Hähäääh!

Anonyymi-ap

Juokaa viinaa! Uliuli!... ULIULIULIULIULI!!! Vattu prrhana ku mu viinahammasta kolottaa. Haluan uida kaljassa ja hukkua siihen 🌊! -💊-.

16

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

Ei nyt jaksa juoda viinaa. Multa sitäpaitsi puuttuu lantringit.. :)

• Anonyymi00001
      UUSI

Jos joskus noin haluaisi tehdä, ei kai vappu ole mikään huono vaihtoehto?

AV

• Anonyymi00002
      UUSI

Kattokaa leffa Beerfest. Siin oli sitä todellista kaljanhukuntadedikaatiota kerrakseen. Ne korvas sen bisseen hukkuneen sen hukkuneen serkulla joka näytti kuin sen kaksoisveljeltä. Aapee.

• UUSI

Ex-vaimoni Janica lähti viettämään vappua tyttöporukassa ja minä olen Minttu-Petterin kanssa vapun.

Kävimme työkaverini Ekin ja hänen muksun kanssa Prismassa ostamassa nakkeja, pizzaa sekä irtomakeisia.

Eki vaihtoi VW Touranin jokin aika sitten Tesla Model Y:hyn eikä näin ollen kumpikaan meistä kärsi akuutista päästöahdistuksesta.

• UUSI

Kappas vaan, Timppa, pitkästä aikaa. Jokos Minttu-Petterille on hampaita puhjennut? Käveleekö jo? Vai menikö jo kouluun? Vai peräti rippikouluun?

• Anonyymi00003
      UUSI

Täähän nousee päähän 😵! Ton pitäs olla se hypnoosisilmäemoji. Aapee. Syödäkin pitäis. Mut tää pärähys. Tää tekee nannaa 👌.

• Anonyymi00004
      UUSI

Hahhaaaah! En kuollutkaan. Hain vielä lisää kaljaa. Saapi nähhä miten tässä vielä lopulta käy. Pitäs vetästä niin kovat tumut ettei ihmisten ilmoilla ahdistaisi kuljeskella. Ne joilla ees on ykskin ryyppykaveri kannattais hyödyntää tilaisuus eli lähteä radalle. Mulla sen sijaan ei oo kettään (eli ilmeisesti mua vihataan 😈👌). -💊-.

• Anonyymi00005
      UUSI

Onnittelut

Olette maailmankauteni sisällä.

Puramme itseämme ilman vailla huolta.

(naurua)

• Anonyymi00006
        UUSI

Mjoo

Mun on nyt valitettavasti muistaa teitä lämmöllä, sillä fuusioissa on potkua.

(naurua)

• Anonyymi00007
        UUSI

Humalassa olet? Niin minäkin :). On pakko syödä rasvaista ruokaa tässä välissä. Pitäisikö hypätä veteen 💦? Kännissä en osaa uida. Olen testannut. -hirn-. -💊-.

• Anonyymi00008
      UUSI

Ei voi juoda.

Huomenna on treenipäivä. 💪

🦄

• Anonyymi00009
        UUSI

Öm

Katsos kun maratonin ja spurttien ero on jäätävä.

200 m aidoilla ei ole käytettävissä bajoja.

(hihitystä)

• Anonyymi00010
      UUSI

Vaihdat hetimmiten kaljan keltaiseen jaffaan. Sovittu?

• Anonyymi00012
        UUSI

Ei ole sovittu

So, koska kipu on ollut päivittäinen osa elämääni noin kolmekymmentä vuotta, niin kohdatessani jotain tällaista, niin kaikki menee uusiksi.

Kuten käskynjaossa aamulla (klanipää) Markus sanoi siihen, mitä herrat meille esittivät, oli lyhykäisyydessään ytimekäs lohkaisu

- Kaikki paskaksi.

Kyseisen Markuksen älykkyysosamäärä oli matalin tunnettu, mutta hän käsitti jotain vaistonvaraisesti, mitä me muut prosessoimme yhä.

Linnakundi, notkuja sekä järjetön kaappi.

(157)

• Anonyymi00011
      UUSI

Oon mä vielä hengisä :)💪. Ehkä ne on nää pillerit, pitkän iän salaisuus. Ois vissiin pitänyt lähteä haastamaan riitaa kaduille. Ytmi on ytmi ja jännämies on silti jännämies, huolimatta siitä kuinka suuri hänen paskiaisuusasteensa on. En mä ees oo psssskiainen. Sielä missä mä oon syntynyt sikiää niitä kylläkin. Onneksi vanhempani ovat geneettisesti kaukana sieltä. En ole m*mu, ettäs tiedätte ☝️. -💊-.

• Anonyymi00013
      UUSI

Huomenta! Tämä seuraava voisi olla mieheksiluulijan päiväkirjasta - Mitä sinä palstan lukuisina äitisetähahmoina koet kostuvasi yliampuvista reaktioita herättävistä pölhöilyistäsi? On extriimin helppoa nähdä eltaantuvan kaasusumutuksesi lävitse, josta heikot ja valitut ottavat siltikin herneen nokkaansa kuvitellen sinut elämänsä vapahtajaksi. Bro gotta do what bro gotta do ns. kun rahkeet eivät riitä muuhun.

Mää voitin fifan turnauksen kaikki varsinaisella peliajalla. Neljän minuutin erät. -💊-.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia

"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak
      Maailman menoa
      111
      4590
    2. Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei

Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka
      Maailman menoa
      65
      3402
    3. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      12
      1454
    4. Oot kaunis

Oot kaunis nainen.
      Ikävä
      92
      1221
    5. Alkuperäinen kristillinen kaste on uskoville annettava upotuskaste

Kreikan sana BAPTIZO merkitsee upottamista. Alkuseurakunta kastoi upottamalla Apostolien tekojen kirjan mukaan: Ap.t 2
      Kaste
      552
      949
    6. Kuka murhasi Anneli Auerin miehen?

Tapaus edelleenkin selvittämättä.
      Maailman menoa
      174
      871
    7. Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purraa jatkamaan valtiovarainministerinä!

Ja jollei valtiovarainministerinä, niin sitten pääministerinä. Purra on nostanut Suomen talouden nyt komeaan kasvuun Ma
      Maailman menoa
      86
      854
    8. Pitäisikö naisen haluta "puolisomies"?

Toivottavasti saan nyt tämän idean purettua hyvin sanoiksi? Mutta tuossa eräässä aloituksessa tuli vastaan tälläinen tek
      Sinkut
      147
      817
    9. Saisikin sinut

Saisikin sinut nainen rakastajattareksi.
      Ikävä
      59
      815
    10. Miksi piti uhota naapuri Venäjälle ja tehdä itsestä heidän vihollinen?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f0eee963-3605-47e6-9989-a21347ce7757 "Jos sota syttyy Suomessa, näin tapahtumat vois
      Maailman menoa
      197
      782
    Aihe