ainakin henkinen ja tietojen taso!
- Anonyymi00005
Joo,,kyllähän täällä on monenlaista satusetää ja helppoheikkiä. Minä kuitenkin olen yrittänyt estää noita valehtelijoita pääsemään levittämään kaikkea paskaa ihmisten uskottavaksi kun se kuitenkin on näin että 70-80% uskoo niihin jos ei muuta hyvää motiivia löydy. Täytyy vielä sanoa että minä olen tällä palstalla ollut ainoa testaaja . No nyt ei enää Daciaa ole mutta ihan hyvä se oli autona !!!
- Anonyymi00006
Onhan niitä satusetien uskojia täällä, mutta en usko , että ihan noin paljon. Minäkin pidän Daciaa kelpo autona ja käsitys siitä paranee päivä päivältä. Olen tyytyväinen valintaani. Huom, en hauku muita merkkejä, joista minulla on kokemusta.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Onhan niitä satusetien uskojia täällä, mutta en usko , että ihan noin paljon. Minäkin pidän Daciaa kelpo autona ja käsitys siitä paranee päivä päivältä. Olen tyytyväinen valintaani. Huom, en hauku muita merkkejä, joista minulla on kokemusta.
Onhan niitä satusetien uskojia täällä,...........Minulla oli Loga MCv 1,6 -10 ja ostin sen kun se oli kulkenut 266000km ja kolaroin sen kun kilometrejä oli vähän vaille 500000km !!!
- Anonyymi00008
On totta,että nuorisolle ei Dacia kelpaa. Syy on laumahenki. Heidän ihanneautonsa on jotakin muuta kuin käytännöllinen.
- Anonyymi00009
Näin on. 60-luvulla kelpasi 300 markan mosse ensiautoksi.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Näin on. 60-luvulla kelpasi 300 markan mosse ensiautoksi.
Näin on. 60-luvulla kelpasi 300 markan mosse ensiautoksi..........Niin ja se ryhmä jotka ajoi niillä oppivat myös vähän korjailemaankin kulkuneuvojaan mutta tämänpäivän nuoret ja keski ikäiset ottavat vain pankkilainaa ja ja sysäävät rahansa aivan sokeana Saksan autoteollisuudelle. 60 luvulla oli muutakin rahanreikää kuin ostella vain autoja ja näplätä puhelinta
- Anonyymi00010
Näistä eläkeläis höpöttäjistä saa sellaisen käsityksen että 25-45 vuotiaat elää jossain kuvitteellisessa laumahengessä. Ei täällä sentään lapset keskustele.
- Anonyymi00011
Tätä palstaa lukiessa saa sellaisen käsityksen, että täällä on kommentoimassa , jos ei lapsia, niin ajokortittomia varhaisnuoria, jotka tietävät autoista vain sen minkä ovat kuulleet kavereiltaan.
- Anonyymi00012
Ei täällä sentään lapset keskustele...........No kyllä se todellisuudessa tuntuu olevan näin että jos ei ole ne lapsia niin ainakin aikalailla lapsen mielisiä ja ollaan tietävinään kaiken . Miksi pitää levittää kaikenlaista paskaa jossa ei ole mitään totuutta, niitä kommentteja löytyy paljon ja pelkkää palturia . Tuo vielä että' keksiä joku pirun tarina ja panna se kiertoon 10-15 eri merkin foorumiin
- Anonyymi00014
Köpi on Toyotan ylpeä haltija! Köpi
- Anonyymi00015
Ei ole ylpeilemisen aihe olla Toyotan haltija.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei ole ylpeilemisen aihe olla Toyotan haltija.
Etkö tiedä että toyota on suomen suosituin automerkki. Köpi
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Etkö tiedä että toyota on suomen suosituin automerkki. Köpi
Olkoon, mutta minä omistan autoni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1862690Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 84954
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239819Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka285775Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies89774Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708