Hyi helvetti missä kunnossa on ABC Kiteen tankkauspistoolit, varsinkin dieselille. Liekkö niiden asentamisen jälkeen kertaakaan niitä pesty? Jää melkoisesti dieseliä käsiin kun tankkaa ja kaiken huippu on se, ettei koko paikassa ole käsipyyhepaperia.
ABC Kitee tankkauspistoolit
10
436
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuokaa tankkaajalle pyyhintäpaperia. Äläkä tunge pistoolia väärään reikään.
- Anonyymi00002
Sama huomattu, hyvä kai ne tankkauspistoolit olisi edes välillä pestä
- Anonyymi00003
Tankkaa teboililla tai nesteellä
- Anonyymi00004
Kappas vaan ! Pistoolit pestiin ja varret huolellisesti hangattiin.
Eksä pese sitä koskaan ? - Anonyymi00005
Saako Kiteen ABCltä pehmistä? 🤔
- Anonyymi00006
Saa, jos haluaa.
- Anonyymi00007
Pehmistä saa Kiteen Grilliltä ja samasta paikasta myös herkulliset grilliruuat, kannattaa käydä. Suosittelen 👍
- Anonyymi00008
...eipään noista kukkaan paikallinen oo valittanu vuosiin , hakivat naapurista bensasa ..
- Anonyymi00009
Siellä pikkupistooli jopa nuoltiin puhtaaksi.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Siellä pikkupistooli jopa nuoltiin puhtaaksi.
Hyvä palvelu, varsinkin jos kotona rouva ei ollut enää kovin haluttavassa kunnossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492